IrekS Opublikowano 29 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 Pewnie Asmo, ty akurat doskonale o tym wiesz, w końcu razem troszkę polataliśmy po okolicy, nie wspomnę o zlocie w Rybniku (rybolllllll) :icon_mrgreen:, ja kocham moją kawkę i nie mam zamiaru jej zrobić krzywdy :icon_mrgreen:Sam miałeś okazję się nią przejechać to na pewno wiesz co mówisz :icon_mrgreen:Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujek Opublikowano 29 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 chcialbym wiedziec na czym jezdze cokolwiek.Jeździsz na zajebistym kredensie i tyle... :bigrazz: od zbiornika odchodzą 2 gumowe przwody (od czego one w ogóle są - jakieś odpowietrzenie czy coś ?),U mnie są dwa "przewody" ale jeden to wężyk odpowietrzajacy bak a drugi to po prostu przewod elektryczny poziomu waszki. ten drugi pod spodem gdzie ma iść ? nie wchodzi czasami w taki stożkowy otwór w takim plastkiowym ustrojstwie poniżej zbiornika, gdzieś w połowie akumulatora po prawej stronie. Do tego elementu dochodzi o ile się nie mylę przewód gumowy od zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodzącego (konkretnie dekielka) , a wychodzi po spodem wężyk poprzez plastikową bańkę i dalej na zewnątrz aż pod podnóżki (też po prawej stronie),Zgubiłem się :cool: nie masz manuala? Tam jest wszystko elegancko rozrysowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IrekS Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 (edytowane) Aaaaaaa widzisz wujek tu ciebie zaskoczyłem bo u mnie są 2 wężyki i jeden przewód elektryczny. Jeden wężyk z tyłu zbiornika - odpowietrzający ( to akurat wiem),ale pozostaje ten drugi pod zbiornikiem po prawej stronie (podobnej długości co odpowietrzający, tylko troszkę grubszy), i co ty na to ?A manuala mam, ale jakoś nie nogę dojść do czego on jest. Wydaje mi się, że powienien wejść tam gdzie poprzednio opisywałem, ale nie jestem pewny. Edytowane 30 Listopada 2006 przez IrekS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaleSatan Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 Irek ten drugi odpowiedzialny jest za tajemicze znikanie paliwa podczas postoju i twojej nieobecnosci :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IrekS Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 Pale jaki ty bystry jesteś :) no popatrz a ja bym na to nigdy nie wpadł ;) Dawaj emaila, może uda się film przesłąć emailem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kioRa Opublikowano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 Pytanie glupie ale jednak mam do Irka i wujka :/ pisaliscie ze sa zblokowane do 100 kM zzr-ki 1100 i mam odnoscie tego pytanie bo moja najprawdopodobniej jest zdlawiona -jaka predkosc na pierwszym biegu osoagasja wasze zygzaczki ?sorka za to pyt:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IrekS Opublikowano 5 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 oj nie wiem ile na jedynce, nie sprawdzałem nigdy (szkoda maszyny) może wujek coś ci powie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bar27 Opublikowano 5 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 Pytanie glupie ale jednak mam do Irka i wujka :/ pisaliscie ze sa zblokowane do 100 kM zzr-ki 1100 i mam odnoscie tego pytanie bo moja najprawdopodobniej jest zdlawiona -jaka predkosc na pierwszym biegu osoagasja wasze zygzaczki ?sorka za to pyt:/ Najprawdopodobniej zdławiona!Dlaczego tak sądzisz?a co do prędkości max na pierwszym biegu to również nie pomogę bo szkoda tak wysoko kręcić zygzaka.A może byś odstawił sprzęta do jakiegoś warsztatu gdzie maja hamownie i tam sprawdzisz sobię go!Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kioRa Opublikowano 5 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 Bar a co proponujesz??Jak mam to niby sprawdzic-we wlasnym zakresie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bar27 Opublikowano 5 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 No bo nie wiem jak to sprawdziłeś, że jest zdławiona!Chcesz sprawdzić to wydaje mi się że na hamowni było by to wskazane z dokładnościo sprawdziłbyś ile kucyków masz-równie dobrze możesz pojechać na max jakieś 280km i będziesz wiedział czy zdławiona czy nie ,osobiscie nie polecam bo niema na to warunków-pora roku nie ta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 5 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 Hejas. Tez mialem onegdaj ZZRa 1100....i bardzo milo go wspominam...objechalem nim cala Polske... i jedyna usterka jaka mialem bylo padniete sprzegielko rozrusznika.... przykra sprawa, bo trzeba rozbebeszac caly silnik zeby sie do niego dostac...poza tym motocykl bezawaryjny, cholernie szybki , wygodny i oszczedny (spalanie)...jedyna wada ( dla niektorych zaleta) to spora masa...ale zarowno przy malych jak i duzych predkosciach prowadzi sie pewnie i stabilnie... no i moj lubil sobie wypic olejku ( co zaoszczedzilo sie na paliwie trzeba bylo wydac na olej )...i to nie malo... no przebieg mial sluszny ..ponad 70 tys.km ...motocykl mial pelny uklad wydechowy Muzzy oraz Dyno Jety.. filtr powietrza oryginalny... czesto zapieprzely mi sie gazniki syfem z airboksu... dobrze jest wstawic maly filtr ( moze byc przeplywowy od paliwa) w rurke wychodzaca z prawej strony airboksu (dolna czesc) do gaznikow.... za kazdym razem ... filtr wydawal sie w miare czysty , ale jak dmuchnalem sprezonym powietrzem w owa rurke wyleciala z niej chmura syfu... (zasuszone szczatki insektow ktore przedostawaly sie z airboksu i zalegaly tam od dluzszego czasu)... po tym zabiegu czeste zagladanie do gaznikow nie bylo juz konieczne... no i nigdy mie nie przestanie sie podobac..z ktorej strony by nie patrzec wyglada zajebiscie... problem 3 panewki chociaz mnie osobiscie nie dotknal...istnieje...na necie (amerykanskie strony) ...sa dostepne przerobione miski olejowe do ZZRa ktre ten problem rozwiazuja zupelnie... jednak ten problem pojawia sie tylko przy barutalnym traktowaniu motocykla (gumowanie itd) , no i jesli wlasciciel nie zdaba odpowiednio o wlasciwy poziom oleju...pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daevon Opublikowano 5 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 Witam ponownie. Czy może ktoś z Was tutaj obecnych ma serwisówkę do Kawasaki ZZR600 95'? Jeśli tak, to proszę o przesłanie jej na konto e-mail [email protected]. Z góry dzięki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujek Opublikowano 5 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 Jak mam to niby sprawdzic-we wlasnym zakresie ?Najbardziej wiarygodną metodą będzie kursik do P&P i wrzucenie sprzeta na hamownie. Co prawda nie śmigałem na zdławionej wersji ale śmiem twierdzić, że 100 konny zygzak to autobus, po prostu nie idzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lombardo Opublikowano 22 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2006 Witam ponownie. Czy może ktoś z Was tutaj obecnych ma serwisówkę do Kawasaki ZZR600 95'? Jeśli tak, to proszę o przesłanie jej na konto e-mail [email protected]. Z góry dzięki!Poszukaj na forum,sporo roboty ale skoro znalazłem do ZX9 to i tobie się powinno udać :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kioRa Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 http://moto.allegro.pl/item155411915_olej_...ert_1_litr.html Witam.Czy ten olej nada sie do zaw. przedniego- 20W do mojej kawy zzr 1100 z 96 :banghead: ??????Odpiszcie szybko bo musze zamowic :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.