Skocz do zawartości

Posiadacze Hondy Magna razem ( Honda VF 750 , VF750 )


Mr.DiPi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W mojej najpierw zaczęła iskrzyć łączówka wyj z reglera (była nadpalona stąd wiem) a później regler się wysypał razem z ugotowanym akumulatorem i całym oświetleniem na szczęście 100 km od domu a nie w Ustrzykach Górnych czy Dolnych bo objechałem PL do okoła :rolleyes:

Niebezpieczne jest odpięcie się łączówki za reglerem ponieważ cała moc alternatora 350 Wat powyżej 14-15V będzie się odkładać na nim a skacze przy dodawaniu gazu w zakresie ok 80-100 Volt i może się spalić. Regulator w rocznikach 93-04 jest pod plastikową skrzynką akumulatora gdzie ma nie za wielkie chłodzenie. 3 kable żółte do alternatora 2 lub 2 podwójne wyj + - 12V

Edytowane przez poolski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś kupiłem u niego amorki i są ok(cena też nie zabijała), ale chyba coś tam się zmieniło, bo po zeszłorocznej rozmowie z nim pamiętam tylko niesmak gigantycznych cen.

(p.s. może wala się komuś w domu prawy boczek do magny 1100 , bo coś nie mogę nic znaleść)

Sam kiedyś szukałem prawego do swojej i przez przypadek znalazłem u kolesia w Holandii gdzie akurat byłem. Ogólnie wszędzie wystawiają lewe za to nie ma prawych nie wiedzieć czemu. Możesz sprawdzać ebay lub strony niemieckie albo holenderskie jak http://www.marktplaats.nl/

Widziałem gdzieś tuning w postaci boczków zrobionych z aluminiowej blachy ryflowanej :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To elementarne. :) Częściej demontowana (aku i inne pierdoły) Po latach użytkowania cycki trzymające plastik się łamią, lub gumy są tak wyrobione, że osłona odfruwa nie wiadomo kiedy i gdzie. Pospolicie też pękają przy zbyt nerwowym traktowaniu.

:)

pis(s) off🦆

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam,wszystkich posiadaczy jedno śladów.Mam pytanie i zarazem problem,posiadam Shadow VT 800 rok 1988,która ma przeciek od strony alternatora tj w tym miejscu gdzie wychodzi przewód od czujnika luzu,czy tam powinien być olej, moim zdaniem chyba oleju nie powinno tam być.Może ktoś miał taką usterkę proszę o podpowiedz.

 

Pozdrawiam Marek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Przypala się wtyczka połączenia regulatora z alternatorem

Dokładnie to było to. Jednak zacząłem grzebać przy motorku wcześniej niż przeczytałem ten post i przepatrzyłem całą elektryke od alternatora o samego aku. Wszystkie styki wyczyściłem i po drodze właśnie miałem tą kostke, całekiem spaloną. Po wymianie zrobiłem już 1000km i wszystko hula, oprócz opony ;/ która już ma swoj ostatni żywot :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem w trakcie wymiany napędu z przodu 16 Sunstar z tyłu chcę dać mniejszą 39 JT ktoś to może testował inne zębatki oprócz standardowych ? :rolleyes:

Znalazłem jeszcze do Magny zębatkę 17 ale prod Acess- jakaś Tajwańska prod i nie wiem czy nie skopie łańcucha DIDa ? :blink:

Wiecznie brakuje mi 6-tego biegu może to chociaż trochę pomoże. :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...