Skocz do zawartości

gal990

Forumowicze
  • Postów

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O gal990

  • Urodziny 03/04/1979

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Poznań

Osobiste

  • Motocykl
    Magna V45 85r
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia gal990

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Witam. Mam na sprzedaż niedrogo silnik do VF750 z 85 roku. Silnik miał zrobione: - szlif wału i nowe panewki - honowanie i nowe pierścienie - nowe sworznie tłoków wraz ze spasowaniem w korby Wszystkie prace były wykonane w szlifierni Garstecki w Poznaniu. Ze względu na awarię pompy wody po zrobieniu 1000 km zagotował wodę i wydmuchał uszczelkę pod głowicą. Było to przed planowanym wyjazdem za granicę i na szybko zrobiłem swap na inny silnik. Moto sprzedane a silnik został. Silnik sprawny, brakuje tylko kosza sprzęgłowego i trzeba wymienić uszczelki pod głowicami bo nie wiem którą wydmuchało. Zainteresowanych proszę o kontakt tel 884 - 666 - 828 mail [email protected] Pozdrawiam. Grzegorz
  2. Witam. Sprzedam Magnę lub zamienię na Shadow 500, Shadow 600, Virago 535, Rebel 450 lub podobny "kobiecy" cruiser - choper szczegóły TUTAJ Zapraszam :)
  3. Witam po dłuższej przerwie. Silnik rozebrałem, sworznie wymagały wymiany. Poza tym wymieniłem pierścienie gdyż stare miały spory luz na zamku. Nowe łódzkie, dobrane przez znanego w Poznaniu szlifierza weszły na nominalne tłoki bez szlifu (który nie był niezbędny). Całość po złożeniu chodzi jak zegarek. Pozdrawiam forumowiczów !!!
  4. Witam. Wałki w obu głowicach są ok. Zarówno bieżnie jak i krzywki. Wiem, że mój model ma problem ze smarowaniem góry. Kompresja na sucho 12/11/13/12 z olejem 13,5/13/13,5/14. Ponawiam pytanie. Czy do wyjęcia tłoków z korbami muszę rozpołowić silnik, czy dam radę odkręcić korby po zdjęciu miski ? Z tego co wiem w tym modelu wał nie ma osobnych mostków tylko mostki twożą całość z dolną częścią silnika. Historia miała się następująco: Kupiłem motor nie na chodzie. Po doprowadzeniu go do stanu na chodzie zrobiłem ok 500 km. W tym czasie zrobiłem wszystkie prace regulacyjne, zrobiłem synchro gaźników. Na koniec wymieniłem olej i filtr. Olej Motul 5100, formuła do silnika ze skrzynią biegów w jednym smarowaniu. Niestety poprzedni właściciel jeździł prawdopodobnie na oleju mineralnym (oszczędzał na wszystkim) i tu jest sedno sprawy. Motul wypłukał nagary i silnik zaczął coraż głośniej stukać. Trwało to ok 300 km. Sprawdziłem wszystko, co byłem w stanie bez ściągania głowic. Więc czas zajżeć głębiej, bo tam jest problem. Najbarziej prawdopodobne jest wybicie na sworzniu, bo z tamtąd dochodzi charakterystyczny stukot. Z tąd moje pytanie.
  5. Witam wszystkich. Od roku jestem posiadaczem Magny V45 z 85r. Pod koniec sezonu 2013 silnik zaczął rytmicznie stukać, na początku delikatnie a w ciągu 300 km zrobiło się głośno. Wszystko wskazuje, że problemem jest sworzeń w tłoku (najgłośniej puka w przednim lewym cylindrze u góry). Luzy zaworowe sprawdziłem i poprawiłem - brak poprawy. Nie jestem tylko "podawaczem kluczy", ale Magny nie miałem "przyjemności" rozbierać :). Wobec tego pytanie do bardziej doświadczonych kolegów. Czy po zdjęciu głowic i miski olejowej jest tam na tyle miejsca, żeby odkręcić korby czy muszę do tego rozpołowić silnik po wyjęciu z ramy ?? Muszę to ustalić ponieważ nie dysponuję na codzień garażem i do rozbiórki silnika musiałbym sobie miejscówkę zorganizować.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...