Skocz do zawartości

Posiadacze Hondy Magna razem ( Honda VF 750 , VF750 )


Mr.DiPi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

żeby dobrać sie do przednich świec wystarczy poluzować mocowanie chłodnicy i delikatnie ją odchylić, na tyle na ile pozwolą przewody, nadal jest ciasno, ale już dużo łatwiej je odkręcić

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

żeby dobrać sie do przednich świec wystarczy poluzować mocowanie chłodnicy i delikatnie ją odchylić, na tyle na ile pozwolą przewody, nadal jest ciasno, ale już dużo łatwiej je odkręcić

pozdrawiam

Witam (poolski) podesłał mi instrukcję do Madzi i faktycznie trzeba poluzować chłodnicę i odchylić ją ku górze ,już się martwiłem ,że trzeba spuszczać

płyn z chłodnicy tak jak w hondzie transalp. Teraz tylko dłonie kasiarza :ph34r: i dam radę.wielkie dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Padł regulator napięcia i oryginał kosztuje 400zeta, adoptowałem za 50 zeta, 25A o napięciu 14.7V sh 678.

Założyłem dpr9ea-9 zobaczymy jak będzie.

 

lepszy byłby od VT600 Shadow 538-13 ale były po 200 używki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Padł regulator napięcia i oryginał kosztuje 400zeta, adoptowałem za 50 zeta, 25A o napięciu 14.7V sh 678.

Założyłem dpr9ea-9 zobaczymy jak będzie.

 

lepszy byłby od VT600 Shadow 538-13 ale były po 200 używki

 

Gdzie taki regler dostałeś za 50 daj namiar potrzebny mi zapasowy no i oczywiście napisz jak się sprawuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na allegro używka od hondy :) tylko trzeba sprawdzić specyfikację. Są głównie 2 rodzaje reg. wystarczy, że znasz zamiennik. prąd jaki nam wystarczy to 25A (300w ma stator) trójfazowy z max napięciem 14.7V. Po co przepłacać do magny gdzie chcą 200> jak taki sam od cb kosztuje 50>90zł

 

Model regu. masz na dole wejdź na Google i sprawdź w jaki motorkach to jeszcze wkładano bo dawali jeszcze w suzukach.

 

Przyklad:

shadow ma jak inne SH538D-13

,XRV750 P-Y Africa Twin, VF500 FE-F2F, XL250 K3/K4, XL600 LM, CB250 RSA

Edytowane przez remus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich posiadaczy Madzi. Zbliża się sezon, chciałem mojej zakupić komplet gum i tutaj mam do Was pytanie.

 

pozsiadam Magne v45 VF750C rocznik '84 i czy jest możliwość założenia na tył gumy innej niż oryginalna?? posiadam bowiem przód 110/90 18" i tył 130/90 16". chciałem na tył założyć coś w granicach 140, tylko nie wiem jaki profil na koło 16" dać. Może się ktoś wypowiedzieć, czy posiada coś zmienionego na oryginalnym kole? i czy w ogóle warto? czy jednak pozostać w zamyśle Japońców i kupić 130/90 16"??

 

pozdrawiam i czekam na odpowiedź

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie w V65 z tyłu jest 140/90r16 a biorąc pod uwagę że rama jest praktycznie ta sama to powinno być ok i u ciebie. pozatym tylna guma nie ma tak dużego wpływu na jazdę jak przód więc jak chcesz to spokojnie 140 możesz wkładać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To znaczy wiesz... muszę być zdecydowany na 100%, że mi się ona tam "zmieści". Ostatnio będąc u gościa od opon trochę się orientowałem w cenach i wszedłem z nim w gadkę, że mam z tyłu 130/90 16, ale kupiłbym chętnie 140/90 16.... no to mi powiedział po pierwsze "po co poprawiać Japończyków?", po drugie, że jeśli 140, to pewnie profil powinien być inny, a po trzecie nie wiadomo, czy tam wejdzie, bo już jak sam patrzę przy kardanie, że nie ma za wiele miejsca w szerokość.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam, mam VF 1000 Interceptor 85r ale silniki są bardzo podobne, i mam takowy problem, pojechałem z kolega parę km (wcześniej zmieniłem łańcuszki bo waliło w silniku) i zrobiliśmy może 10km, wcześniej zrobiłem po zmianie z 60km, i nagle po zgaszeniu i odpaleniu po paru godz, silnik wali znowu, no nie możliwe żeby to był łańcuszek bo kupiłem nowe i wymieniłem, Podejrzewam ze to sprzęgło albo koniec wałków rozrządu, stukanie jest od 1tys nieregularnie przy 2 tys jest prawie cały czas a pow 3 ustaje. co to może być? dźwięk taki jak by ktoś młotkiem walił.

Może ktoś mi podpowie jak to sprzęgło sprawdzić albo jak ten rozrząd bo walki wydawały się ok bez wżerów i dziur, sprzęgło rozebrałem jak robiłem rozrząd i było tez ok.

Edytowane przez karas441
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opona 140/90 wchodzi, ale zalozyc koło jest ciężko, bo nie mieści sie przy dyfrze( zakładalem bez powietrza i opone sciskałem sciskiem stolarskim)

z taką oponkę 140/90 ale 17" walczyłem w sabre, a w madzi mam 130/90 16"

 

@karas441 walki ci się nie skończyly, ale koniecznie sprawdz ustawienie rozrzadu i napinacze łańcuchów.

Edytowane przez zdarecki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...