jwpseba Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 Co do wyskosci to przy 919 Daje Rade nawet dryblas - gorzej przy 600 - moj znajomy trzma nogi na tylnych stopkach :) Co do zmian, to lampa na 95% pasuje a zawieszenie na pewno jest do hornecika - widzialem takie w wiekszych sklepach netowych w polsce ! trzeba tylko dobrze poszukac w Google :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
To_masz Opublikowano 2 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 Czołem :) Jest niepokojący problem z Hornetem 600 , lekko ponad 2000 km przebiegu. Moto co jakiś czas w pewnym momencie podczas przyspieszania na sekundę traci ciąg, zapala się na moment kontrolka wtrysku. Szybkie wysprzęglenie kończy sprawę i moto śmiga dalej, ale problem denerwuje i zastanawia. Jakieś sugestie co może być? Ktoś się spotkał z podobnym zjawiskiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alexxx Opublikowano 5 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2010 Witam, Mam następujące pytanie, otóż jakie ustawienie napięcia amortyzatora powinienem ustawić do jazdy z pasażerem? Pozostawić tak jak jest czyli na "1" ? Przejrzałem instrukcję, ale jest tam tylko napisane o ciśnieniu powietrza w oponach w razie jazdy we dwójkę. Pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek951 Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 powiedzcie mi, co ile mniej więcej powinno się wymieniać łańcuszek rozrządu? mam przejechane 40tys km, od 3 tys jeżdżę na przerobionym napinaczu (była wymieniona w nim sprężynka). Ostatnio znów zaczęło mi rzezić z okolic rozrządu ( tj przed wymianą tej sprężynki ) i zastanawiam się czy powinienem wymienić napinacz czy już pora na cały rozrząd? i czy konieczna jest przy tym wymiana całego napinacza + regulacja rozrządu i gaźników? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 Jak wymienisz łańcuszek, to masz spokój na nastepne kilkadziesiąc tys. km. Przy okazji warto sprawdzić luzy zaworowe (jak masz wszystko rozebrane). Jeśli luzy zaworowe będą w normie, a gaźniki nie będą wyjmowane to nie musisz ich synchronizować. W innym wypadku warto to zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 może za słabo napiąłeś (nakręciłeś) sprężynę przy montażu? Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek951 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Paweł, dzięki bardzo za odpowiedź Napinacz raczej dobrze był złożony. Chociaż ciężko mi powiedzieć bo to było dość dawno temu. Myślę, że jednak wymienię ten łańcuszek rozrządu. Teraz tylko się zastanawiam nad napinaczem, czy zostawić go/ wymienić jeszcze raz tą sprężynkę czy kupić nowy napinacz(co średnio mi się uśmiecha) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
montecarlogsm Opublikowano 15 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 mam kilka pytanjak wygladaja znaki gwarancyjne i gdzie ich szukać mile widziane zdjecia.ile wyytzrymuja podzespoły przy normalnym uzytkowaniu motocykla?na co patrzec przy kupnie używanej maszyny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beeeginer Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Prawda jest taka, ze na horneta ludzie bagatelizuja, a on ma wiecej wspolnego ze streetfighterem niz przecietnym nakedem, silnik ma mocniejszy dol niz cbr f3, trudno go porownywac do bandita czy monstera lub innego nakeda, wg mnie hornet jest motocyklem klasy streetfighterpzdr Zdecydowanie zgodzę się z tą wypowiedzią... mocno jadowity szerszeń :crossy: - a bandit albo monster to przy nim zabawki elektryczne :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duddits Opublikowano 14 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 Ostatnio popełniłem małą wideo-recenzję nowego Horneta. Zapraszam do oglądania i komentowania: Cytuj http://gomoto.tv/naszym motorem jest pasja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Freelique Opublikowano 22 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 (edytowane) Dla zainteresowanych dwa linki:http://www.youtube.com/watch?v=iuB9ovgXcf0&feature=youtu.behttp://www.youtube.com/watch?v=LEch_xaisuo&feature=youtu.be Edek jest niemożliwy :) Edytowane 22 Lipca 2012 przez Freelique Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mesiash Opublikowano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 Panowie nie potrafię znaleźć przewodu prądowego ze świateł postojowych w hornecie 2004 Mam rozflaczoną cała wiązkę, światła mijania mam, postojówki brak, czy jest w stanie mi ktoś pomóc ?? Bezpieczniki i przekaźniki sprawdzone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pamoz Opublikowano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 Jeżeli masz światła stop ,sygnalizację to bezpiecznik i główny przewód jest sprawny ,nie przerwany.Szukaj na wtyczkach:z przodu pięciożyłowa ,z tyłu tylko do podświetlenia tablicy.Mogę Ci podesłać schemat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Archarius Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 (edytowane) Jak w temacie - rozwijając się bardziej: Wymieniłem ostatnio komplet klocków hamulcowych w moim Hornecie 600 - wszystko starałem się robić zgodnie ze sztuką - po demontażu zaciski dokładnie wyczyściłem, odtłuściłem, tłoczki wcisnąłem, klocki lekko maźnąłem smarem miedzianym, założyłem, tarcze odtłuściłem i zrobiłem ze 100km żeby klocki się dotarły. I wszystko byłoby super - motocykl ładnie hamuje, nie piszczy - ogólnie super. Jednak kiedy jadę nawet po nawet niewielkich wybojach coś głośno stuka z okolic przedniego koła - odgłos jest taki jakby uderzały o siebie kawałki żeliwa. Ostukałem zaciski i nic nie znalazłem - żadna część nie chce wydać takiego odgłosu. Kiedy na postoju targam za kierownicę również nie mogę go powtórzyć. Znacie takie cuda? Może o czymś zapomniałem przy wymianie klocków - wygląda na to, że klocki siedzą prawidłowo i wszystkie blaszki są na miejscu, ale może jest coś jeszcze o czym powinienem pamiętać? A może po prostu klocki jeszcze nie dotarte? Edytowane 7 Lipca 2013 przez Archarius Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gucio46 Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 witam ;) kupiłem niedawno horneta 2009r i zastanawiam się o co chodzi z licznikami bo jest jeden A, drugi B pokazuja ten sam przebieg i później jest jest jescze jeden który wskazuje przebieg 0 km cały czas wie ktoś może o co kaman ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.