Skocz do zawartości

Opony SHINKO


Rekomendowane odpowiedzi

  • 11 miesięcy temu...

 

Opony trzymają się rewelacyjnie ich dziwny profil spowodował, że pierwszy raz w życiu pozamykałem przód na CBR 600. Jak będę kupował następnym razem i nie trafi się jakiś fajny leżaczek to znowu je wybiorę.

 

 

Czytając Twoją opinię chyba kupię sobie Shinko. Napewno podzile się swoimi uwagami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytając Twoją opinię chyba kupię sobie Shinko. Napewno podzile się swoimi uwagami.

 

Stac Cie bylo na R1 a teraz nie stac na opony, sorry ale zenada, Opony tej marki to smietniki.

 

:crossy:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja slyszalem pozytywne opinie o tych kapciach , aczkolwiek do R1 t onie wiem czy dlugo pojezdzisz.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stac Cie bylo na R1 a teraz nie stac na opony, sorry ale zenada, Opony tej marki to smietniki. :crossy:

 

 

 

Pomijam fakt, że raczej bym takich opon do swojego sporta nie zakładał (mam już dosyć uślizgów na fabrycznych BT015), to jednak tekst wydaje mi się nietrafiony. Po pierwsze kolega nie kupił nówki salonówki, więc niekoniecznie posiada nieograniczone zasoby portfela. A poza tym sam zakup R1 nie obliguje go do latania "na krawędzi", więc może nie potrzebuje torowych wyczynówek o wytrzymałości 1-2 tys km.

 

Trudno również powiedzieć co lepsze, czy leżakowana "nówka" Michelin/Pirelli/Dunlop (doty z 2003 i inne wykopaliska) czy prawdziwie nowa opona Shinko.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowe Qualifiery, ale nie polecam zwłaszcza na mokrym.

Teraz zamontowałem M-3 Sportec, zobaczymy.

łeee-to Ty mowisz o oponach sportowych. A ja o wyscigowych :D Mialem Power Race i Conti Race Attack.

Teraz zreszta tez mam M3, na drodze ok. Ciekawe jak bedzie na torze ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... to jednak tekst wydaje mi się nietrafiony. Po pierwsze kolega nie kupił nówki salonówki, więc niekoniecznie posiada nieograniczone zasoby portfela.

 

Moim zdaniem trafniej sie tego nie odda. ile cm2 trzymy Cie w ryzach ? Chcesz ryzykowac swoim zdrowiem, ryzykuj, moje w kazdym razem jest mi osobiscie nieco drozsze, syfu nie zakladam, nie stac mnie, nie jezdze.

 

Teraz zamontowałem M-3 Sportec,

 

Teraz zreszta tez mam M3, na drodze ok. Ciekawe jak bedzie na torze ;)

 

Zdajcie relacje, ciekawy jestem waszych wrazen.

 

:crossy:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam

Ja mam opone SHINKO na moim XT-q i powiem, ze w terenie rwie jak należy :bigrazz: , jestem zadowolony.

 

A tak na marginesie , jak przeglądałem katalog POLO z 2008 r. to w nim są do kupienia właśnie opony tej firmy co mnie z lekka zdziwiło ale to chyba przemawia na lekki PLUS dla tej marki

 

Pozdro :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stac Cie bylo na R1 a teraz nie stac na opony, sorry ale zenada, Opony tej marki to smietniki.

 

Człowieku nie ośmieszaj się. Jak czytam taki tekst to potwierdza się opinia o gościach na moto w celu lansu, ja mam kask Showa za tysiaka bo ten za 500 to ch..jnia, ciuchy mam za 5 tysi bo fajnie widać firmę i teraz o oponach dajesz takie teksty :banghead:

Prosta piłka jeździłeś na nich użytkowałeś je to się wypowiadaj, nie to nie. I po co takie teksty że jak ktoś lata na R1 to musi mieć takie i takie laki.

 

Trochę mnie poniosło :icon_mrgreen: ale czasami milczenie jest jednak złotem.

