Skocz do zawartości

Opisz swoj najwiekszy speed....


Black Jack
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

ja jestem szybszy 295 :) aahaaha

 

Czym ? TL 1000 R ? W standardzie ?

 

http://www.motorradonline.de/de/motorraede...00-r-1998/76990

 

jak na moj gust to o 29 km/h za duzo :icon_mrgreen:

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czym ? TL 1000 R ? W standardzie ?

 

http://www.motorradonline.de/de/motorraede...00-r-1998/76990

 

jak na moj gust to o 29 km/h za duzo :icon_mrgreen:

 

:crossy:

 

Apropos TL R to mam coś do powiedzenia w temacie bo miałem dwie i obie na seryjnym przełożeniu pokazywały 280 km/h a po zmianie jednego zęba w dół na przedniej 292 km/h i odcinka na 6tce. Oczywiście to tylko wskazania licznika, Dukat odczuwalnie mocniejszy, stawia mniejszy opór a jednak 260 km/h i więcej nie pokaże (chyba że za kimś bezpośrednio lecisz to rozhuśtał się raz do 267 za XXem)

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prędkości licznikowe:

 

 

Jednoślady:

 

Simson SR50 - jakieś 75 km/h

Simson S53 - j.w.

MZ ETZ 150 - 120 km/h

JAWA 350 - 155 km/h

Intruder M800 - 185km/h solo; 175 km/h z pasażerem

CBF1000 - ciut ponad 240km/h - ale plecak na plecach chciał mnie zerwać z moto... :P

 

 

 

 

Auta:

 

Corsa B 1.5D - 150 km/h

Audi 100 2.3E - 220 km/h

Nexia 1.5 16v - 170 km/h

Nexia 1.5 8v - 170 km/h

Nubira 1.6 - 190 km/h

Audi A4 1.6 - 180 km/h

Audi 80 1.9TDi - 180km/h

Avensis II 2.0D4D - 205 km/h

BMW 520D - 210 km/h

Peugeot Partner 1.6HDi - 160km/h

Mondeo 2.0 TDCi - 215 km/h

Peugeot 206 1.0 - 155 km/h

SR50 -> S53 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1300SA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na zębie mniej z przodu to mi odcinał na szóstym tóż przed 300. Więc powiedzmy że miałem licznikowe 298km/h :P a więc jeszcze więcej

A tak naprawdę było w okolicach 240. Paliła wtedy jak smok ale przynajmniej nawet powyżej licznikowych 180 rozpędzała się jak szalona a teraz pali normalnie ale powyżej 180 na niemieckich autostradach rozpędzanie trwa wieki no i nie ma już odcinki na szóstym :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Motorynka - 55km/h

Simson - 70km/h

Virago 535 - 85km/h (na tamte czasy łeb urywało) haha

CBR 600 F2 - 230km/h

CBR 929 - 175km/h

GSX-R 600 k2 - 215km/h

Hayka - 180km/h

 

Xsara 2 (1.6 16v) - 210km/h

Laguna 2 (1.9tdi - intercooler od 2.2) - 220km/h (w instrukcji pisali, że antena wilsona magnesowa trzyma sie do 180km/h a jednak trochę więcej) ;D

 

Co do CBR to tak

 

1 - 97km/h

2 - 140km/h

3 - 180km/h

4 - 210km/h

5 - 225-230km/h

6 - nic nie daje :D

 

na 4 już nie słychać odcinki :D wiatr za fest bije

 

 

 

Zapomniałem o dziadka zabytku

Mercedes 123 2.4D - 160km/h (szafa zamknieta) hehe

Edytowane przez Grzester

icon3.png

-Skolioza Team-

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Motorynka - 55km/h

Simson - 70km/h

Virago 535 - 85km/h (na tamte czasy łeb urywało) haha

CBR 600 F2 - 230km/h

CBR 929 - 175km/h

GSX-R 600 k2 - 215km/h

Hayka - 180km/h

 

Co to są za wyniki ? Za miasto chyba nie wyjechałeś w ogóle skoro takie wyniki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ks-rider

 

pan poniżej dokładnie to wyjaśnił

 

295km/h na zębie w dol z przodu ale mnie nie odcięło na 6 ( chyba )

 

Jezeli zalozysz inna zebatke to niekoniecznie odbile sie to na predkosci koncowej, na przyspieszeniu juz inna bajka. A to co pokazuje, nie rowne temu co jedzie :icon_mrgreen:

 

:crossy:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siema

ja na swojej GPZ 1100 DFI (wtryski) z 89roku leciałem 220km/h

 

wleciałem w łuk 200 i w zakręcie hamowałem walcząc o życie, udało sie zredukowac do 150 ale i tak przeleciałem swój i sąsiedni pas dojeżdżając 30 cm do przeciwległych barierek (tych co tną w plasterki), na szczęście nikt z przeciwka nie jechał.......

 

wróciłem do domu i juz nigdy nie wsiadłem na ta piekielną maszynę, koleś z komisu musiał przyjechać ze mną i sam ją odpprowadzić do komisu.....

 

Od tamtej pory jeżdżę rozważniej a motor kupiłem sobie 400rr :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siema

ja na swojej GPZ 1100 DFI (wtryski) z 89roku leciałem 220km/h

 

wleciałem w łuk 200 i w zakręcie hamowałem walcząc o życie, udało sie zredukowac do 150 ale i tak przeleciałem swój i sąsiedni pas dojeżdżając 30 cm do przeciwległych barierek (tych co tną w plasterki), na szczęście nikt z przeciwka nie jechał.......

 

wróciłem do domu i juz nigdy nie wsiadłem na ta piekielną maszynę, koleś z komisu musiał przyjechać ze mną i sam ją odpprowadzić do komisu.....

 

Od tamtej pory jeżdżę rozważniej a motor kupiłem sobie 400rr :)

Kolego najwyraźniej przeceniłeś swoje umiejętności ale z czasem je powiększysz i klęcząc przeprosisz starego wynalazka,w tej zabawie zazwyczaj w miarę jedzenia apetyt rośnie... :biggrin: :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...