Dario motomagniak Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2014 pewnie kazdy markowy dobry, ja uzywam PROCYKLE motorrad(od Louisa), chwala LUCASA ale czytalem ze jeden z lepszych na ryku to CASTROL dedykowany do motocykli - nawet nie mysl o jakis silikonowych, niby normy te same ale instalacja nieprzystosowananie mam przy sobie lepszych zdjec wiec chwale sie czym mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Do Gal, nie robilem dolu silnika wiec nie wiem instrukcja kaze rozebrac silnik niestety.Sprezanie jak cie moge, pierscienie troche zuzyte co w tym wieku moto jest normalne.To nie sprawa oleju tylko zuzytego silnika kolego i tak masz farta ze gora trzyma sie dobrze.Przeciez to ma 35 lat i troche w zyciu po garach dostalo :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madzia83 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 pewnie kazdy markowy dobry, ja uzywam PROCYKLE motorrad(od Louisa), chwala LUCASA ale czytalem ze jeden z lepszych na ryku to CASTROL dedykowany do motocykli - nawet nie mysl o jakis silikonowych, niby normy te same ale instalacja nieprzystosowana nie mam przy sobie lepszych zdjec wiec chwale sie czym mam pewnie kazdy markowy dobry, ja uzywam PROCYKLE motorrad(od Louisa), chwala LUCASA ale czytalem ze jeden z lepszych na ryku to CASTROL dedykowany do motocykli - nawet nie mysl o jakis silikonowych, niby normy te same ale instalacja nieprzystosowana nie mam przy sobie lepszych zdjec wiec chwale sie czym mamPięknie się prezentuje,też dużo pracy włożyłeś,widać gołym okiem.pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr MaGiK Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 (edytowane) Witam Panowie , zamierzam zmienić swoją Savage na coś żwawszego i powiem szczerze że nakręciłem się na Super Magnę VF700c 1987r , czy jest ktoś w stanie powiedzieć na co zwrócić uwagę przy zakupie tego modelu? Wiem że jest ich niewiele na naszym rynku ale może ktoś miał doczynienia ? Czy warto kupić ten model ?Może ktoś w okolicach Płocka jest w stanie obejrzeć ze mną motocykl i pomóc zweryfikować jego stan ? Pozdrawiam Edytowane 15 Kwietnia 2014 przez Mr MaGiK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madzia83 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Witam Panowie,mam problem z madzią,potrzebuję pomocy.problem polega na tym ze,momentalnie traci obroty na obrotosciomierzu i silnik gasnie,po prubach odpalenia na manetce udaje sie,ale takjakby na wszystkie nie palił i czuć wache,po okresie czasu oczywiscie trzymając caly czas manetke bo inaczej zgasnie wchodzi na wysokie obroty i odzyskuje odczyt na obrotosciomierzu,z czym to może być związane?(mi wydaje sie że może siada jakiś podzespół elekroniczny,tylko jaki?)prosze o pomoc w rozwiązaniu tego problemu.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peery Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Pod siedzeniem masz dwa moduły zaplonowe. Prawdopodobnie zimne luty w nich lub kable po drodze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madzia83 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 No tak , proste chromy wszyscy by zrobili ale za odnowienie rur przy kolektorze nikt się nie chce zabrać , najczęściej słyszę , że są podwójne ( rura w rurze ) albo żebym je odciął od kolektoras i zaspawał wloty , jeden tylko by się podjął za bagatela 400 zł. Już mi ręce opaaja od tych fachowców od chromowania. Może ktoś zna i poleci dobrego oczywiscie i w miarę taniego chromiarza , ktory by mi zrobił od razu wszystko , blaszki , osłonki , śrubki i te kolektory ? Poszukuje jeszcze ładnego praego tłumika. No tak , proste chromy wszyscy by zrobili ale za odnowienie rur przy kolektorze nikt się nie chce zabrać , najczęściej słyszę , że są podwójne ( rura w rurze ) albo żebym je odciął od kolektoras i zaspawał wloty , jeden tylko by się podjął za bagatela 400 zł. Już mi ręce opaaja od tych fachowców od chromowania. Może ktoś zna i poleci dobrego oczywiscie i w miarę taniego chromiarza , ktory by mi zrobił od razu wszystko , blaszki , osłonki , śrubki i te kolektory ? Poszukuje jeszcze ładnego praego tłumika.Witam,wiem dokladnie ze rece opadaja,remontowalem moja madzie do ostatniej srubki,wszystkie chromy.glupota jest odciecie rur od kolektoruw mi tez jakis baran poradzil jak przyszlo do zlozenia to zaden element nie pasowal spasowanie trwalo dlugi czas a efekt jest taki