Skocz do zawartości

Posiadacze HONDA CBR 600 łączmy się! ( CBR600 )


Rekomendowane odpowiedzi

Siemka,

 

Mam takie pytanie do Was. Jestem szczęśliwym posiadaczem CBR 600 F4i z 2004r. Kupiona w tą zimę z przebiegiem 18000km.

Chciałbym zrobić niebawem gruntowny przegląd, ale nie mam książki serwisowej... Na co mam zwrócić szczególną uwagę przy tym przebiegu, co wymienić, jaki olej itp?

 

Pozdro

Edytowane przez Bene
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie: Czy macie crashpady w swoich hondzinach? Jak tak to jakie macie? A jak nie jakie byście polecili? Oto przykładowe opcje:

 

http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=317237311

 

http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=322006477

 

Ja szukałem takich, które nie wymagają ABSOLUTNIE żadnego wiercenia w niczym. Tych z linka nie widziałem, ale nie wiem czy na pewno sie tak montują. Ostatecznie kupiłem crashpady PUIG do F4i. Montował będę teraz dziś zaraz więc potem powiem jak wrażenia. Ich wada to cena, ponad 500 zł.

 

 

No i założyłem szybę i crashpady PUIG. Szyba po zamontowaniu okazała się dużo lepiej wykonana niż wyglądało jak była oklejona i zapakowana. Wziąłem Puig racing i jest akurat, trochę wyższa od seryjnej płaskiej.

Crashpady Puig też super, montaż bezproblemowy i bezinwazyjny (musialem zdjąć boczne owiewki) bardzo ładnie się prezentują, nie jak doklejone badyle a jak część motocykla.

Edytowane przez Nowy Kubi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez szukam crash padow do swojej Hondzi, i też niechciałbym w niczym wiercić. Co do szybki to rozglądam się za jakąś lekko przyciemnianą racingową ale fo F nie widziałem fajnych więc jak możesz Kubi to podeślij mi zdjęcia to zobacze jak się Twoja prezentuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Właśnie sobie kopiłem cbr600f 2000 rocznik. Dziś byłem w skarbowym i zapłaciłem za czekanie tydzień na **** wie jakiś tam świstek 160zł. Dlatego nie za bardzo wierze że można zapłacić 400zł za rejestracje sprzęta z zagranicy. No chyba że z Włoch wychodzą drożej.

 

A tak z innej beczki to są jakieś crash-pady do tego modelu które nie zmuszają do ciecia owiewek a z drugiej strony nie są groźne dla ramy przy przewrotce?

 

Pozdrawiam

rechot

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra :banghead: temat przeczytałem, ale nie znalazlem odpowiedzi na swoje pytania.

Zatem ponowie.

Moto ma 18kkm.

Przed sezonem chce zrobic gruntowny przeglad, na co zwrocic szczegolnie uwage, co wymienic (klocki, filtry, olej-jaki?, naped?, płyny?)?

 

Uzywa moze ktos przewodów hamulcowych na przód w stalowym oplocie firmy Lucas? Jak sie sprawuja?

I czy 250zl za nowki to duzo?

 

Pozdr :banghead:

Wszystko zależy od tego, jak i w jakich warunkach używane było moto.

 

Oblukać trzeba wszystko co wymieniłeś, ocenić stan i ewentualnie wymienić.

 

Olej (u mnie Motul 300V 10w40), filtr oleju (K&N), ciecz chłodzącą (Prestone) i płyn hamulcowy (Motul DOT-4) powinieneś wymienić "w ciemno".

 

Pozostałe eksploatacyjne trzeba oblukać, ocenić stan i ewentualnie wymienić.

 

Gumowe przewody hamulcowe już Ci nie wystarczają?

Edytowane przez M4NIEK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowy Kubi , a sprawdzałeś te crashe jak moto jest przechylone , czy wystają na tyle żeby osłonić dekle , interesuje mnie to bo chcę nabyć takie.

 

Co wy wszyscy, kumpel też pierwsze pytanie czy kładłem moto na padach :wink:

 

Nie kładłem nawet testowo i nie zamierzam :buttrock:

Natomiast na szerokość są tak jak kierunkowstazy (oryginalne) ale niżej (na dole otworu bocznego w owiewce). Na mój gust muszą być tak zaprojektowane zeby chroniły przekrojem płaszczyzny czyli leżąc. W praktyce zależy jak się glebnie, czy na płaskim czy na nierównościach, z jaką prędkością, z jaką siłą. Pad też się ściera podczas ślizgu.

 

Miałem dziś montować stelaż i kufer ale zawaliło śniegiem, a żeby montować musze najpierw się przejechać.

Jak tylko odtaje i wyschnie to dokończę montaże i zrobię foty. Pstryknę tak aby było widać od tyłu lub od przodu (jedni wolą tak, inni tak :biggrin: ) jak dalego crashpad wystaje i czy wychodzi ponad dekle.

Natomiast te dekle nie wystają zasadniczo poza owiewkę więc nie ma prawa ich nie chronić moim zdaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uzywa moze ktos przewodów hamulcowych na przód w stalowym oplocie firmy Lucas? Jak sie sprawuja?

I czy 250zl za nowki to duzo?

