Skocz do zawartości

Rój Szerszeni - Honda Hornet CB 600, Hornet CB 900,


Rekomendowane odpowiedzi

Co do wyskosci to przy 919 Daje Rade nawet dryblas - gorzej przy 600 - moj znajomy trzma nogi na tylnych stopkach :)

 

Co do zmian, to lampa na 95% pasuje a zawieszenie na pewno jest do hornecika - widzialem takie w wiekszych sklepach netowych w polsce !

trzeba tylko dobrze poszukac w Google :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Czołem :)

 

Jest niepokojący problem z Hornetem 600 , lekko ponad 2000 km przebiegu. Moto co jakiś czas w pewnym momencie podczas przyspieszania na sekundę traci ciąg, zapala się na moment kontrolka wtrysku. Szybkie wysprzęglenie kończy sprawę i moto śmiga dalej, ale problem denerwuje i zastanawia. Jakieś sugestie co może być? Ktoś się spotkał z podobnym zjawiskiem?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam,

 

Mam następujące pytanie, otóż jakie ustawienie napięcia amortyzatora powinienem ustawić do jazdy z pasażerem? Pozostawić tak jak jest czyli na "1" ? Przejrzałem instrukcję, ale jest tam tylko napisane o ciśnieniu powietrza w oponach w razie jazdy we dwójkę.

 

Pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

powiedzcie mi, co ile mniej więcej powinno się wymieniać łańcuszek rozrządu?

 

mam przejechane 40tys km, od 3 tys jeżdżę na przerobionym napinaczu (była wymieniona w nim sprężynka). Ostatnio znów zaczęło mi rzezić z okolic rozrządu ( tj przed wymianą tej sprężynki ) i zastanawiam się czy powinienem wymienić napinacz czy już pora na cały rozrząd?

 

i czy konieczna jest przy tym wymiana całego napinacza + regulacja rozrządu i gaźników?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wymienisz łańcuszek, to masz spokój na nastepne kilkadziesiąc tys. km. Przy okazji warto sprawdzić luzy zaworowe (jak masz wszystko rozebrane). Jeśli luzy zaworowe będą w normie, a gaźniki nie będą wyjmowane to nie musisz ich synchronizować. W innym wypadku warto to zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paweł, dzięki bardzo za odpowiedź

 

Napinacz raczej dobrze był złożony. Chociaż ciężko mi powiedzieć bo to było dość dawno temu.

 

Myślę, że jednak wymienię ten łańcuszek rozrządu. Teraz tylko się zastanawiam nad napinaczem, czy zostawić go/ wymienić jeszcze raz tą sprężynkę czy kupić nowy napinacz(co średnio mi się uśmiecha) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...

Prawda jest taka, ze na horneta ludzie bagatelizuja, a on ma wiecej wspolnego ze streetfighterem niz przecietnym nakedem, silnik ma mocniejszy dol niz cbr f3, trudno go porownywac do bandita czy monstera lub innego nakeda, wg mnie hornet jest motocyklem klasy streetfighter

pzdr

 

 

Zdecydowanie zgodzę się z tą wypowiedzią... mocno jadowity szerszeń :crossy: - a bandit albo monster to przy nim zabawki elektryczne :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 10 miesięcy temu...
  • 10 miesięcy temu...

Panowie nie potrafię znaleźć przewodu prądowego ze świateł postojowych w hornecie 2004

 

Mam rozflaczoną cała wiązkę, światła mijania mam, postojówki brak, czy jest w stanie mi ktoś pomóc ??

 

Bezpieczniki i przekaźniki sprawdzone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Jak w temacie - rozwijając się bardziej:

 

Wymieniłem ostatnio komplet klocków hamulcowych w moim Hornecie 600 - wszystko starałem się robić zgodnie ze sztuką - po demontażu zaciski dokładnie wyczyściłem, odtłuściłem, tłoczki wcisnąłem, klocki lekko maźnąłem smarem miedzianym, założyłem, tarcze odtłuściłem i zrobiłem ze 100km żeby klocki się dotarły.

 

I wszystko byłoby super - motocykl ładnie hamuje, nie piszczy - ogólnie super. Jednak kiedy jadę nawet po nawet niewielkich wybojach coś głośno stuka z okolic przedniego koła - odgłos jest taki jakby uderzały o siebie kawałki żeliwa.

 

Ostukałem zaciski i nic nie znalazłem - żadna część nie chce wydać takiego odgłosu. Kiedy na postoju targam za kierownicę również nie mogę go powtórzyć. Znacie takie cuda? Może o czymś zapomniałem przy wymianie klocków - wygląda na to, że klocki siedzą prawidłowo i wszystkie blaszki są na miejscu, ale może jest coś jeszcze o czym powinienem pamiętać? A może po prostu klocki jeszcze nie dotarte?

Edytowane przez Archarius
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ;) kupiłem niedawno horneta 2009r i zastanawiam się o co chodzi z licznikami bo jest jeden A, drugi B pokazuja ten sam przebieg i później jest jest jescze jeden który wskazuje przebieg 0 km cały czas wie ktoś może o co kaman ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...