Nitomen Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 btw - pie*dole nie kopie :icon_twisted: kopanie duzego singla to naprawde lekcja pokory :icon_mrgreen: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek szabla Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 Ja właśnie wrócilem z jazdy.Umówiliśmy się na 10.30. Kumple się zjechali, ja wyciągam Husaberga z garażu, kopie, a on .... nic.Odprawilem chłopaków na tor, a ja klucze, na kolana i dawaj go rozbieram.Poprawiłem gaźnik,świece zmieniłem na nową.Żeby zmienić świece należy go rozebreć z wszystkich platików,siedzenia,baku...No ale OK.Porobiłem-pale.Zapalił!!.Poskręcałem i dawaj w krzaki.Pośmigałem na torze coś z 4 kółka, wydachowałem i zgasł.Nie wiem co mu jest ale do taraz nie zapalił.Wrócił grzecznie na pic'upie do garażu.Stoi teraz niemiłosiernie ubłocony i czeka jak mu to wszystko wybacze.Jak się pogodzimy to go naprawie.To dobry chłopak tylko miał zły dzień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
El Mariachi Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 Witam.Oto fotki,które obiecałem wrzucić, niestety statyczne nie miał mi kto zrobic fotki w akcji http://www.bikepics.com./pictures/737935/http://www.bikepics.com./pictures/737937/http://www.bikepics.com./pictures/737939/http://www.bikepics.com./pictures/737941/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwas Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 poznaje tego husa, mielismy po niego jechac z kumplem, juz szykowalismy auto i przyczepke, ale zadzwoniłem jeszcze raz do typa i powiedział, ze podczas wielkiego remontu wyjął tryby 1 biegu bo mu ten bieg przeszkadzał :| normalnie myślałem ze popuszcze ze smiechu jak to usłyszałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek szabla Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 Znam tego Husaberga.Miałem go brać ale nie miał jedynki.To moto jest kupione w Gorlicach u Serafina .Ja też u niego kupiłem swojego Husaberga.O tej 501 mówił że nie robi koło skrzyni bo mu jedynka nie potrzebna. Jak się pomyliłem to sorry. Tomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
El Mariachi Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 Tak zgadza sie to jest to moto bez jedyneczki łatwiej znaleśc luz, mi nieprzeszkadza że nie ma jedynki i tak odrazu rusza się z dwójeczki :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekJ Opublikowano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 Brak jedynki, a silnik, jak piszesz, stan dobry+. Hmmm... Z drugiej strony to jak patrzę na tylną zębatkę chyba jeszcze większą jak ta w CZ 250 cross, to rzeczywiście jedynka niepotrzebna - chyba że do trialu :buttrock:.Bezawaryjnych jazd życzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
El Mariachi Opublikowano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 Brak jedynki, a silnik, jak piszesz, stan dobry+.I daltego pisze dobry + :) Mam prosbe ma ktos serwisuwke do husa ? Z góry dziekuje :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 4 Grudnia 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 Jeszcze nie słyszałem, aby w terenie nie korzystało się z jedynki do jazdy w motocyklach z silnikami powyżej 500 ccm. Tam akurat moc jest taka, że jedynkę używa się bardzo często przy skomplikowanej jeździe. W mniejszych motocyklach można jechać w tych samych warunkach na dwójce, co np robiłem regularnie w 400 czy 450, ale powyżej 500 po prostu się nie da. Także życzę powodzenia na trudniejszych odcinkach - albo będziesz jechał szybko, albo w ogóle. Tak czy owak - ja bym się męczył pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek szabla Opublikowano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 W ciężkim terenie w moim przypadku tylko 1 i 2.Trójka bardzo rzadko.Pojeździsz-zobaczysz, chyba że się przyzwyczaisz.Wszystko jest