 

ja mam wlasnie takie zalozone... i sprawuja sie dobrze.

wydaje mi sie, ze 250zl to taka srednia cena, w tamtym sezonie dalem za nie 200zl ale to przez kolege bylo zalatwiane...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bene.

No to jesteśmy w tym samym punkcie, bo ja kupiłem F4 z przebiegiem 19 tys. i też czekają mnie wymiany. Na pewno trzeba dla spokoju wymienić wszystkie płyny (jak już wspomnieli koledzy) czyli: olej i filtr oleju, chłodniczy i hamulcowy (ja też to muszę uczynić).

Klocki hamulcowe i napęd wymieniasz kiedy są zużyte więc tu musisz sprawdzić jaki jest ich stan. Ja w moim jeszcze nie muszę, natomiast do wymiany mam obie opony.

Świece w CBR F4 wymienia się w/g książki serwisowej po 24-26 tys. km

Filtr powietrza po ok. 19-20 tys. km.

:notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co wy wszyscy, kumpel też pierwsze pytanie czy kładłem moto na padach

 

Nie kładłem nawet testowo i nie zamierzam

Natomiast na szerokość są tak jak kierunkowstazy (oryginalne) ale niżej (na dole otworu bocznego w owiewce). Na mój gust muszą być tak zaprojektowane zeby chroniły przekrojem płaszczyzny czyli leżąc. W praktyce zależy jak się glebnie, czy na płaskim czy na nierównościach, z jaką prędkością, z jaką siłą. Pad też się ściera podczas ślizgu.

 

Miałem dziś montować stelaż i kufer ale zawaliło śniegiem, a żeby montować musze najpierw się przejechać.

Jak tylko odtaje i wyschnie to dokończę montaże i zrobię foty. Pstryknę tak aby było widać od tyłu lub od przodu (jedni wolą tak, inni tak ) jak dalego crashpad wystaje i czy wychodzi ponad dekle.

Natomiast te dekle nie wystają zasadniczo poza owiewkę więc nie ma prawa ich nie chronić moim zdaniem.

 

Kolega kupil chyba te za 109 ale nie jestem pewny. Montowalem mu to i trzeba bylo wiercic. Tylko ze te jego wystaja moze gora 3cm za owiewke i napewno nie ochronia dekli i wlasciwie to nie wiem co niby one chronic maja. Mowilem zeby nie zakladal bo nie ma sensu ale ze kupil to kazal zalozyc. Ja jak w R6 sobie sam robilem to zeby moto niczym nie zachaczulo to musza wystawac prawie 10cm od owiewki!! I podejrzewam ze w F4 to tez tak z 6-8cm powinny wystawac zeby cos daly. A to ze nie chcesz polozyc moto to znaczy ze nie jestes pewny ze ci ochronia. Ja swoja R6 moge klasc i wiem ze przy parkingowie nic sie nie stanie a przy slizgu to wiadomo zalezy juz od szczescia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja szukałem takich, które nie wymagają ABSOLUTNIE żadnego wiercenia w niczym. Tych z linka nie widziałem, ale nie wiem czy na pewno sie tak montują. Ostatecznie kupiłem crashpady PUIG do F4i. Montował będę teraz dziś zaraz więc potem powiem jak wrażenia. Ich wada to cena, ponad 500 zł.

No i założyłem szybę i crashpady PUIG. Szyba po zamontowaniu okazała się dużo lepiej wykonana niż wyglądało jak była oklejona i zapakowana. Wziąłem Puig racing i jest akurat, trochę wyższa od seryjnej płaskiej.

Crashpady Puig też super, montaż bezproblemowy i bezinwazyjny (musialem zdjąć boczne owiewki) bardzo ładnie się prezentują, nie jak doklejone badyle a jak część motocykla.

 

Zapodaj linka do tych CRASH PADYów co nie wymagają absolutnie żadnego wiercenia bo coś nie mogę do CBR600 F znaleźć do RR jest ale w zestawie otewornica do zrobienia otworów.

 

Zapodaj tez fotki jak masz to u siebie zamontowane.

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapodaj linka do tych CRASH PADYów co nie wymagają absolutnie żadnego wiercenia bo coś nie mogę do CBR600 F znaleźć do RR jest ale w zestawie otewornica do zrobienia otworów.

 

Zapodaj tez fotki jak masz to u siebie zamontowane.

 

Pozdro

 

 

Zadzwoń do DynoTech-u http://www.dynotech.pl/

Kiedyś brałem od nich crashpady marki DHM dedykowane specjalnie do modelu CBR 600F, świetne wykonanie, estetyczne i nie wymagają ingerencji w owiewki. Cena ok. 350 zł (jednak jeżeli nie mają ich na stanie można długo czekać, tak jak ja czekałem, ale opłacało się!).

Polecam!!! :icon_rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mowią ale da sie dogadać chyba że to coś naprawdę skomplikowanego :icon_mrgreen: Obok są motory czasem można pokazać na innym chyba że silnik to już trzeba się nagłowić :bigrazz: A co chcesz zamówić?

 

Muszę dorobić kluczyk bo mam jeden a wiesz jak to jest może nie być wcale potrzebny ale wole mieć , bo bez kluczyka koszty dorobienia wzrosna 2 razy w Wroclawiu zaspiewali około 650 zl koleś z serwisu Yamahy mówił że u sąsiadów taniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...