Skocz do zawartości

Co powiecie o Kawasaki ER-6n ( ER6 N , ER-6f )


Rekomendowane odpowiedzi

Mi też bierze 7l ale jadę 160-180km/h bez owiewki. 8l to na torze. Sprawdź filtr powietrza.

 

Może mieć coś wspólnego?

Ok, jutro czas zabrać się za filtr powietrza - dzięki za info ;)

 

I to już oficjalne - sezon 2012 uważam za rozpoczęty, dziś krótka przejażdzka 60km, jak na pierwszy dzień - pierwsza klasa ;)

Edytowane przez pawel.s
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam, sprzedałem ktm'a i szukam fajnej szosowej maszynki, niestety budżet jaki posiadam to koło 9tyś zł, w tej cenie można już wyrwać er6n, polowałem na fz6 ale niestety za słabo z kasą na porządnego fazera. Sv'ki wygląd mi nie przypada do gustu i jest jakby.. mała.

 

Chciałem się zapytać czy ten zegar elektroniczny pokazuje coś poza prędkością ? Spalanie, czas czy coś takiego ? mowa o roczniku 2006-2k8.

Edytowane przez grebur

To tu, gdzie się błękit splata z betonem..

http://bikepics.com/members/grebur/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

3 dni temu odebrałem nówkę ER-6F 2012 nowy model z salonu zielony- najszybszy:P, motocykl jest przepiękny zdjęcia na internecie w ogóle nie oddają jego prawdziwego uroku, lepiej jest obejrzeć jakiś krótki film z jego prezentacją na youtube.

Ludzie oglądają sie za tym motocyklem jak na jakieś cudo i dają mi znaki, że motor jest boski:D np stałem na światłach i przechodzi przez pasy dorosły facet z dzieckiem i pokazuje mi ręką, że sprzęt jest super, albo jak stoję gdzies na uboczu i idą jakieś dzieciaki i słysze jak komentują "jaki piękny motocykl":D Według mnie motocykl w swojej klasie nie ma konkurencji bo inne motocykle, które można z nim porównać wygladają jak motocykle ze starej epoki:P do tego Kawasaki ma najniższe pakiety ubezpieczeń AC i sama katalogowa cena motocykla jest niższa od porównywalnych klas motocykli innych marek. Motocykl jest bardzo wygodny i komfortowy, po zrobieniu ponad 100 kilometrów ciągiem tyłek, ani nogi nie bolały mnie ani trochę jakbym w ogóle nie jeździł a siedzenie dla pasażera jest tak samo bardzo wygodne, siedzi tak wygodnie jak prawie na fotelu:P, przyśpieszenie i moc jest naprawdę konkretna, do 120km/h idzie poprostu jak burza niczym prawdziwy supersport, motocykl posiada regulowaną owiewkę ( 3 stopnie) i spalanie też bardzo małe jest to 4-5.5 litra na 100 kilometrów, bak 16 litrów - 0,5 litra więcej w porównaniu do starych modeli, nie dużo ale zawsze to coś:P

Fabrycznie seryjny ABS. Motocykl dla osób które kompletnie nigdy na motocyklu nie jeździły na pierwszy bym go nie polecał, motocykl jest skierowany dla ludzi, którzy mieli jakieś juz doświadczenie z motocyklami, motocykl dla "intermediate" - zaawansowanych i napewno nie dla totalnych początkujących. Polecam to jest super sprzęt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratuluję zakupu. :)

Piszesz,że siedzenie pasażera w modelu 2012r wygodne prawie jak fotel i to PRAWIE robi ogromną różnicę :icon_twisted: ,według mnie wszytskie siedzenia dzielone jak w nowym modelu 2012r są o wiele mniej komfortowe dla plecaczka. :)

Kobiety z natury są aniołami, ale kiedy połamie im się skrzydła przychodzi im latać na miotle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, dzięki motylku. ;)