do zrobienia.U Olka w Bielsku z częściami nie powinno być problemu. Tomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paolo Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 mam pytanko do ludzi którzy jezdzili na 501 i na 550 (a nie DT i KMX ) jakie są główne różnice pomiędzy tymi modelami .pozdro paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 ja jezdzilem na 501 97 rok to powiem tyle ze zapie**ala jak glupia... ale bardzo duzo z nia problemow bylo ogolnie przed przejeciem przez KTM Husabergi byly awaryjne a czesci trudno dostepne,ale ogolnie moto zajebiste , moc,zawias...pzdr :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek3210 Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Kolega jeździ na Husabergu FE550 2005rok(brał nowy ale nie pamiętam dokładnie daty)i co mogę powiedzieć.Sprzęt jest naprawdę fajny,bardzo mocny,jak do tej pory bezawaryjny(może dlatego że jest regularnie serwisowany)mi osobiście się bardzo podoba.Co do wad to PROBLEM Z CZĘŚCIAMI!!!!Wszystko trzeba zamawiać przez KTMa ale nie jest tak pięknie jak w KTMie że masz od ręki albo przyjdź za 3 dni.Do "Berga" średnio 2-3 tygodnie trzeba czekać.Kolega zgubił 2 śruby od mocowania zębatki...wydaje się takie proste...ale jednak NIE.Do KTMa jest na sklepie...niby KTM przejął husaberga i są bardzo podobne konstrukcyjnie(zawieszenie itp) ale nawet durna śruba od zębatki nie pasuje od KTMa bo jest za krótka o prawie 0,5cm.Kolega złamał przedni błotnik w lesie,dzwonił do Krakowa gdzie kupił motocykl powiedzieli że zamówią czekał prawie miesiąc nie było odzewu to kupił srebrny od KTMa.Kształt ten sam ale jakbym miał motocykl od nowości to chciałbym aby jak najdłużej zachował swój oryginalny wygląd. Co tu dużo mówić.Właśnie od 3 dni szukam dla kolegi wydechu do w/w sprzętu.Dzwoniłem do Piotrka z Be Fast który handluje Leo Vince...odpowiedź usłyszałem...że do Huski nawet ma ale nie do "berga".Szukam w internecie White Brothers,FMF itd. NIESTETY DO HUSABERGA nikt nawet nie robi nadziei,że może być.Z tego co się dowiedziałem to akrapovic i może Higashi coś będą mieli.Także raczej nie ciekawie gdy nie możesz nic dostać do nowego sprzętu.Mimo że Husaberg bardzo mi się podoba,jest bardzo lekki i mocny to wybrałbym KTMa...wolę więcej jeździć motocyklem niż za częściami do niego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sillyboy Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 husabergi są bardzo wymagającymi maszynami stworzone głownie dla zawodników wiec wymagają częstego serwisowania (jeżeli tego nie robisz hus staje się chimeryczny i zaczynają sie problemy) mam porównanie bo jeden z moich znajomych ma w swojej "stajni" 3 husy 400-500-600 i zjadl na nich zeby. 501 od 550 roznia sie przede wszystkim mocą reszta podzespołów jest praktycznie taka sama oba mają świetnie położony środek ciężkości i 0 zbednych bajerów co powoduje niska wage moto. dla przykładu ja na moim exc mam duze problemy zeby na dobrej szutrówce dogonic 501.Zacytuję ci zdanie mojego mechanika w którym jak dla mnie zawarła sie cała prawda o husach: "są motocykle enduro i czasem nawet husabergi" :flesje: Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek3210 Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Ja też uważam,że husaberg jest super sprzętem...ale nie w Polsce gdzie przyjęły się tylko takie marki jak Kawasaki, honda, Suzuki,Yamaha KTM. A takie marki jak GASGAS, TM(rewelacja), Husqvarna(i tak najbardziej z tej czwórki się przyjęła), Husaberg po prostu się nie przyjęły.Brak odpowiedniej promocji(TUTAJ KTM RZĄDZI) brak serwisów,dealerów oraz części na rynku wtórnym.Także nie mówię,że te motocykle są złe problem w tym że u Nas nie wiadomo czemu się nie przyjęły skoro w krajach bardziej cywilizowanych te motocykle cieszą się dobrą opinią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.