Adam M. Opublikowano 15 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2023 "Nowe zonki" beda w kazdym tak starym silniku, wiec lepiej naprawic to co sie ma i wiedziec na czym stoisz - taka moja opinia. Oczywiscie jesli problem panewki byl jedynym w twoim silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arekronaldo Opublikowano 18 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2023 (edytowane) Witajcie, Edytowane 18 Kwietnia 2023 przez arekronaldo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arekronaldo Opublikowano 18 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2023 (edytowane) Witam, Jestem posiadaczem Magny RC43 od października. Martwi mnie jedna sprawa. Po w miarę szybkiej jeździe (oczywiście nie pod czerwone pole, lecz zmiana biegu przy 6-7 tys. obrotów) jak wrócę i wstawiam ją do snu, daję jeszcze chwilę pochodzić, to spod spodu (jest taki czarny wężyk spustowy) leci płyn chłodniczy. Zdarzyło się to kilka razy i nie wiem co może oznaczać. Olej i płyn chłodniczy były wymieniane zimą. Proszę o pomoc w rozwikłaniu zagadki... Edytowane 18 Kwietnia 2023 przez arekronaldo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 19 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2023 (edytowane) A co on taki czarny, czy aby uszczelka pod głowicą nie siadła ( lub pęknięcie brrr)... W każdym razie sprawdzić trzeba, a jak chłodnica w środku wygląda ? Włącza się wentylator ? trzeba sprawdzić czy czujnik temperatury i wentylatora są sprawne... Ja bym tym nie jezdził, tylko sprawdzał...Tylko ten kolor mnie martwi, chyba, że to tak zdjęcie zrobione Edytowane 19 Kwietnia 2023 przez jannikiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arekronaldo Opublikowano 19 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2023 (edytowane) Kolor płynu chłodniczego jest żółto-zielonkawy (taki jak był nalewany)- na zdjęciu nie widać jego barwy, ale w palcach jest normalny, bez zapachu obcego. Normalnie jak stoi i nie jeżdżę, to nie leci, nie kapie (zakładam, że jakby była uszczelka lub pęknięcie, to płyn sączył by cały czas? Problem pojawia się w momencie, kiedy wracam z przejażdżki. Magna jest rozgrzana, wentylator się włącza (słychać oraz lekko światło się przyciemni ale naprawdę lekko), kontrolka temperatury oleju się nie włącza. Od zbiorniczka wyrównawczego pod akumulatorem jest taki wężyk, który idzie pod Magnę (prawdopodobnie zawór bezpieczeństwa jak jest zbyt duże ciśnienie płynu chłodniczego)- to wydaje mi się, że stamtąd leci. Na ten moment (wczoraj) nie wykazywała oznak, że jest słabsza lub cokolwiek innego. W zimę było płukanie układu chłodzenia wodą demineralizowaną ze środkiem STP do chłodnic, zbiorniczek wyrównawczy był wyjmowany i płukany, ponieważ znajdował się tam dosłownie szłam (pewnie od nowości nikt tego nie robił) oraz był zalany nowy płyn chłodniczy Motul. Przed czyszczeniem układu i wymianą płynu nie było takich objawów. Nie wiem dalej od czego zacząć? 22 godziny temu, arekronaldo napisał: Kolor płynu chłodniczego jest żółto-zielonkawy (taki jak był nalewany)- na zdjęciu nie widać jego barwy, ale w palcach jest normalny, bez zapachu obcego. Normalnie jak stoi i nie jeżdżę, to nie leci, nie kapie (zakładam, że jakby była uszczelka lub pęknięcie, to płyn sączył by cały czas? Problem pojawia się w momencie, kiedy wracam z przejażdżki. Magna jest rozgrzana, wentylator się włącza (słychać oraz lekko światło się przyciemni ale naprawdę lekko), kontrolka temperatury oleju się nie włącza. Od zbiorniczka wyrównawczego pod akumulatorem jest taki wężyk, który idzie pod Magnę (prawdopodobnie zawór bezpieczeństwa jak jest zbyt duże ciśnienie płynu chłodniczego)- to wydaje mi się, że stamtąd leci. Na ten moment (wczoraj) nie wykazywała oznak, że