tmi Opublikowano 7 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2010 GS 500E - 185 km/h wg wskazań licznika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 ja jestem szybszy 295 :) aahaaha Czym ? TL 1000 R ? W standardzie ? http://www.motorradonline.de/de/motorraede...00-r-1998/76990 jak na moj gust to o 29 km/h za duzo :icon_mrgreen: :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikitl Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 Czym ? TL 1000 R ? W standardzie ? http://www.motorradonline.de/de/motorraede...00-r-1998/76990 jak na moj gust to o 29 km/h za duzo :icon_mrgreen: :crossy: Apropos TL R to mam coś do powiedzenia w temacie bo miałem dwie i obie na seryjnym przełożeniu pokazywały 280 km/h a po zmianie jednego zęba w dół na przedniej 292 km/h i odcinka na 6tce. Oczywiście to tylko wskazania licznika, Dukat odczuwalnie mocniejszy, stawia mniejszy opór a jednak 260 km/h i więcej nie pokaże (chyba że za kimś bezpośrednio lecisz to rozhuśtał się raz do 267 za XXem) Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goramo Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 Prędkości licznikowe: Jednoślady: Simson SR50 - jakieś 75 km/h Simson S53 - j.w. MZ ETZ 150 - 120 km/h JAWA 350 - 155 km/h Intruder M800 - 185km/h solo; 175 km/h z pasażerem CBF1000 - ciut ponad 240km/h - ale plecak na plecach chciał mnie zerwać z moto... :P Auta: Corsa B 1.5D - 150 km/h Audi 100 2.3E - 220 km/h Nexia 1.5 16v - 170 km/h Nexia 1.5 8v - 170 km/h Nubira 1.6 - 190 km/h Audi A4 1.6 - 180 km/h Audi 80 1.9TDi - 180km/h Avensis II 2.0D4D - 205 km/h BMW 520D - 210 km/h Peugeot Partner 1.6HDi - 160km/h Mondeo 2.0 TDCi - 215 km/h Peugeot 206 1.0 - 155 km/h Cytuj SR50 -> S53 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1300SA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 ks-rider pan poniżej dokładnie to wyjaśnił 295km/h na zębie w dol z przodu ale mnie nie odcięło na 6 ( chyba ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 na zębie mniej z przodu to mi odcinał na szóstym tóż przed 300. Więc powiedzmy że miałem licznikowe 298km/h :P a więc jeszcze więcej A tak naprawdę było w okolicach 240. Paliła wtedy jak smok ale przynajmniej nawet powyżej licznikowych 180 rozpędzała się jak szalona a teraz pali normalnie ale powyżej 180 na niemieckich autostradach rozpędzanie trwa wieki no i nie ma już odcinki na szóstym :( Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzester Opublikowano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 (edytowane) Motorynka - 55km/h Simson - 70km/h Virago 535 - 85km/h (na tamte czasy łeb urywało) haha CBR 600 F2 - 230km/h CBR 929 - 175km/h GSX-R 600 k2 - 215km/h Hayka - 180km/h Xsara 2 (1.6 16v) - 210km/h Laguna 2 (1.9tdi - intercooler od 2.2) - 220km/h (w instrukcji pisali, że antena wilsona magnesowa trzyma sie do 180km/h a jednak trochę więcej) ;D Co do CBR to tak 1 - 97km/h 2 - 140km/h 3 - 180km/h 4 - 210km/h 5 - 225-230km/h 6 - nic nie daje :D na 4 już nie słychać odcinki :D wiatr za fest bije Zapomniałem o dziadka zabytku Mercedes 123 2.4D - 160km/h (szafa zamknieta) hehe Edytowane 17 Grudnia 2010 przez Grzester Cytuj -Skolioza Team- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAJDOR Opublikowano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 Motorynka - 55km/h Simson - 70km/h Virago 535 - 85km/h (na tamte czasy łeb urywało) haha CBR 600 F2 - 230km/h CBR 929 - 175km/h GSX-R 600 k2 - 215km/h Hayka - 180km/h Co to są za wyniki ? Za miasto chyba nie wyjechałeś w ogóle skoro takie wyniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzester Opublikowano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 Co to są za wyniki ? Za miasto chyba nie wyjechałeś w ogóle skoro takie wyniki Nie jestem typem zapierdalacza :) Wole winkle Cytuj -Skolioza Team- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
math1982 Opublikowano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 Simsonem skuterem 80 km/h :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 ks-rider pan poniżej dokładnie to wyjaśnił 295km/h na zębie w dol z przodu ale mnie nie odcięło na 6 ( chyba ) Jezeli zalozysz inna zebatke to niekoniecznie odbile sie to na predkosci koncowej, na przyspieszeniu juz inna bajka. A to co pokazuje, nie rowne temu co jedzie :icon_mrgreen: :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 ks-rider masz gps? żeby na motor zamontować ? jak masz to pożycz w przyszłym roku na 2 miesiące to się obaj dowiemy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4NIEK Opublikowano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 ks-rider masz gps? żeby na motor zamontować ? jak masz to pożycz w przyszłym roku na 2 miesiące to się obaj dowiemy :) teraz wiekszosc tel go posiada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonasz12 Opublikowano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 siema ja na swojej GPZ 1100 DFI (wtryski) z 89roku leciałem 220km/h wleciałem w łuk 200 i w zakręcie hamowałem walcząc o życie, udało sie zredukowac do 150 ale i tak przeleciałem swój i sąsiedni pas dojeżdżając 30 cm do przeciwległych barierek (tych co tną w plasterki), na szczęście nikt z przeciwka nie jechał....... wróciłem do domu i juz nigdy nie wsiadłem na ta piekielną maszynę, koleś z komisu musiał przyjechać ze mną i sam ją odpprowadzić do komisu..... Od tamtej pory jeżdżę rozważniej a motor kupiłem sobie 400rr :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marian65 Opublikowano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 siema ja na swojej GPZ 1100 DFI (wtryski) z 89roku leciałem 220km/h wleciałem w łuk 200 i w zakręcie hamowałem walcząc o życie, udało sie zredukowac do 150 ale i tak przeleciałem swój i sąsiedni pas dojeżdżając 30 cm do przeciwległych barierek (tych co tną w plasterki), na szczęście nikt z przeciwka nie jechał....... wróciłem do domu i juz nigdy nie wsiadłem na ta piekielną maszynę, koleś z komisu musiał przyjechać ze mną i sam ją odpprowadzić do komisu..... Od tamtej pory jeżdżę rozważniej a motor kupiłem sobie 400rr :) Kolego najwyraźniej przeceniłeś swoje umiejętności ale z czasem je powiększysz i klęcząc przeprosisz starego wynalazka,w tej zabawie zazwyczaj w miarę jedzenia apetyt rośnie... :biggrin: :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.