Adam M. Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 Terkotanie to mi wyglada na lekkie zaczepianie sprzegiel klowych, czy zebow kol w skrzyni biegow zwiazane ze zlym zdystansowaniem walkow, w kazdym razie jest to ewidentnie zwiazane z jakims problemem w zespolach napedowych moto. Dlatego na wolnych motocykl chodzi ladnie, bo skrzynia i naped nie pracuja. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slaczek Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 A próbowałeś posłuchać innego 1100, może rzeczywiście te typy tak mają, moja 650 też wyrczy niepokojąco,ale posłuchałem innych i widze ,że to urok tego typu.Poprawiło jej sie troche po synchronizacji gazników :) Przestał jeden cylinder hamować drugi i trochę wyrczenie ustało,a i moto zaczęło jeździć lżej,i przestało strzelać w gaźnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kita Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 Terkotanie to mi wyglada na lekkie zaczepianie sprzegiel klowych, czy zebow kol w skrzyni biegow zwiazane ze zlym zdystansowaniem walkow, w kazdym razie jest to ewidentnie zwiazane z jakims problemem w zespolach napedowych moto. Dlatego na wolnych motocykl chodzi ladnie, bo skrzynia i naped nie pracuja. Adam M. Hmmm to brzmi dość rozsądnie ale ja niestety aż tak się nie wyznaję na mechanice żeby samemu podjąć się rozbiórki silnika :(.W MITSUI (serwis YAMAHY) stwierdzili na ucho podobnie... że to musi być coś z zespołem napędowym :(. Koniec końców do nich pojade i zostawie moto :(. Eh... a miało być tak pięknie.... mam go od tygodnia :(. Wszystkim dzięki za odpowiedzi. Jak wam przyjdzie jescze cosik mądrego do głowy to chętnie poczytam. Kit@ Terkotanie to mi wyglada na lekkie zaczepianie sprzegiel klowych, czy zebow kol w skrzyni biegow zwiazane ze zlym zdystansowaniem walkow, w kazdym razie jest to ewidentnie zwiazane z jakims problemem w zespolach napedowych moto. Dlatego na wolnych motocykl chodzi ladnie, bo skrzynia i naped nie pracuja. Adam M. Hmmm to brzmi dość rozsądnie ale ja niestety aż tak się nie wyznaję na mechanice żeby samemu podjąć się rozbiórki silnika :(.W MITSUI (serwis YAMAHY) stwierdzili na ucho podobnie... że to musi być coś z zespołem napędowym :(. Koniec końców do nich pojade i zostawie moto :(. Eh... a miało być tak pięknie.... mam go od tygodnia :(. Wszystkim dzięki za odpowiedzi. Jak wam przyjdzie jescze cosik mądrego do głowy to chętnie poczytam. Kit@ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seboka Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 Poprawiło jej sie troche po synchronizacji gazników Przestał jeden cylinder hamować drugi i trochę wyrczenie ustało,a i moto zaczęło jeździć lżej,i przestało strzelać w gaźnik.Jakich gaźników ????? Chyba gaźnika bo jest jeden :icon_mrgreen: Cytuj [html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja strona </font></a></b> <font color="#008000"> <b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>[/html] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
umberto69 Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 (edytowane) Panowie Szlachta, po pierwsze melduje - sprzęt "zagadał" po zimie :icon_idea: bez protestów :icon_mrgreen: Banan wyrysował się na twarzy.. miłe uczucie.. ale.. po wrzuceniu biegu - gaśnie :wink: Jakaś rada, podpowiedź dla początkującego..? HELP.. Zdrawim Edytowane 16 Marca 2007 przez umberto69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodman Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 Panowie Szlachta, po pierwsze melduje - sprzęt "zagadał" po zimie :flesje: bez protestów ;) Banan wyrysował się na twarzy.. miłe uczucie.. ale.. po wrzuceniu biegu - gaśnie :biggrin:Jakaś rada, podpowiedź dla początkującego..? HELP.. Zdrawimmoże stopka nie złożona, albo czujnik od stopki nawala... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dersu Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 Panowie Szlachta, po pierwsze melduje - sprzęt "zagadał" po zimie :biggrin: bez protestów :) Banan wyrysował się na twarzy.. miłe uczucie.. ale.. po wrzuceniu biegu - gaśnie ;)Jakaś rada, podpowiedź dla początkującego..? HELP.. ZdrawimPsiknij WD na element ruchomy czujnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maro Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 po wrzuceniu biegu - gaśnie :DJakaś rada, podpowiedź dla początkującego..? HELP.. Na mój gust to sprzęgło jest sklejone.Jeżeli po wrzuceniu biegu jest odczuwalne szarpnięcie motocykla, to trafiłem w dychę.Po zapaleniu sprzęta rozgrzej go porządnie około 15 min na luzie i wtedy wrzuć bieg.Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
honzo Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 Ja trochę z innej beczki. Czy ktoś może polecić sakwy do Draga 650 Custom??? Przymierzałem kilka i nic nie pasuje. Może macie coś sprawdzonego i porządnego w cenie ok 1000 zł (sakwy plus pas łączący). Dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slaczek Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 Jakich gaźników ????? Chyba gaźnika bo jest jeden :D Gazniki w 2 cylindrowej V-ce są przeważnie dwa ,po jednym dla każdego cylindra,(tyle że spięte razem aby można było nimi sterować jednocześnie) w każdej jamaszce z silnikiem V tak jest!!!!!!(i nie tylko). I trzeba je synchronizować tak aby obie przepustnice były zawsze w tym samym położeniu(ciśnienie panujące w kolektorze ssącym było takie same). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
umberto69 Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 Maro nie "szarpie" przy wrzucaniu biegu.. dersu; bodman sprawdzę jutro stopkę i czujnik.. Panowie,wielki szacunek i podziekowania za pomoc.. :P jutro dam znac co i jak.. raz jeszcze dzięki za pomoc.. wdzieczny umberto :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 wild star tez specyficznie chodzi i dla kogos kto nie mial wczesniej z nim stycznosci moze sie wydawac ze cos jest nie tak...wiec moze podobnie jest z dragiemahh ta yamaha ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seboka Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 tyle że spięte razem aby można było nimi sterować jednocześnie)Teraz to mnie oświeciłeś,nigdy nie słyszałem o sychronizacji w dragu :O Cytuj [html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja strona </font></a></b> <font color="#008000"> <b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>[/html] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dex Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 Sebek, zaskakujesz mnie swoim lamerstwem :icon_razz: W dragach synchronizacja gaznikow to podstawa dobrego ustawienia pieca. Jak juz napisano wczesniej, sa dwa, wiec trzeba je idealnie synchronizowac co jakis czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polo Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 XVS 1100 ma 2 gaźniki ,XVS 650 też , tak samo jak Virago , 535,700/750, 1000/1100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.