Janusz Opublikowano 26 Maja 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2003 Pewnie ze sliczniutki wkonczu HD i Buell to jedna reka!! Pozdro KarlikPs. Guzzi chwal sie co Ci garbus przeszkadzal?? Ha, ha, jedna reka. Ales mnie ubawil. Sprawdz lepiej zrodlo swoich informacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sidewinder Opublikowano 27 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2003 No SliczniutkiTylko strasznie malutki Ale to cały jego urok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ario Opublikowano 27 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2003 wahacz wyglada slabo, przednia felga tez i jedna tarcza takze - ogolnie moto mi sie nie podoba. tylko teraz nie piszcie, ze jedna tarcza jest dlatego, ze hamulce sa wystarczajaco dobre - wiem! chodzi mi tylko o to jak to cos wyglada a imo wyglada zbyt kosmicznie pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 27 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2003 ale jechać tym tak ze 200 kilosów to bym nie chciał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 27 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2003 Co jest ciekawe - tarcza jest mocowana do obręcy koła, a nie do piasty, tak jak zazwyczaj. Jest przez to lekka przy ogromnej średnicy. Dlatego wystarczy jedna. Pojazd ten z HD ma pochdny silnik (pochodny bo po niezłym tuningu), a cała reszta to inna bajka.Chciałbym mieć to bardziej niż HD, bo taki typ motocykla naprawdę mi odpowiada (prawie dorównuje mojej Suzi GS500) Pozdrawiam, Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzzi V11 Opublikowano 27 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2003 wahacz wyglada slabo tzn :?: :?: bardziej fachowo bym prosil ,tak na oko czy znasz jakies szczegoly :?: :evil: :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ario Opublikowano 28 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2003 wahacz wyglada slabo tzn :?: :?: bardziej fachowo bym prosil ' date='tak na oko czy znasz jakies szczegoly :?: :) :D[/quote'] hehe pewnie tak jak hamulce zajebibiście pełni swoją funkcję, ale jest tak dużu, że przypomina bardziej błotnik niż wahacz :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dr.Big Opublikowano 28 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2003 Stylistycznie bardzo ciekawy...silnik raczej nie pasuje i psuje optyczne zgranie. Po prostu taka "bulwa" nie pasuje do tego lekkiego motocykla. Ciekawe rozwiazanie zbiornika paliwa i oleju. Maly, krotki i na pewno zwrotny... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 28 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2003 Co jest ciekawe - tarcza jest mocowana do obręcy koła, a nie do piasty, tak jak zazwyczaj. Pozdrawiam, Paweł jak w najnowszym Zaporożcu -> czyli Tawrii. Dla mnie jedynie słuszne to motocykle japońskie, no i jeszcze BMW. Reszta to sranie w banie i budowanie przyszłości za pomocą zamierzchłej przeszłości. Amerykanie i makaroniarze już od dawna mogą dorównac japońcom technologicznie to pieprzą kocopały o legendach i wyjątkowości marek i o ich eksluzywności i podnosząc ego ich posiadaczy. Nie oszukujmy się, takie marki jak Harley, Moto Guzzi, Ducati czy Triumph pod każdym względem nie dorastają porównywalnym japońcom nawet do pięt, począwszy od cen, poprzez moce silników na trwałości podzespołów skończywszy. I tak się składa, że każda z nich jest niezwykle eksluzywna miec cos co ma klase, najnowsza technologie, ciekawe rozwiazania techniczne i kosztuje niewiele ponad polowe ceny . Dane silnika Buell'a:Silnik: typ - 4-suwowy chłodzony cieczą, ikość cylindrów-2, układ cylindrów-widlasty, rodzaj rozrządu OHV, ilość zaworów na cylinder-2 , pojemność-1203 ccm, moc/obroty - 86 KM/6000 obr. Masa pojazdu - 204 kg Prędkość maksymalna - ponad 200 km/h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 28 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2003 Fakt, nie wiem czy dobrze gadam, ale silnik chyba wywodzi się ze Sportstera 1200, tylko ma około 10 km więcej. Ale jest elastyczny na pewno. Michał - zgodzę się Tobą częściowo. Japończyki są najlepsze, ale nie można też mówić,że reszta to szajs. Pozdrawiam, Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 29 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2003 Michał - zgodzę się Tobą częściowo. Japończyki są najlepsze, ale nie można też mówić,że reszta to szajs. toteż ja nie twierdzę, że reszta to szajs. Mówię tylko, że Japończycy w budowaniu motocykli przegonili kokurencję o epokę. Konkurencja wstawia więc głodne kawałki o legendach, wyjątkowośc i eksluzywności swoich motocykli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sidewinder Opublikowano 29 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2003 Mówię tylko, że Japończycy w budowaniu motocykli przegonili kokurencję o epokę. Konkurencja wstawia więc głodne kawałki o legendach, wyjątkowośc i eksluzywności swoich motocykli. To też właśnie racja - harley nie ma kasy, ponieważ nie ma czym konkurować, wieć wymyślił duszę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyhoo Opublikowano 30 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2003 Dla mnie paskudny! Temat stary jak świat: co się komu podoba. Na pewno Buell jest nie tyle nowatorski, co ekstrawagancki w sensie konstrukcyjnym, a nie zawsze przynosi to jakieś korzyści, chyba że właścicielowi świadomość posiadania maszyny, która ma tarczę mocowaną do obręczy a nie piasty. A klasyczne hamulce w nowoczesnych konstrukcjach to co niby, słabe są? Albo ciężkie? Japońskie motocykle są tak dopracowane konstrukcyjnie, że reszta sili się na wymyślanie czegoś nowego (włącznie ze strategiami marketingowymi), by się na rynku utrzymać. A ja i tak wolałbym, gdybym posiadał meti, jakiegoś klasyka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Medyna Opublikowano 30 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2003 To też właśnie racja - harley nie ma kasy, ponieważ nie ma czym konkurować, wieć wymyślił duszę *** Raczysz zartowac, HD zarabia wiecej niz kazdy z japonskich producentow i jego produkcja ( oprocz Sportstera ) jest na pniu sprzedana na co najmniej rok z gory.Wszystkie japonskie cruisero - choppery to jest nieudana proba podebrania Harleyowi chociaz czesci tego rynku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 30 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2003 HD jest oststnio w niezłej kondycji finansowej. Motocykle się sprzedają jak świerze bułeczki, szczególnie V-Rod. Czy chciałbym mieć HD ? Odpowiadam tak i to bardzo. Czy byma tekiego kupił ? (za własne pieniądze) Nieeeeeee. Bo jego cena nie jest proporconalna do wartosci (i jakość - kalmka sprzęgła w Sportsrerze 1200 chodzi tak ciężko, że trzeba być rolnikiem oderwanym granatem od pługa,żeby przejechać tym Warszawę). Ale jabym takiego dostał w prezencie, to byłoby spuer - na pewno bym się cieszył jak dziecko. Pozdrawiam, Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.