Gerg Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 kupiłem nowe cięgna do moto i zastanawiam sie czy je smarować jak robicie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andon13 Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 Ja smaruje! W sumie to one podobno są smarowane ale do mnie to tak nie do końca przemawia! Raczej bardziej dociera do mnie ze kto smaruje ten jedzie! I tego się trzymam :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 Linkę sprzęgła smaruję odrobiną oleju wpuszczaną strzykawką i igłą.Linek gazu nie smaruję wcale, bo na sucho chodzą najlżej i nie zacinają się - o ile są to linki w teflonie. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 Ja tak samo zawsze wpuszczam kilka kropel oleju i na linki nigdy nie narzekałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PNT_CB1 Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 Linek gazu nie smaruję wcale' date=' bo na sucho chodzą najlżej i nie zacinają się - o ile są to linki w teflonie.[/quote']to dopiero byłaby jazda, z nasmarowaną teflonową linką gazu, jak dostanie trochę kurzu i się zatnie. CZEGO NIKOMU NIE ŻYCZĘ. bo kiedyś coś takiego już przeżyłem. Ale moto wyprowadziłem.... :P :P :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gerg Opublikowano 25 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 Linek gazu nie smaruję wcale' date=' bo na sucho chodzą najlżej i nie zacinają się - o ile są to linki w teflonie[/quote'] jak odróżnić linkę teflonową od zwykłej ? nie wiedziałem że w ogóle są jakieś teflonowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domieniek Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 Linkę do sprzęgła smaruję olejejem. Robota zajmuje troche czasu zanim olej dotrze z jednego końca do drugiego :? Cytuj Motorynka - Komar 50 - Jawa TS 350 x2 - Mz Etz 251e - Kawasaki zx6r 636 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 Linka może być bez koszulki teflonowej i pracować w pancerzu bez wyściółki z teflonu - to jest linka zwykła, jak w hamulcu roweru Wigry 3.Linki gdzie pancerz posiada wyściółkę z teflonu, lub sama ruchoma część linki jest w koszulce z rzeczonego materiału, wykazują większą trwałość i bardziej płynną pracę, chodzą lżej.Jednak praktyka warsztatowo-szpitalna wykazała że linki pracujące pod obciążeniem, jak linka sprzęgła, warto smarować olejem (kilka kropel ze strzykawki z igłą), np. co wymiana oleju w silniku, natomiast linki przenoszące niewielkie obciazenia jak linka gazu najlepiej pracują w stanie sklepowym. Czyli rozpakowujemy i montujemy, nic nie cudujemy. Jeżeli linka gazu zaczyna strajkować warto wymienić ją na nową. Koszt niewielki - odpowiedzialnośc ogromna.Linaki gazu zwykłe, bez teflonu, smarujemy rzadkim olejem żeby nie rdzewiały i nie blokowały się. Oleju nie za wiele, tylko tyle zeby nie groziła korozja pod pancerzem.Wsio. Jeżeli coś przekombinowałem to prosze mnie poprawić.Kulik. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 W moim moto są z teflonem , nie smaruję . Przejeździłem 60 tys i nic się nie dzieje . Co prawda instrukcja rzecze żeby smarować , ale niektórzy mechanicy mają inne zdanie na ten temat . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 mi mechanik mówił że jak już trzeba smarować cięgno to olejem rozcieńczonym benzyną Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperPL Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 Smaruje olejem teflonowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 mi mechanik mówił że jak już trzeba smarować cięgno to olejem rozcieńczonym benzyną i dobrze Ci mowil. nie ze wzgledu na jakosc mieszanki, ale latwosc smarowania. olej z benzyna jest rzadki, wpuszczasz do liniki, benzyna odparuje i zostaje sam olej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.