filon89 Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 oj pomyliłem się. Nie chodziło mi o amerykańskich budowniczych, tylko o amerykański program Biker BuildOff. Mało kto daje tam łańcuch, a kardana nigdy nie było. Za to widziałem dziwny napęd koło tylne nie miło szprych i jak sie przyglądałem w ogóle nie byo połączone z wachaczem wyglądało jagby felga była zrobiona z rury kanalizacyjnej i do tego przyczepione ogumienie =] chyba mam gdzieś takie zdjęcie jak znajde to wrzuce do posta =] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Za to widziałem dziwny napęd koło tylne nie miło szprych i jak sie przyglądałem w ogóle nie byo połączone z wachaczem wyglądało jagby felga była zrobiona z rury kanalizacyjnej i do tego przyczepione ogumienie =] chyba mam gdzieś takie zdjęcie jak znajde to wrzuce do posta =] na lancuch ? wahacz jednostronny, lozyskowanie na srodku piasty, a zebatka wystaje na zewnatrz ? chodzi o Aguste ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filon89 Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 nie mam pojęcia. Widziałem to na zdjęciu, już tego nie mam. Było to tak jak zwykła rura pusta w środku, wyglądało jak motocykl którego tylne koło w ogóle sie nie trzyma ramy. Co do napędu to mogli tuż przy gumie zapodać łańcuch lub pasek ale jak zrobili że nie było widać połączenia z ramą (raczej połączone być musiało). To raczej Agusta nie była amatorskie zdjęcie jakiegoś customa z ameryki robione telefonem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 (edytowane) kubat tys chyba widzial paski do betoniarki nie do motoru....za pas 2000 - 3000 trzeba dac sorki kurbat nie zauwazylem r Edytowane 12 Sierpnia 2006 przez Stan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kurbat Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 kubat tys chyba widzial paski do betoniarki nie do motoru....za pas 2000 - 3000 trzeba daccoś niedokładnie czytasz posty :clap: pas pasowi nierówny nastepne moto jakie wybiore bedzie na kardana ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Dla mnie rodzaj napędu nie ma wiekszego znaczenia każdy ma swoje wady i zalety.Kardan:+bezobsługowość (tu powinny być z 2 albo i 3 plusy)+trwałośc- duża waga (w zasadzie się tego nie odczuwa)- mocna reakcja na zmianę obciązenia (np: w VS 1400 i XV 1100).-w przypadku awarii duże kosztyŁańcuch:+ ciężko coś napisać..- konserwacja-zuzywa sięPasek:+bardzo płynne przeniesienie mocy+ w zasadzie bezobługowy (raz na 800 km można sprawdzić naciąg)-zużywa się- podatny na uszkodzenia (ale bez przesady) kubat tys chyba widzial paski do betoniarki nie do motoru....za pas 2000 - 3000 trzeba dac To chyba z kołami pasowymi, wymianą w serwisie(bardzo drogim serwisie) ;) Dobrej firmy pas i koła pasowe do H-D to koszt jakichś 400$. A jeden pas potrafi wytrzymać nawet 70.000 km. Zakładając wymianę w/g serwisu co 40.000 km to mamy wydatek rzędu 1200 PLN raz na 2-4 lata (zalezy ile kto lata :clap: ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spoko Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 (edytowane) nie mam pojęcia. Widziałem to na zdjęciu, już tego nie mam. Było to tak jak zwykła rura pusta w środku, wyglądało jak motocykl którego tylne koło w ogóle sie nie trzyma ramy. Co do napędu to mogli tuż przy gumie zapodać łańcuch lub pasek ale jak zrobili że nie było widać połączenia z ramą (raczej połączone być musiało). To raczej Agusta nie była amatorskie zdjęcie jakiegoś customa z ameryki robione telefonem. Chodzi o odcinek z Billy Lane'm :) Cos takiego ;) : http://www.lichterphoto.com/m_pages/builde.../b_lane_31.htmlJesli tak, to na linku jego firmy mozna dokladnie obejrzec jak to jest zrobione:http://www.choppersinc.com/flash/index.asp pozdrawiam Edytowane 12 Sierpnia 2006 przez Spoko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filon89 Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Spoko to jest nie to ale w podobnym stylu to co ja widziałem było zrobione musze sie temu lepiej przyjzeć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
