michal1988 Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 Temat kupowania lusterek od F4 odpuściłem ale całkowitej zmiany ich wyglądu jeszcze nie :wink: Jak zrobie coś konkretnego to pokaże na forum. W końcu czymś trzeba się zająć w długie zimowe wieczory :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
88dawid88 Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 witam Dawid DOLNY SLASK - LEGNICA HONDA CBR F4 99 r. mam problem ze skrzynia biegów bo cos w niej stuka.... jak wyciagne silnik to musze sciagac blok silnika razem z cylindrami czy mozna sie dobrac do skrzyni od spodu silnika... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 Można od dołu. Już po wyjęciu kosza sprzęgłowego masz częściowy dostęp. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tostek Opublikowano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 Witam, tez od niedawna mam cebre z 99' czyli pierwsza f4. Od razu pytanie, czy to normalne że biegi tak głośno wskakują? szczególnie jedynka i dwójka (w sumie może reszta też tylko wtedy to tak dokładnie tego nie słysze :icon_razz: zawsze jak bieg wskakuje słychać charakterystyczne "łup" a tak w ogóle to sprzęt cudo:) pozdrawiam wszystkich użytkowników :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
88dawid88 Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 Witam, tez od niedawna mam cebre z 99' czyli pierwsza f4. Od razu pytanie, czy to normalne że biegi tak głośno wskakują? szczególnie jedynka i dwójka (w sumie może reszta też tylko wtedy to tak dokładnie tego nie słysze :icon_razz: zawsze jak bieg wskakuje słychać charakterystyczne "łup" a tak w ogóle to sprzęt cudo:) pozdrawiam wszystkich użytkowników :flesje: to normalka ... ja wbijam pierwsze biegi z małych obrotów bo wtedy jest łagodniej ale jak trzeba poszaleć to trudno.. musi je*nąć , szczególnie jedynka ale ten typ tak ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 Poczytaj na forum o poprawnej technice zmiany biegów, z preloadingiem. Biegi wtedy wchodzą ciszej. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tostek Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 Tak jak kiedyś gdzieś wyczytałem zaczynam i kończę wrzucanie biegu od nogi tzn delikatnie podważam bieg wciskam sprzęgło, wrzucam bieg, delikatnie obniżam nogę (dźwigienka jeszcze lekko podważona, bieg zapięty) puszczam sprzęgło, odpuszczam zupełnie nogę z dźwigni biegu. mniej więcej tak to wygląda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 Ile moge zawolac za czasze, lampe, zegary ze stelazem i lusterka od F3 1997? Wszystko oryginalne, czasza w oryginalnym malowaniu, nie spawana, nie kombinowana. Taka rozsadna cena, zebym mogl to sprzedac bez czekania paru miesiecy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medyk88 Opublikowano 26 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2009 Ile moge zawolac za czasze, lampe, zegary ze stelazem i lusterka od F3 1997? Wszystko oryginalne, czasza w oryginalnym malowaniu, nie spawana, nie kombinowana. Taka rozsadna cena, zebym mogl to sprzedac bez czekania paru miesiecy. czcha 250 lampa 200-300 zegary 150-200 stelaz 100 lusterka kpl 50 - 75 (nowe chyba ok 55 szt) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pelocik Opublikowano 28 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 Witam Czy rozbierał już ktoś z Was zegary? Czy duży problem jest z wskazówkami? I jest jedna kwestia, przerabiał ktoś z Was te cyferblaty? http://allegro.pl/item868341446_tarcze_zeg...f4_125_100.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
88dawid88 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 Witam Czy rozbierał już ktoś z Was zegary? Czy duży problem jest z wskazówkami? I jest jedna kwestia, przerabiał ktoś z Was te cyferblaty? http://allegro.pl/item868341446_tarcze_zeg...f4_125_100.html sam chcialem wymienic tarcze bo mam w milach i tez widzialem ta aukcje ale duzo sie naczytalem na temat takich zamienników i jeśli jezdzisz glownie w dzien to ok ale wieczorkiem efekt bedzie lipny... nie rown omierne podswietlenie.. wiec Twoja decyzja... ja motorek kupilem na dluzej wiec kupie jakies uzywane zegary w km/h i bede mial spokoj a jesli masz w km/h licznik to bym nie ruszal... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pelocik Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 Właśnie licznik mam w milach. Dlatego chciałem z tym coś zrobic. Z drugiej strony, jak będzie nie równomiernie oświetlony cyferblat, to wymienię żarówki. Bardziej mnie interesuję budowa takiego zegara. Kiedyś rozebrałem zegary i mi trzpień wyszedł razem z wskazówką. Włożenie z powrotem na miejsce zajęło dużo czasu :smile: a teraz chciałbym oszczędzic takiego pracochłonnego zajęcia :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
88dawid88 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 Właśnie licznik mam w milach. Dlatego chciałem z tym coś zrobic. Z drugiej strony, jak będzie nie równomiernie oświetlony cyferblat, to wymienię żarówki. Bardziej mnie interesuję budowa takiego zegara. Kiedyś rozebrałem zegary i mi trzpień wyszedł razem z wskazówką. Włożenie z powrotem na miejsce zajęło dużo czasu :smile: a teraz chciałbym oszczędzic takiego pracochłonnego zajęcia :smile: mam f4 dopiero 3 miesiace i zegarów nigdy nie rozbierałem ale mysle , ze nie bedzie wiekszego problemu ... a do tych tarcz jestem malo przekonany , a fajnie bylo by miec te 300 km/h na budziku hehe jesli sie zdecydujesz i zrobisz ... wstaw tu foty jak Ci poszlo , jestem bardzo ciekawy efektu ... jak bedzie fajne sam to zamowie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pelocik Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 Cena nie jest wygórowana, biorąc pod uwagę, że są to są gotowe tarcze. Po nowym roku się zabiorę za wymianę tarcz. Wrzucę jakiś materiał z prac i oczywiście efekt końcowy. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
88dawid88 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 Cena nie jest wygórowana, biorąc pod uwagę, że są to są gotowe tarcze. Po nowym roku się zabiorę za wymianę tarcz. Wrzucę jakiś materiał z prac i oczywiście efekt końcowy. Pzdr. przed zmiana tarcz przeczytaj ten temat http://www.honda-cbr.pl/forum/pytanko-tech...00-t885-10.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.