Skocz do zawartości

NINDZA

Forumowicze
  • Postów

    42
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O NINDZA

  • Urodziny 03/08/1979

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    TARNOBRZEG

Osobiste

  • Motocykl
    Honda VF 750C Magna
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia NINDZA

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Z tego co pamiętam to jest na forum o różnicach silników 700 i 750 i wynika z tego że 700 to całkiem mniejszy silnik. Nie jestem pewny jak z gaźnikami ale do silnika nie podejdzie nic od 750. ;)
  2. Takie wieści miałem przed wymianą , ale w sieci jest tyle szajsu że nie wiadomo co jest prawdą a co nie. Tak czy inaczej problem istnieje i boję się że kiedyś rozp... silnik.
  3. Witam. :ph34r: Mam pytanie o płyn DOT 3 i 4. Dwa lata temu wymieniałem w sprzęgle i zmieniłem właśnie z DOT3 na DOT4(podobno lepszy , ale czy rzeczywiście tak jest?). Po wymianie było ok ,w zeszłym sezonie tak pod koniec na ciepłym silniku po 200 - 300 km problem z biegami , a w tym sezonie zrobiłem ok 550 km i objawy postępują . W zbiorniczku jest stan , układ odpowietrzony (sprawdzony było czysto) a przy wbijaniu biegu zgrzyt i szarpnięcie. :banghead: Klamka działa prawidłowo , czuć opór a po wbiciu biegu moto zaczyna ruszać od połowy sprzęgła. Czytałem na forum samochodowym że DOT4 rozmiękcza przewody które pracowały na DOT3. :wacko: Przerabiał ktoś ten temat :icon_question:
  4. Ja bym zostawił 130 jak w oryginale .Optycznie różnica niewielka więc niema co kombinować.
  5. No to sprężyny będą rozciągane Zanim zabierzesz się za rozciąganie ,spróbuj ustawić na twardsze .
  6. Witam. Co do tego skręcania kierownicy i przechylania moto w prawo ,cały ten zabieg ma na celu odpowietrzyć pompę bez jej odkręcania , być może się bez tego nie obędzie ale warto spróbować . Pompa jest pod kątem więc można płyn przelewać litrami a powietrze i tak zostanie.
  7. Witam Pisałem o tym sprzęgle parę stron temu pompa jest lekko pod kątem i trzeba skręcić kierownicę w prawo i pochylić moto w prawo .
  8. Witam. :ph34r: Ostatnio przy wymianie płynu zauważyłem osad olejowy na korku chłodnicy, a po zlaniu całości pływają oka jak na rosole.Moto nie dostaje zbytnio po p.... olej czysty nie wiem od czego zacząć. :icon_question:
  9. Witam. Przy hamowaniu przodem jest odczuwalne lekkie stuknięcie w główce ramy. Da się to skręcić czy od razu trzeba wymienić łożyska.
  10. Witam. Termistor z tico za 9 zeta polecam 2 sezony hula jak złoto! :crossy:
  11. witam Pisałem Ci o tym wcześniej. Zauważ że pompa jest lekko pod kątem i przy wymianie płynu lub zbyt niskim jego poziomie zbiera się tam powietrze.Sam miałem z tym problem i takie działanie wydawało się najbardziej logiczne,nie wiem jak robią to mechanicy ale ja zrobiłem tak:odkręciłem pokrywkę zbiorniczka przekręciłem kierownice w prawo i lekko przechylałem moto w prawo tak aby z pompy grawitacyjnie zeszło powietrze (widać jak wylatują bombelki). Masz nietypową kierownice być może będziesz musiał odkręcić zbiorniczek i wtedy go przechylić ale na 99%masz powietrze w pompie. Napisz jak ci poszło
  12. Witam. Co do opon to na początku sezonu założyłem PIRELLI SPORT DEMON trzyma się drogi jak przyklejona.
  13. Witam.Moja szyba była średnich rozmiarów i jazda do 120km/h było ok ale 160 to było max dodatkowo gdy był wiatr prowadzenie było koszmarem,więc szyba poszła w odstawkę a jazda nawet 200 nie stanowi problemu.
  14. Witam Zapowietrzyłeś układ.Jak odpowietrzenie na dole przy tłoczku nic nie daje to odkręć dekielek od zbiorniczka skręć kierownicę w prawo i powoli przechylaj moto w prawo powinieneś widzieć jak bombelki powietrza wypływają w zbiorniczku. Pozdrawiam.Napisz czy pomogło.
  15. Z tego co mi wiadomo to musisz zaopatrzyć się w przyrząd do ściskania sprężyn (mają takie w warsztatach samochodowych)w miarę ściskania sprężyn będziesz widział co trzeba wykręcić i wyjąć.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...