Rob Roy Opublikowano 9 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2004 Witam wszystkich z pytaniem:Jakie moto jest najlepsze na nasze warunki żeby robić dobre triki, moto nowe lub używane, wiadomo nie każdego stać na salonowego. Chodzi o to żeby łatwo dostać do niego części i żeby miał jakiś wygląd.No i najważniejsze, nawet dobre katamarany zostawiać z tyłu, czy takie moto istnieje?Ps. tylko nie piszcie że wszystkie :D Mam Haye ale to nadaje się tylko na niemieckie autobany, może ja za mało zebrałem doświadczenia :oops: pozdrawiamRob Roy :)Mały pokaz :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pushek_CBR Opublikowano 9 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2004 Witam wszystkich z pytaniem:Jakie moto jest najlepsze na nasze warunki żeby robić dobre triki, moto nowe lub używane, wiadomo nie każdego stać na salonowego. Chodzi o to żeby łatwo dostać do niego części i żeby miał jakiś wygląd.No i najważniejsze, nawet dobre katamarany zostawiać z tyłu, czy takie moto istnieje?Ps. tylko nie piszcie że wszystkie :D Mam Haye ale to nadaje się tylko na niemieckie autobany, może ja za mało zebrałem doświadczenia :oops: pozdrawiamRob Roy :)Mały pokaz :mrgreen: cbr900rr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2004 Ps. tylko nie piszcie że wszystkieAle tak jest.Kazdy sprzet po paru przerobkach nadaje sie do stuntu.Np.przerobka ukladu smarowania (chyba ze to 2-suw),gmole,12 o'clock bar,zmiana przelozen itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pushek_CBR Opublikowano 9 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2004 Witam wszystkich z pytaniem:Jakie moto jest najlepsze na nasze warunki żeby robić dobre triki, moto nowe lub używane, wiadomo nie każdego stać na salonowego. Chodzi o to żeby łatwo dostać do niego części i żeby miał jakiś wygląd.No i najważniejsze, nawet dobre katamarany zostawiać z tyłu, czy takie moto istnieje?Ps. tylko nie piszcie że wszystkie :D Mam Haye ale to nadaje się tylko na niemieckie autobany, może ja za mało zebrałem doświadczenia :oops: pozdrawiamRob Roy :)Mały pokaz :mrgreen: cbr900rr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mtcross Opublikowano 9 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2004 Zdecydowanie najpopularniejsze są: - 900RR- Gsx-r 600/750 z nowszych: -600RR-CBR 929-CBR 954 Wszystkie te motocykle są bardzo trwałe i cechują sie wiekszą wytrzymałoscią od pozostałych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2004 Zdecydowanie najpopularniejsze są: - 900RR - Gsx-r 600/750 z nowszych: -600RR -CBR 929 -CBR 954 Ze starszych zapomniales o GSX-R 1100 a w nowszych o GSX-R 1000.W sumie jak juz wspomnialem wczesniej po drobnych przerobkach kazdy sprzet sie nadaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_SE Opublikowano 9 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2004 Przedewszystkim CBR-ki 919 i 929,mocne ramy,czesci w miare tanie,silniki bardzo wytrzymale (ale nie tak wytrzymale jak w Suzuki GSXR,szczegulnie 750)ale sa w miare ciezkie w porownaniu do 600-tek,ktore az takie wytrzymale nie sa,ale sa latwiejsze do opanowania podczas wolnych trikow jak 12-tki itd.Z 600-tek przedewszystkim CBR 600 F4i (na wtrysku),Kawa 636 (podobno czesto sie psuje i ma kiepska rame do takich wyglupow,ale jest idealnie wywazona do wolnych trikow),z tanszych mozna kupic Honde CBR 600 F2-F3,bardzo popularna w stanach jako motocykl do trikow,lekka,tania,wytrzymala i tanie czesci wiec nie szkoda sie motocykla jak sie wywali :mrgreen: Ale tak jak juz inn napisali kazdy motocykl sie nadaje,kierowca to podstawa. Zeby nie bylo,to co pisze jest oparte glownie na encyklopedii o trikach motocyklowych mianowicie www.stuntlife.com :D Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 9 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2004 moim zdaniem najlepszy jest buell z racji najlepszych hamulców i bardzo małego rozstawu osi no i wysoki moment na niskich obrotach a to jest chyba najważniejsze. tylko że jest niestety drogi a używanego w Polsce nie dostaniesz. co do kawasaki do szóstka odpada bo ramy pękają a dziewiątka to wiadomo że krowa.ps. sory ze sie mądrze w nieswoim dziale ale tak sobie napisalem bo nie ma nowych tematów w cross/enduro :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2004 Buella mozna kupic w Polsce uzywanego.Na Allegro jest w tej chwili za 26tys. z 1996r.Dodatkowa zaleta Buella jest smarowanie z sucha