zysio Opublikowano 2 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2006 Siema ogolem ustawilem zawor ale dalej na 5 i 6 ma mola nie moze na obroty wejsc a na 1,2,3 boja sie jak glupia na 4 tak sobie i moj rx jak mialem zamkniety zawor to mi jechal 85km/h na 4 czy to nie zaszybko jak na apke bo tlok pierscienie sa w stanie dobrym ale na 5,i6 nie chce sie bojac co moze byc mozliwe ze to przelozenia ?:lapad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hz10 Opublikowano 2 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2006 Siema ogolem ustawilem zawor ale dalej na 5 i 6 ma mola nie moze na obroty wejsc a na 1,2,3 boja sie jak glupia na 4 tak sobie i moj rx jak mialem zamkniety zawor to mi jechal 85km/h na 4 czy to nie zaszybko jak na apke bo tlok pierscienie sa w stanie dobrym ale na 5,i6 nie chce sie bojac co moze byc mozliwe ze to przelozenia ?:lapad:nie możliwe moja sie zbierała nawet na 6-ce i to przez duże z oczywiście po przekroczeniu odpowiednich obrotów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zysio Opublikowano 2 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2006 wiec co jest do cholery Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBOOL Opublikowano 2 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2006 Jeżeli wcześniej na 5, 6 miałes tzw. wikse a teraz nie to wygląda na to że coś spi********* przy składaniu zaworu wydechowego. Ale to nie tylko tego wina może byc jeżeli rozbierałeś pare podzespołów to szukaj po kolei!pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 2 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2006 na mój gust to tego RX trzeba poważnie rozmontować i złożyć do kupy z serwisówką w ręce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zysio Opublikowano 2 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2006 zawor itd jest wszystko okej poskladane oi tak jest lepiej jak bylo wczesniej a co do poskadania to wszystko jest okej tlok i pierscienie wyglada na dobre ale zaloze pierw nowe i dopiero bede sie bawic bo to moze byc to jak sam nie zaloze to sie nie upewnie :lapad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miclaw Opublikowano 2 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2006 (edytowane) A spróbuj ją prześcigać na asfaltowej drodze tam też na 5 i 6 muli ?? w cięzkim terenie przecież nie wrzucisz 6 Edytowane 2 Lipca 2006 przez miclaw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 2 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2006 no probowalismy wlasnie na asfalcie :cool:Ona ma przelzoenia od jakiego Ktma i zebate z przodu ze 20 zebow :lapad: a w rx chyba najwieksza jest 17 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwas Opublikowano 2 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2006 z przodu ma 16 lub 17 zebów jak cos :] a z tyłu wsadziłem zebate 48. Kombinujcie cos bo sam nie mam pojęcia dlaczego go tak moze mulic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hz10 Opublikowano 2 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2006 z przodu ma 16 lub 17 zebów jak cos :] a z tyłu wsadziłem zebate 48. Kombinujcie cos bo sam nie mam pojęcia dlaczego go tak moze mulic.ekhm u mnie jest coś w ganicy 13 zębow z przodu i moim zdaniem jest to odpowiednia zębatka do hulania w terenie tył chyba 48 o ile dobrze pamiętam :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 3 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 Hmm tak czy srak to ona powinna pociagnac nawt jezeli ma 16-17 zebow :icon_biggrin: a nie pociagnie chodz bys ją bujal na tej 6 ze 2 kilometry :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kules Opublikowano 3 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 (edytowane) ile? 20 zębów z przodu? to za dużo Ja mam 14 z przodu a 49 z tyłu i idzie na 6 bez problemu i nie trzeba go bujać a i tak w terenie właściwie się 6 nie wrzuca, chyba do spokojnego przelotu drogą szutrową. Na 6 przy moich przełożeniach to ze 120 km/h poleci spoko więc to i tak za dużo według mnie. Jako że z tyłu mam 49 zębów i pewnie więcej się założyć nie da - to planuję z przodu zmniejszyć zębatę z 14 do minimalnej możliwej (nie wiem ile, czy tylko 13 a może jeszcze mniej się da?). Ale twoje przełożenie zysio jest bardzo słabe według mnie w teren - ono jest dobre na trasę ubitą. Chętnie dowiedziałbym sie jakie inni mają przełożenia, żeby w teren wybrać optymalne. Ja z mojego (14-49) jestem zadowolony, ale mam taki trochę niedosyt. Ps. Na 5 to lata jak ta lala, nawet dość często w terenie i jest to u mnie bieg możliwy do efektywnego wykorzystywania terenowego a nie tylko do obniżenia obrotów. Edytowane 3 Lipca 2006 przez kules Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zysio Opublikowano 3 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 wiec musze kupic zebatki takie a potem bede myslec co dalej chyba ze problem xzniknie :icon_biggrin: a gdzie moge dostac??zebaty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 3 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 http://www.sklep.larsson.com.pl/?a=c3&mymo...181a67b7542122c tu jest 14 i 47 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hz10 Opublikowano 3 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 http://www.sklep.larsson.com.pl/?a=c3&mymo...181a67b7542122ctu jest 14 i 47to nie do tego moto :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.