Skocz do zawartości

Sprzęt do stuntu, jaki motocykl ( stunt )


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich z pytaniem:

Jakie moto jest najlepsze na nasze warunki żeby robić dobre triki, moto nowe lub używane, wiadomo nie każdego stać na salonowego. Chodzi o to żeby łatwo dostać do niego części i żeby miał jakiś wygląd.

No i najważniejsze, nawet dobre katamarany zostawiać z tyłu, czy takie moto istnieje?

Ps. tylko nie piszcie że wszystkie :D

Mam Haye ale to nadaje się tylko na niemieckie autobany, może ja za mało zebrałem doświadczenia :oops:

pozdrawiam

Rob Roy :)

Mały pokaz :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich z pytaniem:

Jakie moto jest najlepsze na nasze warunki żeby robić dobre triki, moto nowe lub używane, wiadomo nie każdego stać na salonowego. Chodzi o to żeby łatwo dostać do niego części i żeby miał jakiś wygląd.

No i najważniejsze, nawet dobre katamarany zostawiać z tyłu, czy takie moto istnieje?

Ps. tylko nie piszcie że wszystkie  :D  

Mam Haye ale to nadaje się tylko na niemieckie autobany, może ja za mało zebrałem doświadczenia  :oops:  

pozdrawiam

Rob Roy :)

Mały pokaz  :mrgreen:

 

cbr900rr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
Ps. tylko nie piszcie że wszystkie

Ale tak jest.Kazdy sprzet po paru przerobkach nadaje sie do stuntu.Np.przerobka ukladu smarowania (chyba ze to 2-suw),gmole,12 o'clock bar,zmiana przelozen itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich z pytaniem:

Jakie moto jest najlepsze na nasze warunki żeby robić dobre triki, moto nowe lub używane, wiadomo nie każdego stać na salonowego. Chodzi o to żeby łatwo dostać do niego części i żeby miał jakiś wygląd.

No i najważniejsze, nawet dobre katamarany zostawiać z tyłu, czy takie moto istnieje?

Ps. tylko nie piszcie że wszystkie  :D  

Mam Haye ale to nadaje się tylko na niemieckie autobany, może ja za mało zebrałem doświadczenia  :oops:  

pozdrawiam

Rob Roy :)

Mały pokaz  :mrgreen:

 

cbr900rr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
Zdecydowanie najpopularniejsze są:  

 

- 900RR  

- Gsx-r 600/750  

 

z nowszych:  

 

-600RR  

-CBR 929  

-CBR 954

Ze starszych zapomniales o GSX-R 1100 a w nowszych o GSX-R 1000.

W sumie jak juz wspomnialem wczesniej po drobnych przerobkach kazdy sprzet sie nadaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przedewszystkim CBR-ki 919 i 929,mocne ramy,czesci w miare tanie,silniki bardzo wytrzymale (ale nie tak wytrzymale jak w Suzuki GSXR,szczegulnie 750)ale sa w miare ciezkie w porownaniu do 600-tek,ktore az takie wytrzymale nie sa,ale sa latwiejsze do opanowania podczas wolnych trikow jak 12-tki itd.Z 600-tek przedewszystkim CBR 600 F4i (na wtrysku),Kawa 636 (podobno czesto sie psuje i ma kiepska rame do takich wyglupow,ale jest idealnie wywazona do wolnych trikow),z tanszych mozna kupic Honde CBR 600 F2-F3,bardzo popularna w stanach jako motocykl do trikow,lekka,tania,wytrzymala i tanie czesci wiec nie szkoda sie motocykla jak sie wywali :mrgreen: Ale tak jak juz inn napisali kazdy motocykl sie nadaje,kierowca to podstawa.

Zeby nie bylo,to co pisze jest oparte glownie na encyklopedii o trikach motocyklowych mianowicie www.stuntlife.com :D Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem najlepszy jest buell z racji najlepszych hamulców i bardzo małego rozstawu osi no i wysoki moment na niskich obrotach a to jest chyba najważniejsze. tylko że jest niestety drogi a używanego w Polsce nie dostaniesz. co do kawasaki do szóstka odpada bo ramy pękają a dziewiątka to wiadomo że krowa.

ps. sory ze sie mądrze w nieswoim dziale ale tak sobie napisalem bo nie ma nowych tematów w cross/enduro :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Buella mozna kupic w Polsce uzywanego.Na Allegro jest w tej chwili za 26tys. z 1996r.

