IrekS Opublikowano 19 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 Witam, proponuje wymianę na tym forum doświadczeń między posiadaczami ZZR 1100 wg zasady im więcej tym lepiej :icon_razz:Pozdrawiam wszystkichIrek z Rawicza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konował Opublikowano 19 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 Podpiołbym sie pod temat z małymi zygzakami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrRat Opublikowano 19 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 Podpiołbym sie pod temat z małymi zygzakami. A ja z jeszcze mniejszymi zygzakami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IrekS Opublikowano 20 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 Nie ma sprawy, to w końcu ZZR, a pojemność nie ma znaczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 yo , odkopałem ten temat , i takie dość dziwne pytanie : za ile można już kupić taki niezajechany egzemplarz ZZR 1100 , Irek twój z którego jest roku ?? Z góry dzieki , pozdro Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweel Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 za 14tys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bar27 Opublikowano 23 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 witam!Fajny artykuł jast w nowym "swiecie motocykli" tam jast uzywany zzr 1100 opisany w miarę bardzo dokładnie-i opinie użytkownika naszego kolegi z forum"pzdrowienia dla WUJKA"A co do moich doświadczeń to nie są dość wielkie ponieważ posiadam go od sierpnia i niemogłem się jeszcze nim nacieszyć.Bardzo ciężki w przeciwieństwie do mojego poprzedniego motorka xj600, ale tak mi się zdaje to duży plus przy większych prędkościach ,prowadzi się lekko bez żadnych niekontrolowanych wybryków.Pozycja za kierownicą bardzo wygodna może to z racji mojego wzrostu 173cm i ochrona przed pędem wiatru nienaganna.Mam tylko nadzieje, że w nadchodzącym sezonie bede się mógł nim nacieszyć i nie potwiedzą sie opinie o awaryjności zygzaka (pozdrawiam wszystkich co mają Hondy). :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IrekS Opublikowano 23 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 Mój ZZR jest z 1995 r. , teraz ma ok.54 000 km przejechanych, kupiłem go w marcu tego roku w bardzo dobrym stanie, gość przwoził go z salonu z niemiec (stał tam ok. 1 roku - pokazywał mi gość zdjęcia z tego salonu i papiery), dostałem do niego wszystkie dokumenty, książkę serwisową, tak, że wszystkie przeglądy czy naprawy są tam wpisane. Myślę, że trafiłem dobrze, gość chciał za nią chyba coś ok. 12 500 zł, ale zbiłem cenę do 11 500 zł. Byłem oczywiście ją pooglądać, przejechać się itd. potem w tej cenie jeszcze go namówiłem i przywiózł mi maszynkę do domu swoim busem, ja jechałem za nim swoim samochodem. Po drodze podjechaliśmy do stacji diagnostycznej do jego kolesia i od razu załatwił mi od ręki przegląd. Ogólnie wszystko było ok, oby wszyscy koledzy mieli taką bezproblemową tranzakcję jak ja :biggrin:. Przejechałem na nim w tym sezonie kilka tysięcy i jestem bardzo zadowolony. Prowadzi się rewelacyjnie, może przy małych szybkościach i jeździe manewrowej w mieście jest ciężkawy, ale można się do tego przyzwyczaić, ale za to w trasie ................ to on pokazuje co potrafi (testowałem ją na A4 z Chorzowa do Wrocławia - szok :flesje: ). Z awaryjnością to jest chyba tak jak z każdym innym sprzętem wg. zasady, jak dbasz tak masz :eek: . Teraz czeka mnie niestety na wiosne wymiana wszystkich klocków hamulcowych , przy okazji płynu hamulcowego w hamulcach i sprzęgle, olej i filtr, pomyśle o przedniej oponie i prawdopodobnie napęd, tj. łańcuch i zębatki (coś ostatnio zaczęło mi stukać - sprawdziłem to łańcuch :( ), ejjj aż nie chce myśleć o kosztach, no ale cóż jak trzeba to trzeba, pozdro dla wszystkich użytkowników ZZR :) i do zobaczyska na trasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bar27 