Skocz do zawartości

Kawasaki ZZR 1100


Rekomendowane odpowiedzi

Pewnie Asmo, ty akurat doskonale o tym wiesz, w końcu razem troszkę polataliśmy po okolicy, nie wspomnę o zlocie w Rybniku (rybolllllll) :icon_mrgreen:, ja kocham moją kawkę i nie mam zamiaru jej zrobić krzywdy :icon_mrgreen:

Sam miałeś okazję się nią przejechać to na pewno wiesz co mówisz :icon_mrgreen:

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chcialbym wiedziec na czym jezdze cokolwiek.

Jeździsz na zajebistym kredensie i tyle... :bigrazz:

 

od zbiornika odchodzą 2 gumowe przwody (od czego one w ogóle są - jakieś odpowietrzenie czy coś ?),

U mnie są dwa "przewody" ale jeden to wężyk odpowietrzajacy bak a drugi to po prostu przewod elektryczny poziomu waszki.

 

ten drugi pod spodem gdzie ma iść ? nie wchodzi czasami w taki stożkowy otwór w takim plastkiowym ustrojstwie poniżej zbiornika, gdzieś w połowie akumulatora po prawej stronie. Do tego elementu dochodzi o ile się nie mylę przewód gumowy od zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodzącego (konkretnie dekielka) , a wychodzi po spodem wężyk poprzez plastikową bańkę i dalej na zewnątrz aż pod podnóżki (też po prawej stronie),

Zgubiłem się :cool: nie masz manuala? Tam jest wszystko elegancko rozrysowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aaaaaaa widzisz wujek tu ciebie zaskoczyłem bo u mnie są 2 wężyki i jeden przewód elektryczny.

Jeden wężyk z tyłu zbiornika - odpowietrzający ( to akurat wiem),

ale pozostaje ten drugi pod zbiornikiem po prawej stronie (podobnej długości co odpowietrzający, tylko troszkę grubszy), i co ty na to ?

A manuala mam, ale jakoś nie nogę dojść do czego on jest. Wydaje mi się, że powienien wejść tam gdzie poprzednio opisywałem, ale nie jestem pewny.

Edytowane przez IrekS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie glupie ale jednak mam do Irka i wujka :/ pisaliscie ze sa zblokowane do 100 kM zzr-ki 1100 i mam odnoscie tego pytanie bo moja najprawdopodobniej jest zdlawiona -jaka predkosc na pierwszym biegu osoagasja wasze zygzaczki ?sorka za to pyt:/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie glupie ale jednak mam do Irka i wujka :/ pisaliscie ze sa zblokowane do 100 kM zzr-ki 1100 i mam odnoscie tego pytanie bo moja najprawdopodobniej jest zdlawiona -jaka predkosc na pierwszym biegu osoagasja wasze zygzaczki ?sorka za to pyt:/

 

 

Najprawdopodobniej zdławiona!Dlaczego tak sądzisz?a co do prędkości max na pierwszym biegu to również nie pomogę bo szkoda tak wysoko kręcić zygzaka.A może byś odstawił sprzęta do jakiegoś warsztatu gdzie maja hamownie i tam sprawdzisz sobię go!Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No bo nie wiem jak to sprawdziłeś, że jest zdławiona!Chcesz sprawdzić to wydaje mi się że na hamowni było by to wskazane z dokładnościo sprawdziłbyś ile kucyków masz-równie dobrze możesz pojechać na max jakieś 280km i będziesz wiedział czy zdławiona czy nie ,osobiscie nie polecam bo niema na to warunków-pora roku nie ta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hejas.

Tez mialem onegdaj ZZRa 1100....i bardzo milo go wspominam...objechalem nim cala Polske... i jedyna usterka jaka mialem bylo padniete sprzegielko rozrusznika.... przykra sprawa, bo trzeba rozbebeszac caly silnik zeby sie do niego dostac...poza tym motocykl bezawaryjny, cholernie szybki , wygodny i oszczedny (spalanie)...jedyna wada ( dla niektorych zaleta) to spora masa...ale zarowno przy malych jak i duzych predkosciach prowadzi sie pewnie i stabilnie... no i moj lubil sobie wypic olejku ( co zaoszczedzilo sie na paliwie trzeba bylo wydac na olej )...i to nie malo... no przebieg mial sluszny ..ponad 70 tys.km ...motocykl mial pelny uklad wydechowy Muzzy oraz Dyno Jety.. filtr powietrza oryginalny... czesto zapieprzely mi sie gazniki syfem z airboksu... dobrze jest wstawic maly filtr ( moze byc przeplywowy od paliwa) w rurke wychodzaca z prawej strony airboksu (dolna czesc) do gaznikow.... za kazdym razem ... filtr wydawal sie w miare czysty , ale jak dmuchnalem sprezonym powietrzem w owa rurke wyleciala z niej chmura syfu... (zasuszone szczatki insektow ktore przedostawaly sie z airboksu i zalegaly tam od dluzszego czasu)... po tym zabiegu czeste zagladanie do gaznikow nie bylo juz konieczne... no i nigdy mie nie przestanie sie podobac..z ktorej strony by nie patrzec wyglada zajebiscie... problem 3 panewki chociaz mnie osobiscie nie dotknal...istnieje...na necie (amerykanskie strony) ...sa dostepne przerobione miski olejowe do ZZRa ktre ten problem rozwiazuja zupelnie... jednak ten problem pojawia sie tylko przy barutalnym traktowaniu motocykla (gumowanie itd) , no i jesli wlasciciel nie zdaba odpowiednio o wlasciwy poziom oleju...

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak mam to niby sprawdzic-we wlasnym zakresie ?

Najbardziej wiarygodną metodą będzie kursik do P&P i wrzucenie sprzeta na hamownie. Co prawda nie śmigałem na zdławionej wersji ale śmiem twierdzić, że 100 konny zygzak to autobus, po prostu nie idzie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam ponownie. Czy może ktoś z Was tutaj obecnych ma serwisówkę do Kawasaki ZZR600 95'? Jeśli tak, to proszę o przesłanie jej na konto e-mail [email protected]. Z góry dzięki!

Poszukaj na forum,sporo roboty ale skoro znalazłem do ZX9 to i tobie się powinno udać :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...