Skocz do zawartości

klupr

Forumowicze
  • Postów

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O klupr

  • Urodziny 05/24/1978

Osobiste

  • Motocykl
    Suzuki Gs 1000
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    olesno

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia klupr

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. opis dokładnie taki jak mojego gs 1000, też robiłem remont przez zimę tylko głowicy i objaw był taki sam strzelał z rur jak z armaty jak nigdy. Długo szukałem przyczyny , w sumie dzięki temu forum znalazłem , okazało się że mam podparte wszystkie zawory , podczas remontu głowicy były docierane gniazda zaworów przez co zmniejszył się luz na zaworach o 0,15mm , można to łatwo sprawdzić , trzeba tylko wykręcić świece i sprawdzić jakie ma spręzanie (kompresję) , u mnie nie było praktycznie wcale 0,5atmosfery , po dopasowaniu płytek na kieliszkach wszystko wrociło do normy. sprawdźił bym to w pierwszej kolejności ponieważ można zrobić to samemu, być może to jest to , przyczyn może być wiele,
  2. moj Gs 1000 też wyglądał nieciekawie , krótko mówiąc zapalił się kolesiowi który miał go wcześniej , tak więc wszystkie elemęty plastikowe (łącznie z czałą instalacją elektryczną która jest zrobiona całkowicie od nowa), trochę to trwało żeby doprowadzić go do takiego stanu jak teraz , w sumie większą częś części które potrzebowałęm kupiłem na niemieckim www.ebay.de czasami naprawde po okazyjnej cenie.
  3. dzięki za podpwiedź , już po minimalnym poluzowaniu wałków cisnienie sprężania podskoczyło do 4 atmosfer, a było 0,5, teraz tylko będzie trzeba poświęcić trochę czasu i dopaswać te płytki. :biggrin:
  4. faktycznie napisałem że ma kompresję nie sprawdzając tego , wcześniej nie pisałęm tego bo wydawało mi się ze problem nie może być związany z mechaniczną wadą, Podczas zimy oddałem motor konkretnie głowicę do sprawdzenia , zostały wymienione gumki na zaworach, czyszczone były też zawory miały sporo nalotu i na koniec były docierane w gniazdach, byłem przy tym i widziałem jak było to robione , robiła to osoba która zajmuje się tym na codzień i musze powiedzieć że zrobił to naprawdę porządnie, niestety chwilowo nie ma tej osoby dlatego nie mam specjalnie do kogo iść z tym problemem, dopiero po sprawdzeniu cisnienia (powinienem to sprawdzić wcześniej) zrozumiałęm że to musi mieć związek głowicą , nie jestem pewien ale myślę że po dotarciu zaworów z gniazdami luz zniknął , nie jestem pewien ale tak mi się wydaje .
  5. zrobiłęm to samo co Januszm, sprawdziłęm cisnienie sprężania, i okazało się że jest 0,5 atmosfery na wszystkich cylindrach, i zero luzu na zaworach ssących, i w związku z tym mam pytanie w jaki sposób można w moim moto (Gs 1000) regulować zawory ?
  6. podczas sprawdzania wszystkich kabli i napięc zaóważyłęm że po kilkunastu minutach sprawdzania przy włączonym zapłonie bardzo grzeje się cewka tylko jedna czy to jest normalny objaw ?
  7. dzięki za radę , zaraz jak sprawdzę napisze jaki był efekt.
  8. właśnie zaóważyłem że to nie jest takie proste z tymi kablami , zastanawiam się jeszcze jak wielki wpływ na to wszystko mają fajki, moje są w średnim stanie więc zamówiłęm nowe (NGK), ale nie licze na to że po wymianie fajek motor odpali , byłem wczoraj z u elektromechanika i on powiedział że moduł w moim motorze(Gs 1000) jest bardzo prostym urządzeniem i jeśli jest iskra , to moduł działa poprawnie, twierdzi że ten moduł nie ma wpływu na przyspieszenie czy też opóźnienie iskry , Adamie wiem że znasz ten motor wiec zastanawiam sie jakie jest twoje zdanie na temat tego modułu czy moze mieć wpływ na zapłon mimo tego że iskra jest choć trochę słaba.
  9. zanim oddam moduł do naprawy chciałbym wymienić w pierwszej kolejności przewody od cewek, ale zastanawiam się jaki jest sposób na wydobycie ich, ponieważ są one zalane (wtopione).
  10. jasne że mam moge parę przesłać :biggrin: w takim razie zaraz zabieram się za wymontowanie tego, po wymontowaniu modułu okazało się , że jest w średnim stanie , dużo zimnych lutów , wypalony kawałek scieżki i pęknięta dioda, tak więc bez naprawy się nie obejdzie .
  11. dokładnie, najlepszy jest ten z dodatkiem aluminium :rolleyes:
  12. paliwo jest swieże , sprawdziłęm wszystko , swiece nowe też, jedyne co to ta iskra jest poprostu słąba , a akumulator naładowany i też nowy . zastanawiam się jeszcze na płytką z elementami elektronicznymi, biegną do niej międzyinnymi dwa kabelki od elektromagnesów (tam gdzi przyspieszacz zapłonu) jakie ta płytka spełnia zadanie , czy to czasem nie za jej sprawą nie motor nie odpala ?
  13. dokłądnie na znaki, tak jak pisze w książce.
  14. wszystko jest ustawione dokładnie tak jak napisałeś , jest dokładnie 20 oczek i wałki rozrządu są dokłądnie ustawione względem litery T , jest jeszcze jedno , mimo dobrago naładowania akumulatora iskra jest dosyć słąba , nie wiem dlaczego , być może jest za słaba żeby zapalił. cały czas wydawało mi się że taka powinna być , ale wczoraj przyprowadziłem kogoś kto jezdzi trochę dłużej na motorach niż ja i powiedział że jest zdecydowanie za słaba (blada). więc być może to cewki , mechaniczny
×
×
  • Dodaj nową pozycję...