zetes66 Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 W starszych rocznikach świece poprostu się wykręca, demontować chłodnicę żeby wykręcić świece to chore by było, ale poczekmy na kogoś kto wie lepiej. Cytuj Magna V45/ Yamaha Road Star 1700 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andy70 Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 witam, żeby dobrać sie do przednich świec wystarczy poluzować mocowanie chłodnicy i delikatnie ją odchylić, na tyle na ile pozwolą przewody, nadal jest ciasno, ale już dużo łatwiej je odkręcićpozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kirki Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 witam,żeby dobrać sie do przednich świec wystarczy poluzować mocowanie chłodnicy i delikatnie ją odchylić, na tyle na ile pozwolą przewody, nadal jest ciasno, ale już dużo łatwiej je odkręcićpozdrawiamWitam (poolski) podesłał mi instrukcję do Madzi i faktycznie trzeba poluzować chłodnicę i odchylić ją ku górze ,już się martwiłem ,że trzeba spuszczać płyn z chłodnicy tak jak w hondzie transalp. Teraz tylko dłonie kasiarza :ph34r: i dam radę.wielkie dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remus Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Padł regulator napięcia i oryginał kosztuje 400zeta, adoptowałem za 50 zeta, 25A o napięciu 14.7V sh 678.Założyłem dpr9ea-9 zobaczymy jak będzie. lepszy byłby od VT600 Shadow 538-13 ale były po 200 używki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poolski Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 Padł regulator napięcia i oryginał kosztuje 400zeta, adoptowałem za 50 zeta, 25A o napięciu 14.7V sh 678.Założyłem dpr9ea-9 zobaczymy jak będzie. lepszy byłby od VT600 Shadow 538-13 ale były po 200 używki Gdzie taki regler dostałeś za 50 daj namiar potrzebny mi zapasowy no i oczywiście napisz jak się sprawuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remus Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 (edytowane) Na allegro używka od hondy :) tylko trzeba sprawdzić specyfikację. Są głównie 2 rodzaje reg. wystarczy, że znasz zamiennik. prąd jaki nam wystarczy to 25A (300w ma stator) trójfazowy z max napięciem 14.7V. Po co przepłacać do magny gdzie chcą 200> jak taki sam od cb kosztuje 50>90zł Model regu. masz na dole wejdź na Google i sprawdź w jaki motorkach to jeszcze wkładano bo dawali jeszcze w suzukach. Przyklad:shadow ma jak inne SH538D-13 ,XRV750 P-Y Africa Twin, VF500 FE-F2F, XL250 K3/K4, XL600 LM, CB250 RSA Edytowane 27 Marca 2013 przez remus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poolski Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 (edytowane) Zetes66 jakieś rury chyba do Twojej się ukazały: http://allegro.pl/tlumik-wydech-korektor-vf-magna750c-magna-750-c-i3126844172.html Edytowane 27 Marca 2013 przez poolski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 Stare Hondy CB mialy obcowzbudny altek - warto sie upewnic ze regler kupujemy do wlasciwego alternatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zetes66 Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Zetes66 jakieś rury chyba do Twojej się ukazały: http://allegro.pl/tl...3126844172.htmlDzięki że pamiętasz :) Cytuj Magna V45/ Yamaha Road Star 1700 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jirki Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Witam wszystkich posiadaczy Madzi. Zbliża się sezon, chciałem mojej zakupić komplet gum i tutaj mam do Was pytanie. pozsiadam Magne v45 VF750C rocznik '84 i czy jest możliwość założenia na tył gumy innej niż oryginalna?? posiadam bowiem przód 110/90 18" i tył 130/90 16". chciałem na tył założyć coś w granicach 140, tylko nie wiem jaki profil na koło 16" dać. Może się ktoś wypowiedzieć, czy posiada coś zmienionego na oryginalnym kole? i czy w ogóle warto? czy jednak pozostać w zamyśle Japońców i kupić 130/90 16"?? pozdrawiam i czekam na odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peery Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 u mnie w V65 z tyłu jest 140/90r16 a biorąc pod uwagę że rama jest praktycznie ta sama to powinno być ok i u ciebie. pozatym tylna guma nie ma tak dużego wpływu na jazdę jak przód więc jak chcesz to spokojnie 140 możesz wkładać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jirki Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 To znaczy wiesz... muszę być zdecydowany na 100%, że mi się ona tam "zmieści". Ostatnio będąc u gościa od opon trochę się orientowałem w cenach i wszedłem z nim w gadkę, że mam z tyłu 130/90 16, ale kupiłbym chętnie 140/90 16.... no to mi powiedział po pierwsze "po co poprawiać Japończyków?", po drugie, że jeśli 140, to pewnie profil powinien być inny, a po trzecie nie wiadomo, czy tam wejdzie, bo już jak sam patrzę przy kardanie, że nie ma za wiele miejsca w szerokość. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NINDZA Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Ja bym zostawił 130 jak w oryginale .Optycznie różnica niewielka więc niema co kombinować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karas441 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 (edytowane) Witam, mam VF 1000 Interceptor 85r ale silniki są bardzo podobne, i mam takowy problem, pojechałem z kolega parę km (wcześniej zmieniłem łańcuszki bo waliło w silniku) i zrobiliśmy może 10km, wcześniej zrobiłem po zmianie z 60km, i nagle po zgaszeniu i odpaleniu po paru godz, silnik wali znowu, no nie możliwe żeby to był łańcuszek bo kupiłem nowe i wymieniłem, Podejrzewam ze to sprzęgło albo koniec wałków rozrządu, stukanie jest od 1tys nieregularnie przy 2 tys jest prawie cały czas a pow 3 ustaje. co to może być? dźwięk taki jak by ktoś młotkiem walił.Może ktoś mi podpowie jak to sprzęgło sprawdzić albo jak ten rozrząd bo walki wydawały się ok bez wżerów i dziur, sprzęgło rozebrałem jak robiłem rozrząd i było tez ok. Edytowane 11 Kwietnia 2013 przez karas441 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdarecki Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 (edytowane) Opona 140/90 wchodzi, ale zalozyc koło jest ciężko, bo nie mieści sie przy dyfrze( zakładalem bez powietrza i opone sciskałem sciskiem stolarskim)z taką oponkę 140/90 ale 17" walczyłem w sabre, a w madzi mam 130/90 16" @karas441 walki ci się nie skończyly, ale koniecznie sprawdz ustawienie rozrzadu i napinacze łańcuchów. Edytowane 16 Kwietnia 2013 przez zdarecki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.