kzabor Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 Mam pytanie - jestem zielony jak listek klonowy, więc proszę o dozę tolerancji... :bigrazz:)Nabyłem nowe moto i standardowo stoi na miejscu parkingowym w garażu podziemnym. Ale zamierzam czasem pojechać nim do pracy i wtedy czeka parkowanie pod chmurką...Czy warto kupić pokrowiec?? Jeśli tak to jaki i gdzie??GS ma co prawda zamontowany alarm ale... Czy warto kupić blokadę na koło?? Jeśli tak to jaki i gdzie?? pozdrawiam i z góry dzięki za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitu Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 Poniżej link do testu pokrowca:http://motocykle.jednoslad.pl/modules.php?...howpage&pid=128 Jeśli chodzi o zabezpieczenie, to tego nigdy nie za wiele. Ostatnio na forum przewinęło się tyle tematów o motocyklach które zmieniły właściciela, więc się poważnie zastanów.Gdybym ja miał kupić blokade, to byłby to jakiś U-lock: motocykl przymocowany do fragmentu z otoczenia, np. latarni. DiskLock bardziej poręczny, ale wydaje mi się że mniej pewny zaufania (motocykl zawsze można podnieść i wrzucić na pake jakiegoś żuka). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...