Skocz do zawartości

bodman

Forumowicze
  • Postów

    567
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O bodman

  • Urodziny 06/29/1988

Osobiste

  • Motocykl
    Wild Star
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    3094423
  • Telefon
    512-477-539
  • Strona www
    http://www.bodman.com.pl

Informacje profilowe

  • Skąd
    Jasło woj.podkarpackie

Osiągnięcia bodman

KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych

KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych (19/46)

0

Reputacja

  1. O ile są szersze te "banany" ? Jeśli dużo to nie wejdzie ;) Piter
  2. Swego czasu widziałem Wild Stara z okuciem tylnego błotnika wraz z relingiem. To tak jakbyś na spodnie od garnituru założył majtki. Jeśli Ci się podoba OK - Twój motocykl Twoja sprawa ;) Pozdr. Piter
  3. A mi powiedz co to masz za gmole? Oryginalne yamahy? http://bikepics.com/pictures/1591873/ http://bikepics.com/pictures/1591874/ Pozd. Piter
  4. Ale jak obniżysz tył, to okienko można sobie wsadzić w buty Ja po obniżeniu musiałem naciągnąć pas. Pozdrawiam Piter
  5. majkelpl z tym plastikiem to oczywiście żartujesz ? dobrze rozumiem ? :icon_eek: Pozdrawiam Piter
  6. Ten "ktoś" sprzedaje okucia dolne błotników w cenie 700zł metalowe lub 530zł plastikowe, dla mnie jest to kwota zaporowa za kawałek plastiku :wink: Pozdr. Piter
  7. Bez bezpiecznika przejeździłem "kupe" kilometrów w deszczu, słońcu i mgle - nic się nie działo. Choć obudowę na bezpiecznik (do kupienia za 1zł) mam na półce - nie zamontowałem jej do dziś. Jak tylko Ci potrzebne możesz to gniazdo zamontować na kasku :wink: Mi to przeszkadzać nie będzie :bigrazz: Pozdr. Piter
  8. Dlaczego tak uważasz ? ileż tej opony widać 20cm2 ? Mi tam 150 wcale nie przeszkadza, wręcz ma same plusy :lalag: PS majkel> Podłączanie zapaliczki zajęło mi 10minut (bo okazało się że jest bardzo potrzebna na wyjazd). Gwarantuje Ci, że "niemowlak" też by sobie poradził (więc dasz radę i Ty), akumulator-zapaliczka plus do plusa minus do masy i zostawisz pod siedzeniem bo po cholere taki badziewie na widoku :wink: Pozdr. Piter
  9. W mocy różnica jest! Po przesiadce z 1600 na 1700 czuć, że ten drugi ma jednak więcej momentu obr. i lepiej ciągnie od dołu :wink: PS> Oczywiście mówię o gaźniku bo takim miałem przyjemność się poruszać. Piter
  10. I co, DragStar lepiej ciągnął od dołu? Bo nie bardzo rozmiem... :wink: Pozdr. Piter
  11. Na roadstarclinic masz to wszystko dokładnie opisane wraz ze zdjęciami i wymiarami. PS. Ja swojego WS gonie na Rumunie/Bułgarię. Piter
  12. No nie powiem, że i tak masz ciekawy styl jazdy (60km/h i dwójka). :evil: Przy około 70km/h zapina się piątkę i tak do końca dnia można jechać, redukcja przy wyprzedzaniu ogranicza się do do maksymalnie czwartego biegu - widzę, że ładnie katujesz tego Wilda. :eek: Zrobiłem na nim 10tys, km na więcej życie nie pozwoliło i przyznam, że jak jeżdżę sam to poganiam go dosyć ostro bo nie lubię mulić za samochodami, ale jeszcze nigdy nie udało mi się go do odcięcia doprowadzić i nie wyobrażam sobie aby się to udało :lapad: Pozdr. Piter
  13. Jeśli Ty na dwójce jeździsz z prędkościami 90km/h to współczuje twojemu motocyklowi. ;) Pozdr. Piter
  14. Wydaje mi się, że przy większym załadunku z pasażerem i w ostrych zakrętach może trzeć o asfalt. :buttrock: Przy moich obecnych V&H kumple z tyłu mówią, że nie dużo im brakuje :cool:
  15. ... i kolejna relacja przeczytana za jednym podejściem :biggrin: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: masz chłopie łeb :evil: nie dawaj sie. Pozdr. Piter
×
×
  • Dodaj nową pozycję...