66jarek Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Podzielam zdanie zwolenników napędu na wał kardana. Od dwóch lat jeżdżę Intruderem VS800 i nie mam z nim żadnych problemów. Myślę, że dla choppera jest to bardzo dobre rozwiązanie. Gwałtowne zmiany przenoszonej mocy pewnie dobrze nie wpływają na wał ale chopper, z założenia, nie jest motocyklem sportowym. Natomiast sytuacje, które zdarzają się na drodze znosi bardzo dobrze. PozdrawiamJarekwww.samba.pl/intruder Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
migdal Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Chodzi o odcinek z Billy Lane'm :wink: Cos takiego :bigrazz: : http://www.lichterphoto.com/m_pages/builde.../b_lane_31.htmlJesli tak, to na linku jego firmy mozna dokladnie obejrzec jak to jest zrobione:http://www.choppersinc.com/flash/index.asp pozdrawiam Piękne fotki polecam warto popatrzeć :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filon89 Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Piękne fotki polecam warto popatrzeć ;)co jak co motocykle nieziemskie. Bynajmniej mało takich w polsce o ile w ogóle są =] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rof Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 ja też mam kardana i jestem więcej niż zadowolony, a najbardziej podoba się mi jego bezobsługowość. No i w NTV nawet fajnie wygląda bo idzie w jednoramiennym wachaczu ;) zastanawiam się dlaczego producenci nie używają wałów w turystycznych enduro (oprócz BMW) bo o ile łatwiej i przyjemniej byłoby podróżować nie myśląc o naciaganiu i smarowaniu łańcucha? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dex Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 5 sezonow jezdzilem dragiem 650 i kardan to na pewno zaleta, ale.........Teraz jezdze vn 800 classic i zauwazylem jedno: przy lancuchu bardzo fajnie jest oddawana moc na kolo (elastycznosc). W przypadku kardana, wyczuwalna byla zmiana obciazenia przy przyspieszaniu, czy tez przy odejmowaniu gazu. Mnie osobiscie sie to nie podobalo.O pasku nie moge nic powiedziec, bo nie jezdzilem z tym napedem. PS.Jezeli regularnie smaruje sie lancuch (mnie to zajmuje gora 10 minut), to praktycznie go nie slychac.Napiecie tez nie jest klopotliwe.A zas co sie tyczy brudzenia felgi, to ratuje co jakis czas szmatka, lub tak jak jest u mnie, szerokie i duze sakwy.Praktycznie patrzac z gory moto i z boku, zakrywaja widok tylniej felgi ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Przerabiałem wszystkie w/w napędy. Ceny pasów w naszym dziwnym kraju są wysokie, ale można sprowadzić ze Stanów. Poza tym jestem wzrokowcem i wygląd jest dla mnie jednak ważny; niektóre motocykle mają szpetnie poprowadzony wał - nieistotne które, bo wywiaże się kolejna sprzeczka. XVS czy VL mają wg mnie ładnie wkomponowany wałek. Ostatecznie to i tak rzecz gustu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filon89 Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2006 5 sezonow jezdzilem dragiem 650 i kardan to na pewno zaleta, ale.........Teraz jezdze vn 800 classic i zauwazylem jedno: przy lancuchu bardzo fajnie jest oddawana moc na kolo (elastycznosc). W przypadku kardana, wyczuwalna byla zmiana obciazenia przy przyspieszaniu, czy tez przy odejmowaniu gazu. Mnie osobiscie sie to nie podobalo.O pasku nie moge nic powiedziec, bo nie jezdzilem z tym napedem. PS.Jezeli regularnie smaruje sie lancuch (mnie to zajmuje gora 10 minut), to praktycznie go nie slychac.Napiecie tez nie jest klopotliwe.A zas co sie tyczy brudzenia felgi, to ratuje co jakis czas szmatka, lub tak jak jest u mnie, szerokie i duze sakwy.Praktycznie patrzac z gory moto i z boku, zakrywaja widok tylniej felgi ;)kłopotliwe nie jest, a przeciwnie czasem przyjemne =] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.