Skocz do zawartości

PNT_CB1

Forumowicze
  • Postów

    92
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O PNT_CB1

  • Urodziny 08/20/1979

Osobiste

  • Motocykl
    HONDA CB-1
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Ok. Nowego Tomyśla

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia PNT_CB1

NOWICJUSZ - podawacz śrubek

NOWICJUSZ - podawacz śrubek (12/46)

0

Reputacja

  1. - moto qpiłem we wrześniu, zimą był rozebrany (m.in. elektryka) - wszystkie dostępne "gołym" okiem styki były czyste (czyżby przez 0,5 roku cos miało zaśniedzieć??) mam dwie cewki (2 garnki na cewce) a wrażenie sprawia jakby tylko jeden niepalił. Po trasie, po wykręceniu świec miały kolor ceglany (wszystkie równo) więc spalanie powinno być o.k. dzięki, a przede wszystkim że ktoś w ogóle zainteresował się tematem innym niż np. ...dresiarstwo się szerzy ... ;)
  2. ... wymiękam, jaki temat, a ilu spamerów tu ma okazję podciągnąć się do wąchacza spalin ;(((((
  3. Witam, poszukuję odpowiedzi na irytujące mnie zachowanie silnika. Otóż: 1. jak silnik jest zimny do 1/4 skali na temp. wszystko jest O.K. 2. jak silnik osiągnie górne zakresy temperatury swojej pracy (za chwilę ma się włączyć wentylator chłodnicy) to przerywa / dusi się w zakresie obrotów pomiędzy 3 a 4 tys. Jest to na tyle sprawa irytująca, że np na rondzie jak jestem złożony to przy muśnięciu manetki nie ma reakcji, ale jak ją wykręcę, to "ucieka" mi koło (nie dziwię się temu zjawisku). 3. Wymieniłem świeczki - bez zmian 4. łańcuszek rozrządu odpada - koła zębate. 5. jeżeli wykręcę manetkę ostro - nie ma problemu - nie dusi się, przyspiesza, jak wykręcę 1/3 cią to też się nie dławi, dusi się tylko przy delikatnym wykręcaniu. Pytanie: co to może być, bo sam już nie wiem :) Z góry dzięki za odpowiedzi
  4. http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=51595&hl= jeden temat już spłodziłeś /patrz wyżej/
  5. ;) ;) ;) jestem rozje.... nie tylko temp, ale przede wszystkim poddaję się :) a tak btw, to nie ma ktoś czasami wody :) zimnej :flesje:
  6. PANOWIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :flesje: :) ;) Wymontuj czujnik, zagotuj gar wody, wrzuć tam czujnik z podłączonymi końcówkami do miernika przejścia (albo żaróweczka itp), jeżeli przy wrzeniu czujnik "ma przejście" to jest o.k., jak nie to padł. Aby uciąć temat od razu podaję: jeżeli masz padnięty czujnik, to weź go ze sobą do dowolnego sklepu z częściami do katamaranów i dobierz odpowiedni gwint/temperaturę i PO TEMACIE :)
  7. ... moim zdaniem nie ma żadnego problemu, (opieram się w tym momencie na doświadczeniach z P106), gdzie zamontowalem pompkę od wielopunktu do mono... Ma większą wydajność (ograniczoną przez wtrysk) oraz cudowny przelew, który w pełni załatwiał "nadpobudliwość" pompki...
  8. [*] ... kolejny z nas ... a dopiero co pochowaliśmy dziewczynę w sobotę.
  9. przecież to jest dobre na crossy a nie na klasyka, na klasyka jednak obstawiałbym "nocnik" a'la Adolfo :icon_mrgreen:
  10. ogólnie to nie wiem czy :buttrock: czy :D bo ogólnie to :buttrock: ... no ale w przypadku że jesteś kobitką, to chyba ci WSZYSCY wybaczamy :icon_mrgreen: ... wyrobi się ... (miejmy nadzieję)
  11. :biggrin: :icon_mrgreen: :wink: ... a mojego modelu znowu nie ma ... :wink: :P :P ale nic. mam już ściągniętą z białoruskiej stronki, więc jak ktoś reflektuje, to służę (CB-1)
  12. Pomoc - TAK Garaż - TAK Narzędzia - TAK Profesjonalizm - STARAM SIĘ JAK POTRAFIĘ I ZAZWYCZAJ SIĘ NIE PODDAJĘ Nolceg - RACZEJ NAMIOT (TAK) (Dom jednoopokojowy a w nim żona i dwójka dzieci :D) Rejon - Nowy Tomyśl, Lwówek, Pniewy, Międzychód, Szamotuły, Wolsztyn, Zbąszyń, Opalenica, Buk itd. Dostepność - 90 % TAK GSM: 609 855 390
  13. ... dobrze mówi .... polejcie mu jeszcze .... ;) a tak na poważnie: jestem absolutnie ZA :D . Na pewno czas, miejsce i chętni się znajdą - o to nie ma co się martwić. i choć 50 lat będę jeździł to i tak takie spotkania są potrzebne :P . Pozdrawiam i czekam za nowym wątkiem: Kulikowsko wielkopolskie :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...