michal750 Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Witam Czy uzytkownicy F4i mogliby mi pomoc w tym temacie? http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...0entry1473975 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz-l Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Witam, może ktoś wie jaka jest wewnętrzna średnica kierownicy w F4i? Nie mogę znaleźć informacji w manualu, ale chyba 17mm ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Witam, może ktoś wie jaka jest wewnętrzna średnica kierownicy w F4i? Nie mogę znaleźć informacji w manualu, ale chyba 17mm ? Chodzi Ci o szerokość lag? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz-l Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Faktycznie zapytałem tak, że nie wiadomo o co chodzi :wink: Chodzi mi o srednicę wewnetrzną rurki-kierownicy, tam gdzie montuje się ciężarek. Oryginalny gdzieś mi się zapodział więc chce się poratować uniwersalnym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek-rr Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 http://cbr600.webd.pl/index.php?id=d_tech Nie jest dokładnie przedstawione malowanie np.)05r-06r.W 05 r nalepka CBRracing jest umieszczona na boczku,a 06r na czaszy z boku i jest mniejsza.jest to właściwie jedyna różnica między tymi rocznikami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hashu89 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Witam ! Koledzy jakich olejów używacie do F4i lub F4 ? Właśnie będę wymiał wszystkie płyny eksploatacyjne po raz pierwszy w swojej F4i. Może ktoś pomoże ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4NIEK Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Witam ! Koledzy jakich olejów używacie do F4i lub F4 ? Właśnie będę wymiał wszystkie płyny eksploatacyjne po raz pierwszy w swojej F4i. Może ktoś pomoże ? u mnie Motul 300v 15w50 co 6 kkm, a tańsza alternatywa to Motul 7100, Castrol power1 racing 10w50 (ale nie wiem jak z oryginalnością Castroli, ostatnio coś podejżanie tanio można je nabyć) lub semi Motul 5100 płyn najlepiej o wysokiej temp. wrzenia, u mnie Prestone (129'C przy niewygórowanej cenie) :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medyk88 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Witam ! Koledzy jakich olejów używacie do F4i lub F4 ? Właśnie będę wymiał wszystkie płyny eksploatacyjne po raz pierwszy w swojej F4i. Może ktoś pomoże ? ja napisze tak.... z tego co wiem przy nowszych silnikach lepiej zastosować full syntetyk, przy juz "przechodzonych" lepiej użyć połówki w swojej f4 lałem połówke motula 5100 i było oki (przebieg ok 40tys km) pozdrowieni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
7FIODOR Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 ja napisze tak.... z tego co wiem przy nowszych silnikach lepiej zastosować full syntetyk, przy juz "przechodzonych" lepiej użyć połówki w swojej f4 lałem połówke motula 5100 i było oki (przebieg ok 40tys km) pozdrowieni To w takim razie tylko nowe sprzęty powinny latać na full syntetyku ??? Ja tak ; olej Motul 300V 10w/40 płyn chłodniczy Motul motocool expert do +133 stopni C płyn hamulcowy Motul RBF 600 bardzo wysoki punkt wrzenia 312 stopni C :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hashu89 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 no wielkie dzięki Panowie. Zastosuje się do waszych wskazówek. Mój silnik nie ma dużo bo 7600 km i za 600 km musze wymienić bo już będzie 6 tys od wymiany. Jeszcze raz dzięki i szerokości :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medyk88 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 To w takim razie tylko nowe sprzęty powinny latać na full syntetyku ??? Ja tak ; olej Motul 300V 10w/40 płyn chłodniczy Motul motocool expert do +133 stopni C płyn hamulcowy Motul RBF 600 bardzo wysoki punkt wrzenia 312 stopni C :crossy: czytaj ze zrozumieniem, napisałem że przechodzone sprzęty lepiej na połówce prowadzić, z tego co wiem full wypłukuje wszystko a dla silników już podkatowanych to nie jest dobre, i tyle :flesje: :flesje: :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
7FIODOR Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 czytaj ze zrozumieniem, napisałem że przechodzone sprzęty lepiej na połówce prowadzić, z tego co wiem full wypłukuje wszystko a dla silników już podkatowanych to nie jest dobre, i tyle :flesje: :flesje: :flesje: co może Ci wypłukać full syntetyk w silniku ,jak regularnie robisz wymiany oleju , chyba że ktoś nie dba o sprzęta i chula bóg wie ile tys km od zmiany do zmiany i w dodatku na( mineralu) , to jest taka możliwość że może ,się silnik pocić (rozszczelni) każdy olej ma w sobie środki myjące. Przecież uszczelek w silniku nie wypłukuje :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 z tego co wiem full wypłukuje wszystko a dla silników już podkatowanych to nie jest dobre, i tyle eee historyjki do straszenia dzieci tak jak przypowieść o czarnej wołdze ;) Starsze jeździły na półsyntetyku bo skrzynia i silnik były na jednym oleju. I nadal są na jednym oleju tyle że widocznie przez ostanie 8-10 lat inżynierowie stwierdzili że w dupie mają skrzynie biegów, lub tak doskonale potrafią je teraz spasować, albo po prostu poszli za duchem czasu i pomyśleli skoro praktycznie każde auto jeździ już na syntetyku to czemu motocykle nie maja?? .... nie zależnie od prawdy syntetyki nic nie wypłukują. Poza tym nie sam olej jest najistotniejszy tylko regularna jego wymiana i dbanie o właściwy poziom i czystość no i najważniejsze właściwa eksploatacja motocykla. Nawet najlepszy olej nie pomoże jak ktoś zaraz po odpaleniu ciśnie do pierwszego zakrętu a za nim wali prosto na koło. Ja leję Motula 5100 10W40 i jest cacy. Z Castrolem pewnie też by było cacy :P Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz-l Opublikowano 20 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 Witam, czy takie łożysko podejdzie do F4i http://www.gpmoto.pl/produkt-152-lozyska-g...p-ssh-903r.html ? Powiem szczerze, że kupiłem sugerując się rozpiską w katalogu, ale po rorebraniu przodu w CBR okazało się, że siedzi łożysko kulkowe we wianku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medyk88 Opublikowano 20 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 Witam, czy takie łożysko podejdzie do F4i http://www.gpmoto.pl/produkt-152-lozyska-g...p-ssh-903r.html ? Powiem szczerze, że kupiłem sugerując się rozpiską w katalogu, ale po rorebraniu przodu w CBR okazało się, że siedzi łożysko kulkowe we wianku. tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.