bull Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 (edytowane) Na wstępie pozdrawiam wszystkich posiadaczy VF-ek! Moją magnę mam od niedawna i mam pytanie. Podczas przyspieszania przy 4-5 tys. obrotów silnik traci na chwilę traci moc (dławi się) i po chwili rusza z kopyta aż do czerwonego pola. Powyżej 5 tys. jest dobrze, problem jest tylko przy wkręcaniu z niskich obrotów. Świece wymieniłem. Co to może być?? Edytowane 14 Marca 2008 przez bull Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 Wydech masz oryginalny ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bull Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 Wydech oryginalny tak jak i cała reszta :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komisare Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Elserwis jest mi znany, wiem że jest też podobna firma w Będzinie więc w razie czego ktoś to pewnie zrobi.informuj nas browarny jak tam ci pojdzie z naprawa tego modulu "Na wstępie pozdrawiam wszystkich posiadaczy VF-ek! Moją magnę mam od niedawna i mam pytanie. Podczas przyspieszania przy 4-5 tys. obrotów silnik traci na chwilę traci moc (dławi się) i po chwili rusza z kopyta aż do czerwonego pola. Powyżej 5 tys. jest dobrze, problem jest tylko przy wkręcaniu z niskich obrotów. Świece wymieniłem. Co to może być??" proponuje zrobić synchronizacje gazników Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasek.24 Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 Witam Jaki powinien być luz łańcucha w magnie 750 C z 93 r. i w jaki sposób należy go mierzyć ?Będę wdzięczny za informacje. Pozdrawiam posiadaczy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kitano Opublikowano 28 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 Piasek.24, niestety, nie pomogę Ci, ponieważ moto mam na wał i na temat łańcucha kompletnie nic nie wiem. Mam natomiast pytanko odnośnie regulacji gaźników... Wiadomo, w Magnie są 4 - dwa grawitacyjne, dwa podciśnieniowe (czy jakoś tak). Jak powinno się je wyregulować? Czy wszystkie dysze powinny być wykręcone na tą samą odległość?? Metodą prób i błędów bawiłem się niedawno i zauważyłem, że przenie gaźniki wymagają mniejszego wykręcenia śróbek niż tylne :icon_twisted: Czy to jest normalne?? Może ktoś mógłby napisać jak ma u siebie wyregulowane (o ile obrorów wykręcić kolejne śróbki), ewentualnie gdzie takie informacje znaleźć... Komisare, na czym polega synchronizacja gaźników?? Skomplikowane i tylko w serwisie, czy może uda się to zrobić w garażu?? Jak już chyba wcześniej wspominałem, dopiero się uczę swojej Madzi, więc sorki, jeśli coś źle nazwałem, lub pomieszałem. To z niewiedzy :smile: Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komisare Opublikowano 28 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 kręcenie sróbkami odradzam :icon_twisted: synchronizacji gaznikow niezrobisz w garazu,musisz podjechac do serwisu,bo do tego sa potrzebne specjalne manometry ktore sa niezbedne do prawidłowej synchronizacji.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kitano Opublikowano 28 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 Tak właśnie myślałem, że bez wakuometra się nie obejdzie... nie byłem pewien... Czemu odradzasz kręcenie śróbkami?? Niedawno trafiła mi się Magna, gdzie każda śróbka była wykręcona inaczej. Silnik pracował nie równo, zalewało świece, i ogólnie nie cool. Najpierw ustawiłem wszystkie sróbki tak samo, na około 3,5 obrotu, było lepiej, ale nie super. Dopiero jak dokręciłem śróbki w przednich gaźnikach, sprawa się polepszyła i na chwile obecną jest już całkiem nieźle, tylko pytanie, ile on teraz pali :icon_evil: Nie wiem, czy zrobiłem dobrze, ale nic innego do głowy mi nie przyszło. Dlatego dałem tu pytanie, że może ktoś bawił się gaźnikami w Magnie 750 i wie jak te śróbki powinny być ustawione. Przecież to chyba powinno być jakoś znormalizowane....... Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 28 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 Serwisówki nie wygrzebałem, wcięło gdzieś na amen :icon_mrgreen: Synchro gaźników polecam jednak powierzyć warsztatowi, doświadczenie i dobre wakuometry są wg mnie niezastąpione. Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kitano Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Co do serwisówki, tak myślałe. Przekopałem sporo neta i nie znalazłem nic, co było by do roczniaka 82. Jedynie mam do Magny 95. Jest podobne, ale to nie to samo :biggrin: Gaźniki polecę najprawdopodobiej fachowcom, choć jak na razie udaje mi się całkiem sporo zrobić przy sprzęcie samemu. Dziś poprawiłem sporo elementów w moto (przewody gumowe nie były n a swoich miejscach, przewód do rozrusznika szedł nie tak jak trzeba........ Niby drobiazgi, ale jak życie umilają :biggrin: Do tego uszczelniłem silikonem wysokotemperaturowym tłumiki, kolektor i wszelkie połączenia. Gdzieś miałem przelot gazów wylotowych i nie brzmiało to tak jak powinno. Jak zastygnie silikon, to dam znać jaki jest efekt :biggrin: Może ktoś z was wie, gdzie można zakupić magny za nieweielkie pieniądze ?? Mogą byż uszkodzone, do naprawy, częściowo na części?? Na chwilę obecną uważam, że z każdej (prawie :)) z rocznika do roku 80 można zrobić niezły sprzęcik poświęcając mu nieco czasu i serca. Potrzebuję jedynie "materiału wyjściowego" :smile: Szerokości :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elemeledudek Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 ja tam na silnikach sie nie znam więc wiele nie pomoge i mądrzył sie nie bedę. Pytanko, jakie ciśnienie w oponach w Magnach r.93-03 ?? Nigdzie wygrzebać nie mogę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 jakby ktos szukal magny to mam ladna 1100 z 85r . z orginalnym przebiegiem ,od jednego wlasciciela do rejestracji w polsce.silnik chodzi super ,z wygladu tez niczego sobie [orginal]jak cos to pytac :icon_rolleyes: aaa jeszcze jedna sprawa. kiedy rozrusznik niechce zakrecic sprawdzcie akumulator i polaczenia . wystarczy ze bedzie troszke za slaby i magna nie zapali , a np po chwili bedzie krecil sie jakby nigdy nic Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Co do cisnienia w oponach to Honda (nie tylko zresztą) ma miły zwyczaj zamieszczania na motocyklach naklejek z wartosciami cisnień w oponach i zawieszeniu. Są zazwyczaj w dość widocznych miejscach, u mnie np. na osłonie wału napędowego, nastepnie na pokrywie schowka narzedziowego i na baku. Moduły przestały świrować i na razie chodzą bez zarzutu. Wtedy - jak pisałem - gary padły po dłuższej pracy na postoju, zapewne ma to jakiś związek z przegrzewaniem się albo zbyt długą pracą w jedym punkcie zapłonu. Przy okazji korzystając ze schematu odkryłem przebicie kabla, który powodował palenie się bezpiecznika odpowiedzialnego za klakson i kierunkowskazy. zatem na razie wszystko jest ok :banghead: Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MonsterDream Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Witam. Mam na sprzedaz Honde Magne VF500C z 85 roku, jakby byl ktos zainteresowany. Motorek smiga bardzo fajnie, silnik pracuje elegancko, przygotowany do sezonu. Bardzo pilne, bo musze kupic jak najszybciej jakies autko, cena to 6000 zl do negocjacji. Jak cos to 508 899 562. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Cena jak na moje oko lekko wyśrubowana... może być ciężko sprzedać Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.