Skocz do zawartości

dżymol

Forumowicze
  • Postów

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O dżymol

  • Urodziny 03/03/1983

Osobiste

  • Motocykl
    CBR 600F4
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Ruda Śląska

Osiągnięcia dżymol

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. kieruj sie zdrowym rozsądkiem jesli masz poukładane pod kopułą kup coś mocniejszego ale jesli masz zamiar sie popisywac przed panienkami i kolegami ile potrafisz wycisnąc z maszyny to coś słabszego bedzie w sam raz na f4 jest dos optymalna pozycja jednak nie mam duzego dosiwadzczenia moge tylko porówna z 900rr i z f3 najlepiej popros kogos kto dał by ci sie przymierzyc do motocykla czy nie jest np dla ciebie zaduzy czy wrecz przeciwnie za mały jednak z opini znajomych wnioskuje ze najlepsze pozycje oferują neked-y choc pewnei sie spotrkasz z opiniami ze nie ma osłony przedwiatrem (są tez z owiewkami):() prawde mówiąc ja uwazam ze przez 2 sezony (moze i wiecej) napewno niebede w stanie wykozystac mozliwosci mojego moto pozdrawiam i zycze udanego wyboru
  2. drogi kolego moje pierwsze moto to cbr 600f4 i wiem ze jest piekielnie mocne( jak dla swierzaka i mam szaacunek dla tego motocykla):)) uwazam ze moc nie ma tu zbyt duzego znaczenia jesli bedziesz jezdzil rozwaznie to nawet 1000 bedzie dobra ale nieczarujmy sie majac do dyspozycji taką moc potwornie korci zeby ja wykorzystac jest to moj pierwszy sezon an moto zaczołem około 5 lutego do dnia dzisiejszego nastukałem 700km na początku bałem sie wjechac na autostrade predkosci rzedu 100km/h były dla mnie przerazające a głupio mi było jak by mnie tiry miały wyprzedzać ale od czegos trzeba zaczać dzisiaj smigałem 200km/h wiem ze nie potrafie jezdzic ale niemogłem sie oprzec tej pokusie moim zdanie jesli bedzesz sie przesiadał z 500 o moc 50km na 600 o mocy 110 to tez bedzie ogromny skok zatem nauke zaczniesz od nowa marzenia są poto aby je spełniac zatem odpowiedz jak dla mnie jest dośc oczywista (jednakze sam tak nie postąpiłem moim ideałem motocykla jest r1 a jeżdżę 600-tką ale moim marzeniem był motocykl a model mniej ważny ważna jest satysfakcja z jazdy :)) pozdrawiam
  3. kolega własnie zakupił bladego z '97 stani wizualny bardzo oki poprzedni włsciciel nie narzekał(też kolega) wiadomo trzeba tylko pilnowac oleju (reguralnie wymieniac) dodam tyle ze jest to jego pierwsze moto i jak narazie sobie radzi :)) wrazie jakichs pytan słuzę pomoca moga dac kontak do któregoś z nich pozdrawiam
  4. co do kluczyka i immobilaisera to posiadam takowy moto z 1999 koszty rejestracji to około 350-400 (zależy od tłumacza no i opłaty OC) olej leje castrol gps
  5. witam serdecznie ja sie pisze jak jedzie ktos z rudy slaskiej i okolic to sie zgadamy pozdrawiam
  6. moje pierwsze moto to cbr f4 z 99 może i za mocne ale zdaję sobie z tego sprawe moim zdaniem jesli rozsądnie sie bedzie jezdzic to nawet tysiączka bedzie odpowiednia poza tym motocykle nie są dla idiotów a ja do nich raczej sie nie zaliczam :notworthy:) pozdrawiam
  7. jesli jest taka mozliwwosc to poproszę o cbr f4 z 1999 z góry dzieki moj adres [email protected]
  8. potrzebowal bym serwisówke do cebry f4 z 1999 najlepiej po polsku jak sie nieda to chociaz po angielsku dop9iero teraz zauważyłem ze ponoć nie ma serwisówek po polsku ... w takim razie angielski jest ok :icon_rolleyes:))
  9. ja mam f4 z '99 i mam mozliwosc regulacji tylko ze ja tez niejestem pewien czy przod nie był przekładany
  10. ja wymieniałem olej to szpec :biggrin: sprzedał mi taki patent no niestety we dwoje stawiasz nacentralnej podstawce a druga osoba naciska na tył aby wypoziomowac maszyne i wtedy mozesz sobie zerknąć ile go jest pozdrawiam
  11. witam kolejne pytanko niewiem czy dobrze rafiłem z tematem niby to nie mechanika ale...... moja nowiutka (z 1999) cebra miała pewnie jakąś przyode bo jak ją kupiłe to zadupek jest bez naklejek reszta plastików wszystko ładnie pięknie wyciaciane i sie swieci tylko ta dupa niby tym sie nie jeździ ale oczy cieszy :))) naklejki kupiłem tylko teraz problem jak je nakleić znaczy sie nakleić to raczej wiem tylko w którym miejscu, ze na zadupku to tez wiem :)) czy ktoś wie a może są jakieś stronki w którym miejscu mają byc dokładnie potrzebował bym jkichś znaczników czy miejsc odniesienia jezeli ktosma taką cebre to czy była by mozliwosc podejżenia, wymierzenie od jakichś punktów charakterystycznych chodzi mi o naklejki "600 f" oraz "honda" nad lampą no i jeszce z przodu niemam na owiewce ale niewiem czy owiewka była zmieniana czy znowu cuś a powiem wolałbym je sobie nakleić
  12. Moje pierwsze moto to cbr f4 z 1999 sprowadzone z Włoch, poprostu pinkne :) Czerwona czasza, a reszta niebieska, cena 12600 razem z przewozem z Siedlec do Rudy ślaskiej. Nie wiem czy dużo za moto ale wydaje mi sie że warto. Nawinięte ma 32 tys., tylko brak naklejek na zadupku (pewnie jakąś historie ma juz za sobą) ale naklejki kupione, a teraz tylko śmigac i śmigac.
  13. serdeczne dzieki za podpowiedzi. sprawdze tego co mam moze jescze do czegos sie nada tylko teraz mam dylemat boniejestem pewien czy to jest juz kiepski akumulator czy moze nie mam ładowania bede musiał wziąsć miernik i to sprawdzić bo jak stał w garazu i tylko go odpalałem to działal bez zarzutów tylko jak sie przejechałem jakies 20 km na siwatełkach to potem mi zdechł i kaplica. Troche było mi wstyd bo lidziska gapili sie na mnie a ja maszyną z górki i na pych próbowałem odpalic :)))
  14. witam mam dość dziwne pytanko a mianowicie chodzi mi o akumulator do cbr f4. Ten który posiadam padł podładowałem ale nie wiem czy wystarczy to na długo. Jakich producentów polecacie i jakie ma miec parametry bo na tym moim wzystko japonśkimi ślaczkami pozdrawiam
  15. witam o ile cbr f4 mozna zaliczyc do scigó (sadze ze tak) i jako ze dzisiaj odebrałem blaty i opłaciłem oc to mój rekord to jak narazie 20 km :biggrin:))) ale odczegos trzeba zacząć pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...