atrian Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 Nie wiem dokładnie jak jest z tym modelem FZ6, ale niektóre 600 - tki ograniczają do 20 KW ( 27KM ) na życzenie importera.Wtedy napewno nie pojedziesz szybciej niz 200 km/h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nameless Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 odswieze troche temat. w najblizszym czasie chce kupic pierwsze moto bedzie to cbr600 z 95'. duzo czytalem o tym ze nie nadaje sie na pierwsze moto. prawda moge kupic gs'a ale wtedy bede sie z nim meczyl przez 4 najblizsze lata. cbr jest bardzo ladna (zakochalem sie:)) i przeznaczam na nia oszczednosci swojego zycia. co soadzicie o pomysle zeby zrobic redukcje na wlot powietrza do gaznika? tak ze jesli otworze przepustnice do konca to gazniki beda dostawaly tyle powietrza co przy przepustnicy otwartej do polowy. po odpowiednim wyregulowaniu mieszanki teorytycznie bedzie mniejsza moc i bede mial zabezpiecznienie gdyby rozsadek zawiodl ;) co o tym myslicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ABG Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 O Jezusicku :!: Czy naprawdę nie potraficz zaufać sobie? "w razie czego gdyby rozsądek zawiódł..." Z tego co pamiętam to ktoś pisał o awaryjnym odkręceniu przy wyprzedzaniu......i co byś wtedy miał??? ZONKA :P Ludzie! Po co kupujecie motocykl na który potem boicie się wsiadać? ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
embe Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 Na motocyklu rozsądek nie istnieje. Może być zmęczenie, ból brzucha, zimno, głodno...ale nie rozsądnie. Pamiętam te czasy, gdy wmawiałem sobie "dziś jeżdżę spokojnie". Nie ma rozsądku. Finito. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojteque Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 i przeznaczam na nia oszczednosci swojego zycia Wiek: 18 :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 9 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2006 Akurat w zimie można podyskutować na tak durne tematy.Browarny dobrze napisał, że lepiej zmienić żonę niż całe życie marząc o motocyklu mieć przesrane.Jedyny pojazd jednośladowy jak narazie z dokładnym ograniczeniem prędkości to motorynka firmy Honda NP50ZOOMER.Jezdzi toto aż 45 kmh i ani kilosa więcej nawet z dużej góry. Wracając do żony to nie rozumiem po co Ci baba która Ci nie wierzy że będziesz jezdził ostrożnie, jesteś chłopem czy tylko skromnym dodatkiem to damy noszącej Twoje nazwisko? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nameless Opublikowano 9 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2006 no i czego sie smiejesz?? niektorzy w wieku 16 lat zaczynaja pracowac na swoje marzenia. na moto odkladam z wszystkiego co tylko dostawalem od ok10 roku zycia. zaczynajac od pieniedzy ktore dostawalem do szkoly od rodzicow przez pieniezne prezety konczac na roznoszeniu ulotek i pracy w myjni samochodowej. tylko poto zeby na 18-stke kupic sobie cbrke ktora kiedys zobaczylem w salonie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojteque Opublikowano 9 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2006 Ja się nie śmieję z ciebie broń boże. Bardziej podziwiam że w tak młodym wieku zarobiłeś na CBR. Po prostu określenie uszczędności życia osiemnastolatka jest mocno niefortunne jak dla mnie :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nameless Opublikowano 9 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2006 no puki co to sa to wszystkie pieniadze jakie mam. dlatego nazwalem je oszczednosciami zycia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stopmen Opublikowano 9 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2006 ja pi...ernicze ;) chcialem to podsumowac ale sie powstrzymam. ps. Jesli chlopak jest szczesliwy to zakonczmy moze ten temat :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 9 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2006 zdlawisz do 50 to i tak pojdzie powyzej 120. Zdlaw do 20KM i powodzenia na autostradzie a moze lepiej dla wlasnego bezpieczenstawa nie pokazuj sie tam. Nie ma zadnego sesnsu ograniczanie mocy tak zeby fazer lecial do 120. Dluga skrzynia biegow spowoduje ze z dynamika bedzie problem. Poza tym przeskok z ok 20-30KM na 98 i tak bedzie drastyczny wiec nic to ci nie da. Czesto polecane sa jako pierwszy motocykl o mocy od ok 50-60KM i osiagaja ok 170-190km/h. 120 czy 200km/h przy zderzeniu z drzewem i tak wywola ten sam skutek. Moc nie oznacza tylko niebezpieczestwa jesli ma sie glowe na karku. Latwiej jest wyprzedzic jakis pojazd itd. Jesli mialbym zdlawic fazera to do ok 60-70KM. PS zona ma duza stope :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 9 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2006 Dlatego zabawę z motocyklami zaczyna się od małych mocy. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 9 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2006 Dlatego zabawę z motocyklami zaczyna się od małych mocy.+albo od dużego respektu :mrgreen: :P Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wieprz Opublikowano 10 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2006 rozumiem że jak przywalisz np w drzewo przy 100km/h to nic ci nie będziepowiedz żonie że przy 100 wbijasz dwójke (mi czasami sie zdaża) miałem kumpla bardzo duże doświadczenie kilka motocyki ,bardzo ostrożna jazda do przesady .......... zginął przy 50km/hpozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG x] Opublikowano 11 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2006 Są różne sposoby dławienia motocykli. Istnieje możliwość wprowadzenia odpowiednich modyfikacjii w mapie zapłonowej. Bądź bardziej mechaniczne. Np. isteniją bodajze 3 wersje gpz 500. I w kazdej wersji zastosowano rozne modyfikacje w gaźnikach. Jedną z nich było przetłoczenie kanałów dolotowych tak że przepustnice sie nie otwieraly do konca( to samo mozna osiągnąc wsatawiając dłuższa linkę gazu, bądź poprostu blokując linkę), a z kolei w 3-ciej wersji zdławionej do 50KM, wywiercono 3 małe przy przepustnicach co powodowalo powstania podcisniena i oslabienia motocykla. Pozatym jesli zdlawisz motocykl do mocy porównywalnej do GS 500 to i tak prawdopodobnie będziesz osiągał prędkości rzędu 150-160km/h. ;) [ Dopisane: 12-03-2006, 00:51 ]3 małe otworki* Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.