jest słabsza lub cokolwiek innego. W zimę było płukanie układu chłodzenia wodą demineralizowaną ze środkiem STP do chłodnic, zbiorniczek wyrównawczy był wyjmowany i płukany, ponieważ znajdował się tam dosłownie szłam (pewnie od nowości nikt tego nie robił) oraz był zalany nowy płyn chłodniczy Motul. Przed czyszczeniem układu i wymianą płynu nie było takich objawów. Nie wiem dalej od czego zacząć? Dodam jeszcze 2 zdjęcia. Jak poruszyłem Magnę, to reszta z wczoraj wykapała z wężyka (prowadzi od góry zbiorniczka wyrównaczego na dół). W zbiorniczku jest już poniżej minimum. Nie wiem ile było przed wczorajszą przejażdżką. Na pewno po zmianie płynu i chodzeniu silnika na luzie było powyżej minimum. Od spodu jest sucha. W chłodnicy jest płyn pod korek. Dodano 20.04.2023 06:53 Dodatkowo w chłodnicy nie ubywa płynu, tylko wydmuchuje ten ze zbiorniczka pod siedzeniem. Wczoraj dolałem płynu do zbiorniczka, odpaliłem na postoju i po rozgrzaniu się znowu zaczął lecieć ciurkiem. Ewidentnie jak dodawałem gazu, to za 5 sekund wylatywał płyn. Dym z tłumików normalny. Z każdego taki sam. Prawie niewidoczny. Wentylator się załącza w cyklach- chodzi ok. 5 sek. i się wyłącza. Edytowane 20 Kwietnia 2023 przez arekronaldo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweles Opublikowano 24 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2023 Witam serdecznie, hamulce w honda magna 750 wiemy jakie są, dziś mało co nie wjechałem w auto. Muszę coś zrobić z nimi-jak macie jakieś sprawdzone modyfikacje układu chamulcowego lub pomysły na niego dajcie proszę znać, odwdzięczę się filmem po dokonanej przeróbce ✌️💯 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 25 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2023 czy oryginalny układ hamulcowy jest sprawny? bo może w ogóle nie trzeba go modyfikować a wystarczy "przeserwisować"? rozebrać wszystko (zaciski i pompę), przeczyścić, przepolerować tłoczki, wymienić uszczelnienia, założyć stal oplot, założyć dobre klocki, sprawdzić/wymienić tarcze hamulcowe 1 Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 25 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2023 Chciałem, cos dodac od siebie, ale Konrad wszystko wyjaśnił... Tam trzeba tez zwracać uwagę na ruchomość "pływaka", wszystko trzeba wyczyścić, wymienić gumki, i smarowac odpowiednimi pastami... Nie wolno uzywać przy układach hamulcowych płynów na bazie ropopochodnej...ja tłoczki składam na płyn hamulcowy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poolski Opublikowano 21 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2023 (edytowane) W dniu 24.09.2023 o 02:17, Paweles napisał: Witam serdecznie, hamulce w honda magna 750 wiemy jakie są, dziś mało co nie wjechałem w auto. Muszę coś zrobić z nimi-jak macie jakieś sprawdzone modyfikacje układu chamulcowego lub pomysły na niego dajcie proszę znać, odwdzięczę się filmem po dokonanej przeróbce ✌️💯 Pompa B Kinga przewód w oplocie Hel klocki Brembo i dopiero twarda klamka - oczywiście piszę o nowszej wersji 2K r. Problem to słaba pompa i puchnący przewód w oryginale klamkę dociskałem do manetki i szału nie było - spowalniacz. Mam zrobioną przejściówkę na S&S do zacisku 6 tłokowego z GSX Srad po 3 tłoki na stronę ale jeszcze tego nie testowałem Edytowane 21 Listopada 2023 przez poolski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 22 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2023 Mialem oba motocykle ( mniejszy i wiekszy ) i nie pamietam zeby oryginalne hamulce byly az tak zle. Tak ze sklaniam sie do tego ze zwykle serwisowanie powinno wystarczyc. Moze z jedna zmiana - napewno wymienilbym przewody hamulcowe jesli sa oryginalne, a podejrzewam ze sa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.