 

Piszcie jeszcze o tych oponach (kto ich używał) czy jesteście za czy przeciw, bo różnica w cenie jest odczuwalna ale czy też w jakości?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Człowieku nie ośmieszaj się. Jak czytam taki tekst to potwierdza się opinia o gościach na moto w celu lansu, ja mam kask Showa za tysiaka bo ten za 500 to ch..jnia, ciuchy mam za 5 tysi bo fajnie widać firmę i teraz o oponach dajesz takie teksty

Moze wyjasnisz mi roznice ciuchow uzywanych do jazdy motocyklem a opon ktore sa bezposrednio nosnikiem bezpieczenstwa, bo to one trzymaja moto zarowno na prostej jak i na zakretach. jezeli producent przewidzial do jakiegos pojazdu takie a nie inne opony to wydaje mi sie, ze kierowal sie zarowno wzgledem bezpieczenstwa uzytkownika jaki wlasnosciami jezdnymi pojazdu.

 

Ci ktorzy jezdza nie zastanawiaja sie nad tym, dla tych ktorzy przemieszczaja sie z punktu A do B, moze jest to alternatywa :biggrin:

 

Prosta piłka jeździłeś na nich użytkowałeś je to się wypowiadaj, nie to nie. I po co takie teksty że jak ktoś lata na R1 to musi mieć takie i takie laki.

fajne rozumowanie, znaczy jezeli znam kogos kto sie juz na nich " przejechal " to nie biore tego pod uwage, zakladam sam i licze na to, ze mi sie to nie przydazy, ciekawa teoria przechodzenia wszystkiego na wlasnej skorze.

 

czy jesteście za czy przeciw, bo różnica w cenie jest odczuwalna ale czy też w jakości?????

 

Cena kolego nie bierze sie z kosmosu, a jekosc kosztuje. Dalej twierdze, ze na szose to smietniki, w wypadku Enduro / cross mozna by dyskutowac.

 

A tak na marginesie , jak przeglądałem katalog POLO z 2008 r. to w nim są do kupienia właśnie opony tej firmy co mnie z lekka zdziwiło ale to chyba przemawia na lekki PLUS dla tej marki

 

Polo to taki wysylkowy dom ( i nie tylko ) towarowy, to, ze prowadza opony tej firmy nie swiadczy nic o ich jakosci. Louis ogolnie sprzedaje syf ktory cieszy sie dobra opinia przecietnego zjadacza chleba. Maja jednak w programie i lepsze produkty.

 

:crossy:

 

 

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy Ty ks-rider mnie specjalnie prowokujesz? :banghead:

Postaram się krótko wytłumaczyć, by nie śmiecić tutaj.

Moze wyjasnisz mi roznice ciuchow uzywanych do jazdy motocyklem a opon ktore sa bezposrednio nosnikiem bezpieczenstwa

Z miłą chęcią. Tylko nie chodziło mi o ciuchy używane a tańsze od tych markowych. Chodzi mi o zasadę, że nie zawsze coś tańszego musi być na śmietnik. Płacisz duże pieniądze za markę (reklama dystrybucja itd) a jakość wcale nie musi być o niebo lepsza tych tańszych.

 

fajne rozumowanie, znaczy jezeli znam kogos kto sie juz na nich " przejechal " to nie biore tego pod uwage, zakladam sam i licze na to, ze mi sie to nie przydazy, ciekawa teoria przechodzenia wszystkiego na wlasnej skorze.

Który Twój post w tym temacie mówi o tym, że znasz kogoś kto jeździł na takich oponach, ten o oponach Good Year i Dębica?????

 

Cena kolego nie bierze sie z kosmosu, a jekosc kosztuje. Dalej twierdze, ze na szose to smietniki, w wypadku Enduro / cross mozna by dyskutowac.

Już napisałem powyżej skąd bierze się wysoka cena markowego produktu.

I zauważ kolego, że na tym forum i nie tylko tutaj, te opony otrzymują dużo pozytywnych opinii od ludzi którzy na nich jeździli :icon_arrow: mogą mówić czy są na śmietnik czy na felgę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...