Skocz do zawartości

Trening Grandysów - 2-3 maja


maniek_7
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dzis bylem na treningu, i najbardziej zaskakiwal mnie koles czerwono-czarna XJR 1300.Fajnie bylo popatrzec jak objezdzal innych, jezdzacych na duzo mocniejszych plastikach :)

 

Facet był niesamowity! Nie wiem jak on to robił ale w sławiniaku i małej patelni (to takie agrafki /zawrotki) objeżdżał wszystkich! A pamiętam że przecież Zbycho na swojej XJR jak jechał tak jak my w Rumunii to przycierał wszystko co się dało! XJR miała drugi czas w grupie C i startowała w biegu na drugiej pozycji :flesje:

 

w ogóle jeszcze tyle osób na grandysach nie było. W grupach C i B w biegu kontrolnym (taki mały wyścig) startowało po ponad 40 osób! Aż dziw że na pierwszej patelni i sławiniaku nikt na pierwszym okrążeniu nie poległ jak ten tłum poszeeeeedł :crossy:

 

Pogoda była super, asfalt jest równy i... nie niszczy tak opon jak wcześniej ;) - może opony na dłużej będą starczać ;)

Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gościowi na XJR zmierzyłem czas 2.00 - jak na ten sprzęt to IMO rewelacja, zresztą było widać, że gośc naprawdę nieźle lata. A generalnie w grupie C rozstrzał czasowo-prędkościowy był baaardzo duży. Od turystów, przez moto-lanserów na R1, aż do ludzi naprawdę niezłych i szybkich :flesje: Ogólnie wczoraj było miło, no i pan Michalczewski zaliczył jako pierwszy najbardziej spektakularnego dzwona na nowym asfalcie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najszybszy czas XJR to był 1,57 :buttrock: . A ze względu na tak duży rozstrzał w grupie C (od 1,56 do 2,36) taki czas to naprawdę niezły wyczyn - bardzo trudno było wykręcać czas, gdy dojeżdżało się do małej patelni a tam 8 osób zastanawia się jak wziąć zakęt bez składania motocykla... :banghead:

 

I dlatego przeniosłem się do grupy B, gdzie przynajmniej nikt nie blokował drogi i najwolniejszy miał czas koło 2,12... czyli można było bez stresu poginać :biggrin: Za to w tej grupie na każdy wyjazdd średnio 3 gości lądowało w piachu... Zresztą dlatego dla naszej grupy wyścig przerwano jak na małej patelni dwóch naraz w piach poszło. :crossy:

 

Generalnie na treningu trochę pięknych wymuskanych moto nabrało "torowej patyny i szlifu" :icon_mrgreen: ale na szczęście nikomu nic sie poważnego nie stało :wink: Cierpiała tylko duma.

Edytowane przez maniek_7

Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Co do gościa na XJR to jest to jego pierwszy motocykl, pierwsza jazda na torze i dopiero jeden sezon śmigał ( ten zeszłoroczny). Widac samoistny talent:) Pozdrawiam Adam

 

Ja muszę tam naszego Marlewa z Banditem zaciągnąć... niech też pozawstydza chłopaków. :icon_mrgreen:

Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tak tak szczerze... warto zabulic te 600-700 zeta za te szkolenie czy jednak lepiej się wybrać kilka razy we własnym zakresie i samemu dochodzić do tego jak dobrze technicznie i bezpiecznie zapitalać ??

 

chodzi mi o merytoryczno-praktyczną :buttrock: część tej imprezy

 

wrażenia artystyczne mnie nie interesują :banghead:

 

nastepny termin w czerwcu :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tak tak szczerze... warto zabulic te 600-700 zeta za te szkolenie czy jednak lepiej się wybrać kilka razy we własnym zakresie i samemu dochodzić do tego jak dobrze technicznie i bezpiecznie zapitalać ??

 

chodzi mi o merytoryczno-praktyczną :buttrock: część tej imprezy

 

wrażenia artystyczne mnie nie interesują :biggrin:

 

nastepny termin w czerwcu :icon_mrgreen:

 

 

Jak jesteś z Poznania, i znasz jakichś kolesi którzy latają na torze i są gotowi odpowiedzieć na Twoje pytania i poprowadzić na torze, to nie warto. Jak masz dalej niż 200 km... to warto - na samych dojazdach zaoszczędzisz :crossy: I nie oszukuj się. Na grandysach w jeden dzień efektywnie jeździsz 2 godziny, czyli w sumie około 4 godzin jesteś na torze. W poniedziałek/wtorek teoretycznie masz do dyspozycji 2 godziny, ale jak zaczynasz zapie**alać, to po 25 minutach masz dość i zjeżdżasz dopocząć... i w sumie latasz z godzinę... :wink:

 

A szkolenie to nie tylko jazda za zawodnikiem (pokazuje tor i jak zsuwać ciężkie pośladki z siodełka i co z kopytkami robić) ale też rozmowy z zawodnikami wieczorkiem gdzie paru ciekawych rzeczy technicznyhc o jeździe też możesz się dowiedzieć. A tym razem był też Holender z Hyper Pro i kazdemu kto chciał ustawiał zawieszenia i tłumaczył (o ile znałeś angielski) co jak i dlaczego. Bo sama teoria jazdy też oczywiśie była (i przepisy co jaka flaga znaczy, jak jechać, jak wygląda wyścig itp.) ale usłyszeć i zrozumieć to raz, a wcielić to w życie to dwa...

Poza tym, na wtorkowych treningach nie masz takiego zaplecza techniczengo jak na Grandysach czy MMP - tu jak zwiedzisz okoliczne piachy i trawy, zawsze znajdzie sie ktoś pomocny doprowadzić sprzęta do stanu pozwalającego dalej ryzykować stan wizualny zabawki. Taśma MacGiver i trytytki rulez!!! :banghead:

Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak jak pisze Maniek, jak jestes tutejszy to szkoda kasy, ale jeśli mieszkasz dalej to nabiera to sensu. Jednak to Ty musisz chodzić i pytać aby sie czegoś dowiedziec a nie oni szukają Ciebie. Organizacyjnie ilość uczestników przerosła możliwości Grandysów, chociaż widać, że sie starają, a to już coś.

 

Trytytki, padam ze śmiechu:)))) Pozdrawiam Adam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...