Skocz do zawartości

Posiadacze HONDA CBR 600 łączmy się! ( CBR600 )


Rekomendowane odpowiedzi

http://cbr600.webd.pl/index.php?id=d_tech

 

 

 

Nie jest dokładnie przedstawione malowanie np.)05r-06r.W 05 r nalepka CBRracing jest umieszczona na boczku,a 06r na czaszy z boku i jest mniejsza.jest to właściwie jedyna różnica między tymi rocznikami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam !

 

Koledzy jakich olejów używacie do F4i lub F4 ? Właśnie będę wymiał wszystkie płyny eksploatacyjne po raz pierwszy w swojej F4i. Może ktoś pomoże ?

 

u mnie Motul 300v 15w50 co 6 kkm, a tańsza alternatywa to Motul 7100, Castrol power1 racing 10w50 (ale nie wiem jak z oryginalnością Castroli, ostatnio coś podejżanie tanio można je nabyć) lub semi Motul 5100

płyn najlepiej o wysokiej temp. wrzenia, u mnie Prestone (129'C przy niewygórowanej cenie) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam !

 

Koledzy jakich olejów używacie do F4i lub F4 ? Właśnie będę wymiał wszystkie płyny eksploatacyjne po raz pierwszy w swojej F4i. Może ktoś pomoże ?

ja napisze tak....

z tego co wiem przy nowszych silnikach lepiej zastosować full syntetyk, przy juz "przechodzonych" lepiej użyć połówki

 

w swojej f4 lałem połówke motula 5100 i było oki (przebieg ok 40tys km)

 

pozdrowieni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja napisze tak....

z tego co wiem przy nowszych silnikach lepiej zastosować full syntetyk, przy juz "przechodzonych" lepiej użyć połówki

 

w swojej f4 lałem połówke motula 5100 i było oki (przebieg ok 40tys km)

 

pozdrowieni

 

To w takim razie tylko nowe sprzęty powinny latać na full syntetyku ???

 

Ja tak ;

olej Motul 300V 10w/40

płyn chłodniczy Motul motocool expert do +133 stopni C

płyn hamulcowy Motul RBF 600 bardzo wysoki punkt wrzenia 312 stopni C

:crossy:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To w takim razie tylko nowe sprzęty powinny latać na full syntetyku ???

 

Ja tak ;

olej Motul 300V 10w/40

płyn chłodniczy Motul motocool expert do +133 stopni C

płyn hamulcowy Motul RBF 600 bardzo wysoki punkt wrzenia 312 stopni C

:crossy:

czytaj ze zrozumieniem, napisałem że przechodzone sprzęty lepiej na połówce prowadzić, z tego co wiem full wypłukuje wszystko a dla silników już podkatowanych to nie jest dobre, i tyle :flesje: :flesje: :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czytaj ze zrozumieniem, napisałem że przechodzone sprzęty lepiej na połówce prowadzić, z tego co wiem full wypłukuje wszystko a dla silników już podkatowanych to nie jest dobre, i tyle :flesje: :flesje: :flesje:

 

co może Ci wypłukać full syntetyk w silniku ,jak regularnie robisz wymiany oleju , chyba że ktoś nie dba o sprzęta i chula bóg wie ile tys km od zmiany do zmiany i w dodatku na( mineralu) , to jest taka możliwość że może ,się silnik pocić (rozszczelni) każdy olej ma w sobie środki myjące.

Przecież uszczelek w silniku nie wypłukuje :icon_razz:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co wiem full wypłukuje wszystko a dla silników już podkatowanych to nie jest dobre, i tyle

eee historyjki do straszenia dzieci tak jak przypowieść o czarnej wołdze ;)

Starsze jeździły na półsyntetyku bo skrzynia i silnik były na jednym oleju. I nadal są na jednym oleju tyle że widocznie przez ostanie 8-10 lat inżynierowie stwierdzili że w dupie mają skrzynie biegów, lub tak doskonale potrafią je teraz spasować, albo po prostu poszli za duchem czasu i pomyśleli skoro praktycznie każde auto jeździ już na syntetyku to czemu motocykle nie maja?? .... nie zależnie od prawdy syntetyki nic nie wypłukują. Poza tym nie sam olej jest najistotniejszy tylko regularna jego wymiana i dbanie o właściwy poziom i czystość no i najważniejsze właściwa eksploatacja motocykla. Nawet najlepszy olej nie pomoże jak ktoś zaraz po odpaleniu ciśnie do pierwszego zakrętu a za nim wali prosto na koło.

 

Ja leję Motula 5100 10W40 i jest cacy. Z Castrolem pewnie też by było cacy :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam,

 

czy takie łożysko podejdzie do F4i http://www.gpmoto.pl/produkt-152-lozyska-g...p-ssh-903r.html ? Powiem szczerze, że kupiłem sugerując się rozpiską w katalogu, ale po rorebraniu przodu w CBR okazało się, że siedzi łożysko kulkowe we wianku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

czy takie łożysko podejdzie do F4i http://www.gpmoto.pl/produkt-152-lozyska-g...p-ssh-903r.html ? Powiem szczerze, że kupiłem sugerując się rozpiską w katalogu, ale po rorebraniu przodu w CBR okazało się, że siedzi łożysko kulkowe we wianku.

tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...