ze mam przedmuchy na kolektorze,nie obcinaj za zadne skarby,to nastepne koszty.Powiem tak chromowanie na bazie miedzi bedzie zawsze drogie,tylko musisz miec tą sprawe pod kontrolą,bo jeśli zrobia to zwalajac stary chrom i naloza bez miedzi to zapomnij ze to sie bedzie trzymalo kupy tym bardziej ze na kolankach jest konkretna temperatura.Jesli wyslesz do chromowania,Poznan jest dobry,ale też drogi,to przemyśl dokladnie czy warto?Ja za chromy zaplacilem ponad 12 tysiakuw sa to bardzo drogie inwestycje,a jeszcze musimy sie liczyc z tym ze moga cos po drodze zepsuc,no i terminy sa po 3 do 4 miesiace oczekiwania,jesli chodzi o wydechy w orginale to sa to sprawy nie osiagalne ja szukalem ponad rok i nic,zakupilem wolne,nawet ciekawie wygladaja,a potem dostalem stronke na wydechy nawet nie drogie ma do magny ,znaczy robi i komplet kosztuje jakies 300 zeta podaje stronke na wydechy zlap kontakt i pytaj o jeden wydech ,choc jak wymieniamy to szybciej komplet,wyglada na nowo grzegorz hartmann www.motory.hg.pl tyle moich rad znam od podszewki bolaczki zwiazne z przywracaniem do zycia madzi.jesli masz chec popatrzenia ile roboty wlozylem w moja madzie to zapraszam na 93 stone naszego forum.jesli w przyszlosci masz jakies pytania to chetnie poradze.Pozdrawiam Janek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slevy70 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2014 (edytowane) chromy dałem do Wa-wy - Galwanizer4 , powiedział , że zrobi rury za 400 (oczywiście bez odcinania) i drobnicę za 600 , ssporo chromu mam b stanie bdb. o efektach powiadomię na forum , , odnawiałem 3 lata temy 750 teraz robię to z v65 , ile pracy nikt tego nie doceni , sporo części kupiłem w Stanach , trochę w Holandii , cały złom pomalowałem proszkowo , na czrno , teraz mam silnik w piaskowaniu , i będę malował VHT na czarny połysk , tłumiki lampę mam nowe oryginalne . Przewody hamulcowe i sprzeła nowe w stali, Kanapa obszyta , całe aluminiu spolerowane, lusterka nowe . Gaźniki wyszkiełkowane wyglądają jak nowe , nawet myslałem w pierwszej chwili , że gość je pomalował (zastanawiam sie tylko jak długo utzrymają się w czystości).Myślę że wyjdzie ok. Edytowane 21 Kwietnia 2014 przez slevy70 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pluto Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Slevy70 wrzuć fotki jak maszyna będzie gotowa. Zawsze miło się patrzy na odrestaurowane maszyny chociaż z nutką zazdrości :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gal990 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 (edytowane) Witam po dłuższej przerwie. Silnik rozebrałem, sworznie wymagały wymiany. Poza tym wymieniłem pierścienie gdyż stare miały spory luz na zamku. Nowe łódzkie, dobrane przez znanego w Poznaniu szlifierza weszły na nominalne tłoki bez szlifu (który nie był niezbędny). Całość po złożeniu chodzi jak zegarek.Pozdrawiam forumowiczów !!! Edytowane 23 Kwietnia 2014 przez gal990 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pako559 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Witam wszystkich użytkowników koni mechanicznych i od razu przechodzę do pytanka ostatnio na paradzie moja madzia się zagotowała chyba się wkurzyła jazdą 40 km/h możecie mi wskazać gdzie znajduje się w madzi termostat i pompa wodna muszę sprawdzić czy tam wszystko w porządku może trzeba cosik wyrzucić np termostat ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Termostat trzeba sprawdzic a chlodnice prawdopodobnie przeplukac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdarecki Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Czy koledze to włącza się wentylator, a jeżeli już to czy czasem nie kręci się anemicznie?W mojej stał i od tamtej pory smaruje go co roku( smar w spayu do łańcuchów w otwory, od razu widać że osiąga większe obroty). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magnat.71 Opublikowano 3 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 Witam.Może ktoś pomoże lub doradzi.Śmigam hondą magną 750fv 94r. Spalił mi sie regulator napięcia i też moduł zapłonowy.Gdzie można kupić moduł i czy mogę zamontowac z innej hondy. Prosze o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 3 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 regulator w firmie : www.olekmotocykle.pla moduł raczej allegro lub naprawa Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.