Dodatkowa zaleta Buella jest smarowanie z sucha miska olejowa wiec odpada problem smarowania przy jezdzie na gumie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co udało mi sie podpatrzeć będąc w stanach stwierdziłem że nie można zakładać reguły że jeden jest super a drugi be...

Praktycznie 90% maszyn( a może nawet troche więcej) to 4ro cylindrowe plastiki adaptowane na potrzeby kaskaderki.

Nowych raczej(owszem zdarzaja sie wyjatki ale z reguly to wyrzucanie kasy w bloto) odpadaj i wiekszosc katuje uzywki. Z reguly nie za stare bo takie dlugo nie wytrzymaja.

 

Pojemnosci od 600 do 1000 z czego wieksza czesc to wlasnie sprzety miedzy 900 a 1000 a reszta to 600tki i troche 750tki.

A co do marek to zobaczyc mozna wszystko i dobry stunter radzi sobie zarwono z krowami takimi jak 9tka ale i z ultra lekkimi 600tkami...

Duze znaczenie ma tu trwalosc dlatego zauwazylem ze naprawde masa ludzi katuje CBRki 900 z roznych rocznikow(najczesciej jak ktos wspominal modele 919 i 929) bo sa najtrwalsze, najodporniejsze i dlatego najbardziej popularne. Bardzo duzo jest tez GSXRow SRADów i bardzo często są to właśnie 1000ce bo też nieźle znoszą wszystko i są piekielnie mocne...

 

A pozatym nie można przyjmować że jeden jest dobry a inne złe bo każdemu kierowcy co innego odpowiada, każdy dysponuje czym innym i jest przyzwaczojony do czegoś innego.

A tak przy okazji- na tyh miedzynarodowych zawodach Stuntu które odbyły sie jakiś czas temu w Australii( miały być takie pierwsze nie oficjalne mistrzostwa świata ale europejczycy sie nie pojawili i amerykanie pozamiatali...) Tony D. ujeżdżał właśnie 9tke i na koniec pokazów chciał ją najzwyczajniej w świecie zakatować... poprostu wysadzić silnik.

Najpierw skotłował gume do felgi, potem rzucił kawe na bok odwinął manete do oporu(do odcięcia) i zakleił tak odkręconą manetkę szarą taśmą(popularnym duck tape). Maszynka leżała tak i wyła przez pełniutką godzine i nie rozpadl sie nawet po tym jak rozwalili chlodnice z ktorej wyciekl caly plyn i z sinika zniknal caly olej motorek dalej sie nie poddawal i Tony ciagle byl w stanie na nim jezdizic!!!!!!!!! Dopiero ludzie z zabezpieczenia zawodow zmusili go zeby zgasil motrek i darowl sobie dalsze wyglupy na nim... Kawa rządzi nie ma to tamto... 8) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tony D. ujeżdżał właśnie 9tke i na koniec pokazów chciał ją najzwyczajniej w świecie zakatować... poprostu wysadzić silnik.  

Najpierw skotłował gume do felgi, potem rzucił kawe na bok odwinął manete do oporu(do odcięcia) i zakleił tak odkręconą manetkę szarą taśmą(popularnym duck tape). Maszynka leżała tak i wyła przez pełniutką godzine i nie rozpadl sie nawet po tym jak rozwalili chlodnice z ktorej wyciekl caly plyn i z sinika zniknal caly olej motorek dalej sie nie poddawal i Tony ciagle byl w stanie na nim jezdizic

 

To już jest buractwo. Nie rozumiem bezmyślnego niszczenia dóbr materialnych. Jaki by motocykl nie był. Debilizm i festyn. Tony D. D - jak dupa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem podobny filmik...ściągnąłem z jakiejś strony stuntowej z tym że gościu katował GSXRa ...jedyneczka i czerwone pole (gumka się pali...potem felka krzesze iskry..) ... po jakimś czasie (trudno powiedzieć jak długo to trwało może kilkanaście minut...) silnik zrobił wielkie boom i narobił pod siebie gorącym olejem...poczym zamilkł... ku*wa hadko patrzeć ... gościu z obrzydzeniem rzucił motocykl na glebę po czym wlazł na niego i podniósł do góry ręce w geście tryumfu... no mówię ...hadko patrzeć...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...