miska olejowa wiec odpada problem smarowania przy jezdzie na gumie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG?A Opublikowano 9 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2004 CBR 919/929 !! No i GSXR 750 wszystkie roczniki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 9 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2004 nikt nie wspomniał o endurasach, na nich to pierwsze ćwiczą cyrkle a potem przezucaja na ciezsze sprzety Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spidi Opublikowano 9 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2004 Z tego co udało mi sie podpatrzeć będąc w stanach stwierdziłem że nie można zakładać reguły że jeden jest super a drugi be...Praktycznie 90% maszyn( a może nawet troche więcej) to 4ro cylindrowe plastiki adaptowane na potrzeby kaskaderki. Nowych raczej(owszem zdarzaja sie wyjatki ale z reguly to wyrzucanie kasy w bloto) odpadaj i wiekszosc katuje uzywki. Z reguly nie za stare bo takie dlugo nie wytrzymaja. Pojemnosci od 600 do 1000 z czego wieksza czesc to wlasnie sprzety miedzy 900 a 1000 a reszta to 600tki i troche 750tki.A co do marek to zobaczyc mozna wszystko i dobry stunter radzi sobie zarwono z krowami takimi jak 9tka ale i z ultra lekkimi 600tkami...Duze znaczenie ma tu trwalosc dlatego zauwazylem ze naprawde masa ludzi katuje CBRki 900 z roznych rocznikow(najczesciej jak ktos wspominal modele 919 i 929) bo sa najtrwalsze, najodporniejsze i dlatego najbardziej popularne. Bardzo duzo jest tez GSXRow SRADów i bardzo często są to właśnie 1000ce bo też nieźle znoszą wszystko i są piekielnie mocne... A pozatym nie można przyjmować że jeden jest dobry a inne złe bo każdemu kierowcy co innego odpowiada, każdy dysponuje czym innym i jest przyzwaczojony do czegoś innego.A tak przy okazji- na tyh miedzynarodowych zawodach Stuntu które odbyły sie jakiś czas temu w Australii( miały być takie pierwsze nie oficjalne mistrzostwa świata ale europejczycy sie nie pojawili i amerykanie pozamiatali...) Tony D. ujeżdżał właśnie 9tke i na koniec pokazów chciał ją najzwyczajniej w świecie zakatować... poprostu wysadzić silnik.Najpierw skotłował gume do felgi, potem rzucił kawe na bok odwinął manete do oporu(do odcięcia) i zakleił tak odkręconą manetkę szarą taśmą(popularnym duck tape). Maszynka leżała tak i wyła przez pełniutką godzine i nie rozpadl sie nawet po tym jak rozwalili chlodnice z ktorej wyciekl caly plyn i z sinika zniknal caly olej motorek dalej sie nie poddawal i Tony ciagle byl w stanie na nim jezdizic!!!!!!!!! Dopiero ludzie z zabezpieczenia zawodow zmusili go zeby zgasil motrek i darowl sobie dalsze wyglupy na nim... Kawa rządzi nie ma to tamto... 8) :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a!ntek Opublikowano 9 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2004 Tony D. ujeżdżał właśnie 9tke i na koniec pokazów chciał ją najzwyczajniej w świecie zakatować... poprostu wysadzić silnik. Najpierw skotłował gume do felgi, potem rzucił kawe na bok odwinął manete do oporu(do odcięcia) i zakleił tak odkręconą manetkę szarą taśmą(popularnym duck tape). Maszynka leżała tak i wyła przez pełniutką godzine i nie rozpadl sie nawet po tym jak rozwalili chlodnice z ktorej wyciekl caly plyn i z sinika zniknal caly olej motorek dalej sie nie poddawal i Tony ciagle byl w stanie na nim jezdizic To już jest buractwo. Nie rozumiem bezmyślnego niszczenia dóbr materialnych. Jaki by motocykl nie był. Debilizm i festyn. Tony D. D - jak dupa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagdtiger Opublikowano 10 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2004 Jak by nie było to owe dobro materialne było jego własnością. Jak zapłacił za motocykl to może go sobie nawet z samolotu zrzucić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 10 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2004 Widziałem podobny filmik...ściągnąłem z jakiejś strony stuntowej z tym że gościu katował GSXRa ...jedyneczka i czerwone pole (gumka się pali...potem felka krzesze iskry..) ... po jakimś czasie (trudno powiedzieć jak długo to trwało może kilkanaście minut...) silnik zrobił wielkie boom i narobił pod siebie gorącym olejem...poczym zamilkł... ku*wa hadko patrzeć ... gościu z obrzydzeniem rzucił motocykl na glebę po czym wlazł na niego i podniósł do góry ręce w geście tryumfu... no mówię ...hadko patrzeć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.