Limo Opublikowano 31 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2012 Gratuluję ... teraz zamień kółka na ósemki. Chyba że masz możliwość polatać po jakimś torze gokartowym. Jak wyżej, mnie od jazdy w kółko by zemdliło. By dobrze pokonać zakręt nie wystarczy umieć po nim jechać ale też musisz w niego wejść i z niego wyjść ;) W Koszalinie jest super tor gokartowy, mnie się na nim świetnie jeździło. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adiii Opublikowano 31 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2012 (edytowane) Kręcenie kółek uznałem za najszybszą drogę do nauczenia takich podstaw jak knee down. Jadąc po łuku można stopniowo pochylać motocykl, co pozwala na oswojenie z nachyleniem i poznanie możliwości maszyny (co na torze jest oczywiście błędem). Na kartingu jaki jest w Szczecinie nauka knee down jest ciężka...Pomysł z ósemkami jest całkiem fajny, przy najbliższej okazji spróbuję ;) Na dniach mam zamiar lecieć do Niemiec na "mały Templin", tor kartingowy w Gross Dolin. Grupa Szczecińskich motocyklistów tam jeździ i sobie chwali :cool: W Koszalinie widziałem ten tor na żywo i muszę przyznać, że również robi wrażenie. W przyszłości się wybiorę ;) Edytowane 31 Lipca 2012 przez Adiii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RockDriver Opublikowano 31 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2012 Do ćwiczenia dobre są zjazdy z autostrad Szegolnie z uwagi na metalowe barierki ? powodzenia zycze jak sie slizgniesz na takim luku i idealnie plecami albo glowa walniesz w metalowa barierke . Rok temu chlopak tak zginal . Mial moze na liczniku max 60 . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vanquish Opublikowano 31 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2012 Pomysł z ósemkami jest całkiem fajny, przy najbliższej okazji spróbuję ;) Nawet bardzo fajny, w miarę szeroka 8 i można sobie wypracować pozycję na moto, nauczyć się pracy gazem i "luźnych rąk".W zeszłym roku zaczynałem naukę tak:http://www.youtube.com/watch?v=NaQVxYjuELg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tiger666 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 ładnie :)) u mnie jest tak, że jak próbuje zejsc do kolana, to wszytko trze o asfalt, a w szczegolnosci stopka centralna, tak bardzo jej sie boje :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 To zdemontuj ;) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Szramer - super filmik! :biggrin: BTW, chyba od takich pocket-bików zaczynali m.in Rossi i Simoncelli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 ksiazkowe: -linia-wyprzedzanie-pozycja glowy w zakrecie Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Właśnie zwróciłem uwagę przede wszystkim jak chłopaki patrzą w zakręt i po jakiej linii jadą. Świetnie tną :) . Pozazdrościć, że w innych krajach jest możliwość trenować swoją pociechę. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly127 Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 A jak tak troche zapytam z innej strony , jak najlepiej rozgrzać oponki w moto ? Dynamicznie przyspieszać i hamować czy przerzucać moto jedną na drugą stronę ? Do jakich temperatur można rozgrzać np. oponę Metzeler M3 Sportec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 (edytowane) A jak tak troche zapytam z innej strony , jak najlepiej rozgrzać oponki w moto ? Dynamicznie przyspieszać i hamować czy przerzucać moto jedną na drugą stronę ? Do jakich temperatur można rozgrzać np. oponę Metzeler M3 Sportec Przyspieszanie i hamowanie na przemian, każdy inny sposób chłodzi opony. Oczywiście są jeszcze koce. Z tą temperaturą, to masz na myśli, do jakiej maksymalnie można, do jakiej należy, czy do jakiej się normalnie nagrzewa w ruchu ulicznym/na torze? Edytowane 6 Sierpnia 2012 przez Sikor Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adiii Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Przyspieszanie i hamowanie na przemian, każdy inny sposób chłodzi opony. Oczywiście są jeszcze koce. Z tą temperaturą, to masz na myśli, do jakiej maksymalnie można, do jakiej należy, czy do jakiej się normalnie nagrzewa w ruchu ulicznym/na torze? Slalom chłodzi opony ? Czy podczas przyspieszania i hamowania nie rozgrzewamy czasem tylko środkowej części bieżnika? Każda opona ma swoją optymalną temperaturę pracy niezależnie od tego czy to jest tor czy ruch uliczny. A właściwie to jak sprawdzacie temperaturę gumy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 (edytowane) Temperatura wzrasta od tarcia, więc skoro na chwilę przykładasz siłę tarcia (niezbyt dużą, bo przecież nie przyspieszasz), aby potem wystawić tą cześć opony na powietrze (tak się dzieje podczas slalomu), to nie ma tu żadnego grzania. Przy przyspieszaniu i hamowaniu tarcie jest cały czas (zmienia się jedynie zwrot siły). Rozgrzewa się cała guma, nie tylko środek, ponieważ pod wpływem sił, cała konstrukcja opony (metalowy karkas, warstwa właściwej gumy) przemieszcza się i trze o siebie na wzajem.Ja nie sprawdzam temperatury opon (do trzeba trzeba mieć odpowiednie narzędzia), polegam na własnych odczuciach i odrobinie doświadczenia. Za to ciśnienie kontroluję bardzo często, to jest ważniejsze, bo w uproszczeniu i tak im większa temperatura opony tym lepiej. W uproszczeniu, dlatego, że jeżdżąc, i tak nie dogrzejemy opon do temperatur bliskich wartościom dla nich niebezpiecznych. Edytowane 6 Sierpnia 2012 przez Sikor Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Temperatura wzrasta od tarcia, więc skoro na chwilę przykładasz siłę tarcia (niezbyt dużą, bo przecież nie przyspieszasz), aby potem wystawić tą cześć opony na powietrze (tak się dzieje podczas slalomu), to nie ma tu żadnego grzania. Przy przyspieszaniu i hamowaniu tarcie jest cały czas (zmienia się jedynie zwrot siły). Rozgrzewa się cała guma, nie tylko środek, ponieważ pod wpływem sił, cała konstrukcja opony (metalowy karkas, warstwa właściwej gumy) przemieszcza się i trze o siebie na wzajem..jak ładnie napisane ;) Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.