lysy76 Opublikowano 17 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 Kup sobie pod choinkę:http://www.haynes.com/products/sfID1/128/sfID2/9/sfID3/62Ew. na priwa za parę dzionków coś podrzucę. Cytuj pis(s) off🦆 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bc30se Opublikowano 18 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2015 (edytowane) Odpuścić wszelkiej maści fachowców, którzy wołają za naprawę tyle ile używany moduł, najczęściej naprawa polega na kupieniu używanego sprawnego modułu taniej, a klientowi każe się płacić za naprawę. Albo szukać dobrej używki - one długo nie chodzą, tak to już jest z Magnami, ale można moduł i wyrwać za 50 zł, albo zakupić czeskiego IGNITECHA. Panowie zaś mam inne pytanie, czy z madzi nie ma pompy oleju walającej się po garażu?? Zależałoby mi na opomiarowaniu... bardzo... tu masz kolego manuala:https://drive.google.com/file/d/0BygtdAQ3WxaeS2tJbjRIY1NjcEE/view?usp=sharing Edytowane 18 Grudnia 2015 przez bc30se Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madzia83 Opublikowano 18 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2015 serdeczne dzięki za manual.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdarecki Opublikowano 18 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2015 (edytowane) Witam, madzia 83 twój problem w mojej ocenie opisu objawów nie ma nic wspólnego z cewkami i modułami Tobie po prostu padł impulsator albo optymistycznie zaśniedziała kostka która łączy w/w z instalacją.(kilka lat temu miałem dokładnie takie cyrki, ciężko było ustalić co to powoduje dopóki całkiem nie padł impulsator) bc30se niestety nie mam luzem pompy, ale z tego co pamiętam pompa jest opisana w haynesie Edytowane 18 Grudnia 2015 przez zdarecki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 18 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2015 To moze byc brak kontaktu miedzy impulsatorami a modulami albo uszkodzenie samych modulow / impulsatorow.Te ostatnie latwo sprawdzic testem na opornosc podanym w manualu.W tak starym motocyklu trzeba konserwowac i sprawdzac instalacje elektryczna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysy76 Opublikowano 18 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2015 To fakt. Warto co jakiś czas spryskać preparatem kostki i połączenia.Bywa ,że po takim zabiegu, staruch odżywa elektrycznie. ;) Cytuj pis(s) off🦆 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bc30se Opublikowano 19 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2015 Mi nie chodzi o haynesa, ja chce zmierzyć graty czy nie podejdą do innego motocykla... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poolski Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 No i zrobić 4 WSK-i ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bc30se Opublikowano 23 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2015 Jak ktoś ma pompę na wierzchu to niech da zdać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pluto Opublikowano 28 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2015 Witam kolegów,Po nieużytkowaniu motocykla przez około 2 miesiące, po odpaleniu nierówno pracuje. Wymieniłem filtr powietrza, przeczyściłem spayem K2 gaźniki (rozpylanie w dolot przy pracującym silniku na podwyższonych obrotach), wymieniłem świece - na wykręconych widać że są przeskoki iskier ale niestety te operacje nie pomogły:/Poniżej filmik z aktualnej pracy silnika: Sam nie mam pomysłu co może być tego przyczyną - pojawiła się ona nagle więc podejrzewam kwestie związane z elektryką.Jeśli znacie mechaników ze Świętokrzyskiego to myślę że będzie to najlepszą opcją aby moto pracowało jak należy - obecnie garażuje w okolicach Staszowa ale to nie problem dojechać i 100km :)Kończąc życzę wszystkiego najlepszego na Nowy Rok i tylu powrotów co wyjazdów ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARCIN S Opublikowano 28 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2015 Nie mam pewności czy dobrze kombinuję, ale jak na moje oko to może być problem z paliwem a co za tym idzie z przytkanymi gaźnikami. Mam nadzieję że wypowiedzą się jeszcze bardziej doświadczeni koledzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kirki Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 Witam, pod koniec sezonu zaczęły pocić się lagi,ale spokojnie dojeżdziłem do końca,moto odstawione do garażu i teraz gdy temperatura spadła do zeraolej wypłyną sam z jednej lagi i pociekło po kole. Czy niska temperatura mogła rozszczelnić lagę? Wymiana musowa uszczelniaczy i prośba o zweryfikowanie moich danych czy są prawidłowe.uszczelniacze 41x54x11 jakiej firmy są sprawdzone?ilość oleju do lagi 0,521ml.poziom oleju w ladze,mierząc od góry lagi do lustra oleju 122mmI jaki olej polecacie 10w czy 15w ?Zima ,sporo wolnego czasu i chciałbym sam się do tego zabrać :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stolmark Opublikowano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 Witam! Od jakiegoś czasu jestem w posiadaniu Magny v65. Kupiłem zatartą spakowaną w trzy skrzynki od warzyw. Przebrnąłem już przez dżunglę szukania części i remontu silnika (pracuje wzorcowo). Mocno podszlifowałem angielski w kontakcie z serwisówką i jestem na etapie dopracowywania estetyki gdzie właśnie pojawił się problem. Rozbierając prędkościomierz w celu wyczyszczenia od spodu szybki natrafiłem w korpusie obudowy wewnętrznej na wypust w korpusie w okolicy mocowania linki, w którym to wypuście zamocowana jest wkrętem plastikowa listwa z dwoma przewodami. Do listwy tej od wewnątrz do dwóch łączników przylutowane jest COŚ po COŚ, a że dociekliwy jestem jak Pan Maciarewicz więc od jakiegoś czasu bardzo słabo sypiam :wink: .To coś jest szklaną rurką z zatopionymi elektrodami. Każda podpowiedź mile widziana.Zaznaczam że nie jestem blondynką ,to nie jest żarówka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bc30se Opublikowano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 (edytowane) Zrób zdjęcie, po co tak na wyobraźnie tłumaczyć, i tak nic z tego nikt nie zrozumie co tam znalazłeś. Może ta plastikowa listwa to jest po prostu linia świetlna na którą świeci żarówka i dzięki niej się licznik podświetla się równomiernie? Tak często jest robione w licznikach... Edytowane 10 Stycznia 2016 przez bc30se Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stolmark Opublikowano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 Dodam że świecenie w otwór nie powoduje reakcji na zegarze a wewnątrz otworu znajduje się obracający magnes. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.