Opublikowano 23 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 a mój zygzak ma 71000 tyś km i też jest ok!Podobnie jak ty przywieziony z Niemiec od znajomego kolegi!!pozdrawiam a ja mam takie pytanko czy lejecie olej pod max bo spotkałem z taką opinią . :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepper Opublikowano 23 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 Witam. Korzystając z okazji, że ujeżdżacze zygzaków dyskutują chciałem podpytać o ZZR1200. Myślę o maszynie do turystyki, nie określiłem jednoznacznie jaki typ moto to będzie, ale ten sprżet bardzo do mnie przemawia.Podzielcie sie doświadczeniami, moze ktoś posiada takowe.Mam nadzieję, że nie mylę się sądząć, że to następca modelu 1100. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IrekS Opublikowano 23 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 Tak, masz racje to następca 1100, ale nie miałem okazji polatać na niej.Olej nalałem na jakieś 3/4 i po sezonie dolałem jakieś 0,200 ml . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bar27 Opublikowano 23 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 Tak, masz racje to następca 1100, ale nie miałem okazji polatać na niej.Olej nalałem na jakieś 3/4 i po sezonie dolałem jakieś 0,200 ml . Dzięki!zalecany olej to 10w40 półsyntetyk i taki zamierzam zalać a czy ty irekS lejesz również pół czy pełny syntetyk,a jak tak czy jest jakakolwiek różnica w pracy silnika albo skrzyni biegów,czy gra jest warta świeczki :Pa i jeszcze jedno jak ustawiacie zawieszenie bo mam zamiar się nim trochę pobawić i może ktoś zwas zna optymalne ustawienia!Jeśli chodzi o jakieś jeszcze doświadczenie to takie że nie trzeba za często bawić się biegami!Zapinasz 6 przy 60 km/h i tak do końca ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 23 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 W sumie 3/4 to odpowiednia ilość oleju. Chyba że ktoś często pionuje moto to potrzeba by nalać nawet i na maxa miarki. Mój zygzak 600 92r ma 47000, mam go od maja. Stan jest super, podobają mi się długie przełożenia i 100 kucy które w pełni wykorzystuje, jak na moje 181 cm wzrostu to pozycja dosyć wygodna. Spalanie przy średnio sportowej jeździe nawet przyzwoite ok 6 litrów ale jeżdżąc z obtorami rzędu maksymalnych trzeba sie liczyć z większym zapotrzebowaniem na paliwko jak i na olej, którego trzeba dolewać od czasu do czasu ale oczywiście wszystko w normie. Myśle że zygzak wyglądem bije na głowe większość konkurencji ze swoich lat i klasy. Dzięki dość szerokim felgom, wkomponowanym kierunkom, ładnym błotnikiem przednim, dobrze wyprofilowanymi owiewkami jak i wieloma innymi właściwościami będzie jeszcze przez długie lata tematem rozmów, plusów i minusów -( hondziaży :P ) i godnie będzie zmagał sie z żywiołami na trasie. :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bar27 Opublikowano 23 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 Ja mojego zygzaka nie mam zamiaru stawiać na koło ! szkoda motorka i to jakiegokolwiek czy to honda .yamaha itpmasz racje , że zygzak cały czas się może podobać chociaż upływ czasu daje się we znaki ,ale pamiętajmy że odkąd zygzak jest to już 16 lat, a dalej może konkurowac z innymi konstrukcjami nawet tymi najnowszymi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 23 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 a i jeszcze jedno jak ustawiacie zawieszenie bo mam zamiar się nim trochę pobawić i może ktoś zwas zna optymalne ustawienia! Kup ostatni ŚM, nasz kolega forumowy WUJEK opisał dokładnie jakie ma nastawy zawieszenia, które uważa za najbardziej optymalne. W artykule również wzmianka o zachowaniu się silnika na oleju w pełni syntetycznym. Ja w swoim ZX 10 mam prawie identyczny silnik z ZZR 1100, olekj leję na makas i czasem trochę więcej :P Paweł coś wie na ten temat :icon_mrgreen: Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.