siurkowski Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2006 (edytowane) Witam posiadaczy cebry F4 i F4i ! Wpadłem na pomysł aby stworzyć listę pt " CEBRA F4 " Wszystkich ludzi co mają w garażu "maleństwo" lub "dziewczyne" o imieniu F4 prosze o wpisanie sie na liste. W poście wpisać : nick / imie / sprzet / miasto HONDA CBR F4 1. siurkowski - Bartłomiej - HONDA CBR F4i - Wadowice 2. Legut - Maciek - Honda CBR 600 F4 - Kraków3. Sławo-cbr vel Romek - Sławek - HONDA CBR F4 - Wadowice4. Barteck - Bartłomiej - Honda CBR600F4 - Ełk5. Tommi - Tomek - CBR600 F4 2000 - Skierniewice Edytowane 5 Września 2007 przez Dominik Szymański Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domieniek Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2006 W sumie do posiadaczy CBR mam pytanie, otóż nigdy nie miałem okzaji jeździć na jakiejkolwiek 600, za to trochę pojeździłem gs 500. Interesuje mnie rożnica w osiągach, Czy CBR ma dużo lepsze przyspieszenia na poszczególnych biegach niż gs. Prędkość max mnie za bardzo nie interesuje, tylko dynamika. Jak to jest??? Z autopsji co możecie powiedzieć? :icon_razz: pzdr :icon_razz: Cytuj Motorynka - Komar 50 - Jawa TS 350 x2 - Mz Etz 251e - Kawasaki zx6r 636 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siurkowski Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2006 W sumie do posiadaczy CBR mam pytanie, otóż nigdy nie miałem okzaji jeździć na jakiejkolwiek 600, za to trochę pojeździłem gs 500. Interesuje mnie rożnica w osiągach, Czy CBR ma dużo lepsze przyspieszenia na poszczególnych biegach niż gs. Prędkość max mnie za bardzo nie interesuje, tylko dynamika. Jak to jest??? Z autopsji co możecie powiedzieć? :icon_razz: pzdr :biggrin: Moc cebry to 110 KM Moc gs-a to 46 KM Lekka różnica więc odpowiedz sobie na pytanie :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domieniek Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2006 (edytowane) To to wiem od zawsze. Z autopsji, z autopsji chcę poznać różnicę... a pozatym moc odpowiada za prędkość max, moment jest większy tylko o ok 30 Nm, więc dlatego pytam o przyspieszenia. Edytowane 30 Kwietnia 2006 przez Domieniek Cytuj Motorynka - Komar 50 - Jawa TS 350 x2 - Mz Etz 251e - Kawasaki zx6r 636 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ABG Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2006 , więc dlatego pytam o przyspieszenia. Nieporównywalne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agghia Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2006 W sumie do posiadaczy CBR mam pytanie, otóż nigdy nie miałem okzaji jeździć na jakiejkolwiek 600, za to trochę pojeździłem gs 500. Interesuje mnie rożnica w osiągach, Czy CBR ma dużo lepsze przyspieszenia na poszczególnych biegach niż gs. Prędkość max mnie za bardzo nie interesuje, tylko dynamika. Jak to jest??? Z autopsji co możecie powiedzieć? :icon_razz: pzdr :icon_razz:No muszę przyznać, że jak się machnie manetką, to różnica jest spora :) Kiedy pierwsze wielkie przejęcie pierwszego dnia po przesiadce z GSa na CBR minęło mi i następnego dnia już bardziej beztrosko jeździłam po Wawce, to mało co z motocykla nie zleciałam i w popłochu łapałam kierownicę, kiedy to w odruchu bezwarunkowym Warszawiaka :) w reakcji na zapalenie się żółtego światła odkręciłam szybko i od serca manetkę , tak jak to zwykłam robić na GSinie ;) Szybko i skutecznie wyrwało mnie z tej beztroski :PZ drugiej strony CBRce trzeba przyznać, że jeżeli łagodnie obchodzi się z jej manetką, to wyjątkowo łagodny motocykl! Biorąc pod uwagę różnicę mocy, uważam, że relatywnie GS jest bardziej drapieżny od CBR. Jeśli chodzi o vmax, to nie oszukuj się, że na CBR i na GSie będziesz jeździł z takimi samymi prędkościami!!! Przekraczanie 200km/h na CBR robi mniejsze wrażenie, niż 150km/h GSem (a miałam wersję z pełnymi owiewkami)! PozdrowionkaAguś :biggrin: PS. Może Astarte jeszcze coś naskrobie o swoich wrażeniach, bo zrobiła taką samą przesiadkę :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domieniek Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Dzięki Agghia. O to właśnie mi chodziło bo panom jakoś trudno napisać coś konkretnego :-) pozdrawiam Cytuj Motorynka - Komar 50 - Jawa TS 350 x2 - Mz Etz 251e - Kawasaki zx6r 636 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ABG Opublikowano 1 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2006 O to właśnie mi chodziło bo panom jakoś trudno napisać coś konkretnego To do mnie było???? Przecież napisałem nawet bardziej niż konkretnie....nieporównywalne :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit_1 Opublikowano 19 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 jeżeli chodzi o szczęśliwych posiadaczy f4 ..mam wielką prośbę ...do życzliwego.. bo inaczej nie bede umiał takowego nazwać...juz wczesniej szukałem prawego wypełnienia...i dupa..nie ma.. więc jeżeli ktoś ma to czy nie mógł by mi pożyczyć na tydzień?? ja tylko bym sobie zrobił formę na podstawie orginału... w zamian mogę coś posklejać lub dorobić brakujący element jeżeli brakuje...mówie o modelu f4 99-00... z góry dzieki za uwagę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoss Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 ...13. Lolek - .... - HONDA CBR F4 - Wadowice Tylko tyle ? Napewno ktoś jeszcze jest...pisać :flesje: A czy jako posiadacz F5 również mogę się wpisać? Przyjmiecie na listę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
legut7 Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 Ale nie ma czegos takiego jak F5 tak naprawde tylko F4i jesli chodzi o najnowsze roczniki... Cytuj www.legato-motocykle.plOdzież, części i akcesoria do motocykli, skuterów i ATVWszystkie marki w jednym miejscu! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Astarte Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 PS. Może Astarte jeszcze coś naskrobie o swoich wrażeniach, bo zrobiła taką samą przesiadkę :flesje:No właśnie :buttrock: Gs to fajna maszynka do wdrożenia się w jazdę na motocyklu, ale jeżeli chodzi o szybkie przelotówki i pośmiganie z większymi prędkościami to do CBR-ki nie ma porównania. Na Gs-ie optymalna prędkość podróżna to 120 km/h (wtedy jeszcze tak oleju nie konsumuje), jednak taka prędkość jest zbyt mała jeżeli mamy do czynienia z szybkimi zakrętami (jakie są np. na Słowacji), tylni amorek nie wyrabia (moto sie dziwnie waha, można tak jechać, ale trzeba się przyzwyczaić).Natomiast CBR-ką można spokojnie w trasie utrzymywać 160, 180 km/h i nie robi to na moto zbyt dużego wrażenia. Jak trzeba wyprzedzić jakiegoś pirata drogowego, który jedzie katamaranem szybciej to jedynie bieg w dół i już może powąchać moje spaliny. GS-em wyprzedzić kogoś kto jechał więcej niż 140 km/h było już sporym wyzwaniem (dało się to zrobić, ale trzeba było mieć długą prostą :biggrin: ). Jednakże jak to dobrze Agghia zauważyła CBR-ka jak nie przekracza się 4 tys. to jedzie tak potulnie jak GS. W mieście sprawuje się super, nie szarpie motocyklem, gdyż dopiero koło 10 tys. wychodzi z niej potwór. Jeśli natomiast chodzi o spalanie to jadąc CBR-ką i GS-em takimi samymi prędkościami to jest to mniej więcej porównywalne. Na mały plus dla GS-a przy prędkościach mniejszych od 120 km/h i na większy plus dla CBR-ki przy prędkościach większych niż 160 km/h. Ogólnie jeżeli ktoś umie już jeździć to lepszym rozwiązaniem będzie oczywiście CBR-ka. GS fajna maszynka, ale można nią fajnie pośmigać tylko kilka sezonów, potem się nudzi :flesje: Ostatnio trochę pośmigałam z kolegą, który jeździ na GS-ie. Jak jedziemy 120 km/h to on jest zadowolony, bo fajnie mu się jedzie. Ja się nudzę i dłubię w nosie. Przy 140 km/h on zaczyna się męczyć i moto spala duże ilości oleju. 160 km/h po trudach i znojach udaje mu się je osiągnąć, ale jazda dłuższą trasę z taką prędkością jest trudna do uzyskania. 180 km/h i więcej - jechanie z taką prędkością na zwykłej drodze GS-em jest baaaaaaaaaaaardzo trudne, nie mówiąc niemożliwe :eek: Trochę się rozpisałam, ale jakaś wena mnie naszła :biggrin: PODSUMOWUJĄC - CEBRA RULEZZZZZZZ :flesje: pzdr @starte Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redline Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 Mała nieścisłość...to BYŁ mój sprzęt :eek: I chociaż wciąż pozostał żal że już sprzedana to po sesji zaczynam rozglądać się za czymś nowszym na nadchodzący sezon.Moto nie poszło daleko więc pewnie nieraz jeszcze je zobaczę. A jak nowy właściciel nie będzie o nie dbał to..... :evil: :icon_rolleyes: Polecam ściągnąć serwisówkę,dowiesz sie wiele ciekawych rzeczy dotycząch obsługi. PS. Moto na bikepics to samo ale właściciel już nie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
legut7 Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 Taka mala stronka o cebrach http://cbr600.webd.pl/ Cytuj www.legato-motocykle.plOdzież, części i akcesoria do motocykli, skuterów i ATVWszystkie marki w jednym miejscu! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koks Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 http://www.cbr-forum.org.uk/ http://www.cbrforum.com/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.