Siedzenie porównywałem do innych motocykli jakimi przyszło mi siedzieć i jeździć, były to mz etz 251 i w porównaniu do niej wciąż uważam, że MZ miała wygodniejszą kanapę :P - tu to było jak na prawdziwym fotelu hehe oraz Honda CBR 1000RR 2006 i Yamaha R1 2007: najmniej wygodne dla pasażera siedzenie jest w R1 z opisywanych motocykli:P tam to właściwie facet nie ma nawet jak siedzieć na tym wąziutkim tyle ewentualnie kobieta o niedużych rozmiarach:P Honda ma nieco szersze siedzenie z tyłu od R1 aczkolwiek wciąż twarde i cienkie i do tego co ma ER-6F jeśli chodzi o wygodę to nie ma porównania, natomiast jeśli porównać siedzenie ER-6F 2009-2011 z 2012 to siedzenie w 2012 jest dzielone i jest szersze, nie jest takie wąskie jak w poprzednim modelu i to czyni je bardziej komfortowym tyczy się to zarówno siedzenia kierowcy jak i pasażera :) i dzięki temu, że jest dzielone pasażer mniej oddziałuje na komfort siedzenia kierowcy niż gdyby to było siedzenie niedzielone. :)

Edytowane przez exgamer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm,ja jeżdżę Kawa z 2009r(model po lifcie) i uważam,że ma mega wygodne siedzenie,miałam okazję jechać nią jako pasażer i sądzę,że jest bardzo wygodna jeżeli chodzi o komfort jazdy w porównaniu np.z nowym FZ8,który również ma dzielone siedzenia. :icon_twisted: Ps.a MZ faktycznie miała mega wygodną kanapę. :)

Edytowane przez Butterfly

Kobiety z natury są aniołami, ale kiedy połamie im się skrzydła przychodzi im latać na miotle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Witam wszystkich właścicieli Kawasaki ER6, pochwalcie się jak wygląda wasza Kawa i czy ktoś z was rozpoczął już sezon?

Pozdrawiam wszystkich a tak się prezentuje moje ER-6F:

post-62427-0-93361000-1362666453_thumb.jpg

post-62427-0-71465400-1362666750_thumb.jpg

Edytowane przez exgamer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mam pare pytan , od tygodznia posiadam kawasaki ER6N 2006r . i planuje zmienic olej jak i filtr, i szczerze nie wiem jaki to ma byc olej+filtr i czy mogli byście coś dobrego polecić. I jeżeli chodzi o olej , przy kupnie nie sprawdziłem dokładnie , widziałem przez szybke przezroczyste czyli mysle olej czysty :} , ale dzis na szybko wpadłem do garazu i odpaliłem na kilka min. moto , odziwo moim oczom w okienku zaczął sie ukazywać czarny olej , i tu pytanie czy to jest normalne ze po uruchomieniu moto poziom oleju w okienku bedzie sie podnosił ? czy ciagle musi być widoczny. Szczerze troche sie tym przejąłem bo mysle ze jest troche mało oleju a jechałem jeszcze nim 200km jak kupiłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz postawić motocykl w pionie wtedy dopiero napłynie olej do okienka. Poprzednio widziałeś tylko tą blaszkę (lusterko) za szybką :) W mojej Kawce były też kreski w okienku, max i min poziom oleju przy ZGASZONYM silniku i ustawieniu go w pozycji pionowej a nie gdy stoi oparty na stopce.

 

ed. Olej klasy SE, SF albo SG 10W40 Nie pamiętam ile, ale chyba ok 2.5 litra

 

(przy pracy silnika poziom raczej spadnie ale powinno chyba trochę chlapać olejem w okienku. Może nawet nie raczej, powinien wręcz zniknąć bo to śwadczy o dobrej pracy pompy która go tłoczy po silniku. A chlapać będzie bardzo fajnie gdy silnik już się rozgrzeje :) ))

Edytowane przez Tamka

Blackbird uległ zniszczeniu na skutek przejechania przez autobus. Ja trzymam się na śrubkach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.24mx.pl/m...-6n-2006/28476/ ten zestawik lub http://moto.allegro.pl/castrol-power-1-4t-gps-10w40-10w-40-4l-kurier-i3085741130.html#tabsAnchor by był git ?;] i czy to ma być połsyntetyk czy full syntetyk ? Edytowane przez MarkoSM
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.24mx.pl/m...-6n-2006/28476/ ten zestawik lub http://moto.allegro....html#tabsAnchor by był git ?;] i czy to ma być połsyntetyk czy full syntetyk ?

 

Lepszy full syntetyk :)

10w40 to tak jak w instrukcji, sam leję właśnie taki tylko od repsola. Filtr oleju hf204 pasuje. Będzie git ;)

 

edit: 303b tez bedzie git z tego co kojarze :)

Edytowane przez pawel.s
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...