koks Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 wlasnie przegladalem fora angielskie i artykuly odnosnie tych dwoch motocykli i wszyscy tam podkreslaja ze niezawodnosc f3 (szczegolnie silnik i lancuszek rozrzadu) jest duzo lepsza niz w f4. Co wy na to bo szukam cbr wiec draze ten temat. A jak z wlasnosciami trakcyjnymi czy f4 jest duzo lepsza niz f3 (wiem ze jest duzo lzejsza) ale jak tam zawiechy sie sprawuja? bracia cbrowcy no to nie ma nikt z Was cbr f3 albo f4 ? nikt nie moze mi udzielic praktycznych uwag o tych sprzetach tzn. awaryjnosci,serwisie i jak sie to to prowadzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koks Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 no nikt nie ma nic do powiedzenia?nikt nie ma f3 albo f4? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk.cbr Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Witaj.Obecnie śmigam f4 z 2001 roku ale miałem tez okazję przejechać się f3.Każdy z tych moto prowadzi sie dość przyjemnie choć f4 wydaje się poręczniejsza.Jeżdżę nią dwa lata bez żadnej awarii. Jeśli chodzi o rozrząd to problem nie tkwi w łańcuszku tylko w napinaczu. Oryginalny napinacz jest dość słabiutkim elementem tego niezawodnego motocykla, można go jednak przerobić i problem znika. Nie jest to jednak istotna wada, która miała by wpływ na ogólną, bardzo wysoką ocenę niezawodności CBR-ki.Jeśli chodzi o wybór pomiędzy f4 a f3 to tylko kwestia gustu i kasy, którą chcesz przeznaczyć na zakup motocykla.Istotniejsze różnice są pomiędzy tymi modelami jeśli w grę wchodzi f4 produkowana od 2001 roku. Ten model posiada już aluminiową ramę oraz wtrysk paliwa.Pozdrawiam :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koks Opublikowano 16 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 ktos jeszcze moze wie jak to jest z ta niezawodnoscia?nikt nie mial do czynienia z tymi modelami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalmen3 Opublikowano 16 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 Honda to honda, jak nie kupisz totalnie zarznietego egzemplarza to samemu ciezko bedzie Ci zarznac zarowno F3 jak i F4. Mialem F4 '99 czyli juz aluminiowa rama, ale jeszcze gazniki i nigdy mnie nie zawiodla - zawsze zawodzily moje umiejetnosci :buttrock: Zadbana i regularnie serwisowana CBR 600 kazda jedna bedzie wzorem niezawodnosci i niezalezni czy to bedzie F3 czy F4. Nie zastanawiaj sie tylko znajdz dobry egzemplarz i kupuj. A napinacz lancuszka rozrzadu i tak bedziesz musial co jakis czas wymieniac :flesje: . Te typy juz tak po prostu maja. Pozdrawiam Cytuj Internetowy sklep komputerowy http://mirwit.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koks Opublikowano 6 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 dobra poszukalem odnosnie tego napinacza lancuszka rozrzadu w cbr 600 na forum. wiec nie ma mniej wiecej rozniczy w jakosci tego napinacza w f3 i f4. no wiec raczej bede szukal f4 (poczytalem na scigaczu no i chociazby ze wzgledu na te 17 kg mniej niz f3 jest chyba warta ) ale czy brac z gaznikami czy na wtryskach? ktora cbr lepsza i mniej awaryjna na wtryskach czy gaznikach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 ktora cbr lepsza i mniej awaryjna na wtryskach czy gaznikach?CBR od początku istnienia modelu utrzymuje tak samo niską awaryjność.O napinaczu powiedziano, koniec.Masz kasę bierz "wtrysk", nie masz to bierz "gaźniki". Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skoal Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 Ja tez mialem wybor miedzy gaznikiem a na wtrysku... i kolega polecal mi z gaznikiem... bo po pierwsze swiece sa tansze... i to chyba o wiele.. kwestia regulacji jest znacznie prostsza, jak wtrysk zawiedzie musisz juz jechac do serwisu... (jesli napisalem glupote prosze sprostowac) i gaznikowce maja lepszego buta... Ale zauwazylem ze hamulce w tych nowszych modelach sa znacznie lepsze... gdy zastanawialem sie nad kupnem maszyny mialem okazje przejechac sie na cebrze z 2001 roku i bylem pod wrazeniem hamulcow... takie zyletki mi sie wydawaly... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redline Opublikowano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 Ja tez mialem wybor miedzy gaznikiem a na wtrysku... i kolega polecal mi z gaznikiem... bo po pierwsze swiece sa tansze... i to chyba o wiele.. kwestia regulacji jest znacznie prostsza, jak wtrysk zawiedzie musisz juz jechac do serwisu... (jesli napisalem glupote prosze sprostowac) i gaznikowce maja lepszego buta... Ale zauwazylem ze hamulce w tych nowszych modelach sa znacznie lepsze... gdy zastanawialem sie nad kupnem maszyny mialem okazje przejechac sie na cebrze z 2001 roku i bylem pod wrazeniem hamulcow... takie zyletki mi sie wydawaly... Odniosłem to samo wrażenie choć układ hamulcowy jest niemal identyczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoss Opublikowano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 ja bym brał nowszą. gaźnik ponoć lepiej cągnie z dołu, ale o ile? ułamki sekund będzie szybsza? jeśli nie na tor to nie ma znaczenia. a wtrysk praktycznie bezobsługowy.ja na swoją nie narzekam, ale ona jeszcze prawie dziewica, mało latana :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janciownik Opublikowano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 Kolega ostatnio przesiadl sie z f3 na f4 wtryskowa- mowi ze spalanie jest mniejsze przy ostrzejszynm kreceniu. A tak nic dodac nic ujac - swietne moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4NIEK Opublikowano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 Jeśli chodzi o F4vsF4i brałbym pod uwagę wygląd i bezobsługowy wtrysk, bo jeśli chodzi o jazdę to praktycznie to samo :icon_arrow: Poza tym konkretny egzemplarz - stan techniczny :icon_arrow: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziur Opublikowano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 moto okej ale przy ostrym gumowaniu łamią się plastiki. Ogólnie im nowsze tym te plastiki łatwiej sie sypią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uki80 Opublikowano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 i napewno bedzie ci latwiej znalezc f4 w dobrym stanie niz f3. chociazby ze wzgledu rocznika. a co do mniejszej wagi o17 kg to jeszcze moc jest wieksza w f4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redline Opublikowano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 Tak się składa że zarówno F3 jak i F4 są sprzetem popularnym więc miałem okazję posłuchać wielu egzemplarzy (jednej i drugiej).Muszę przyznać z ręką na sercu że F3 pracują ciszej. W F4 daje o sobie znać rozrząd i czasem generuje różnego rodzaju brzęczenia i cykania choć tu też nie ma reguły.Co do niezawodności to w naszej okolicy wiele osób jako moto do stuntu wybiera właśnie F4 (lub F4i). Jeżdżą w pełnym pionie i nic sobie z tego nie robią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.