Majsters51 Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 J ajeżdziłem na mixolu 2T i nie polecam go w simku zacierała mi sie główka korbowodu teraz jezdze na husqwqnie i jest git 23 zł litr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordRamzes Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 Witam, mam w swoim simsonie włoski tłumik LeoVince z Kemotu... opinie na temat "wybebeszania" dyfuzorów są mocno podzielone. Zgadzam się z tymi co mówią, że orginalny tłumik w dwusówie musi trzymać określone parametry pracy, ale ostanio jeden użytkownik tego forum powiedział, że ten włoski tuningowy tłumik jest seryjnie zblokowany i trzeba wybebeszyć dyfuzor. Zresztą teraz się zoriętowałem, że na stronie Kemotu jest napisa coś takiego: "Tłumik fabryczny włoski typowy tuning (...) ekstramalny przyrost mocy gdy odtłumiony"- więc chyba nalezy go odtłumić, dla tego przyrostu mocy ? Co o tym myślicie? Zrobił już to ktoś przy swoim simsonie? Jakie były efekty tego odtłumienia ? Jak umiejetnie wybebeszyć taki dyfuzor ? Pytam, bo nie chce "skiepścić" dobrego tłumika, a troche kosztował... sami rozumiecie. Z góry dzięki za odpowiedzi !!top co napisałeś to źle to zrozumiałeś "przyrost mocy gdy odtłumiony" polega na tym ze dostajesz duzo mocy jak osiągniesz wysokie obroty żędu 8000 . 2 blkokady w LV sa to zwężki w kolanku które mozna naciąć i wyłamac i na tej czesci tłumnika gdzie doczepia sie 2 czesc (koncowa to jak zobaczysz to jest wspawana zwęzka na 3 spawach No wszystkie co wymieniles sa dobre. Ludzie narzekaja na boshe, ze sie szybko pala. Ja jezdze na NGK i na iskrze. Wazne tylko zeby cieplote mialy dobra, a te co wymieniles maja dobra. Pozdro :icon_twisted:ja polecam ngk b7hs jest lepsza od b8hs sprawdziłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muma Opublikowano 31 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2006 WitamJadac simsonem z kolega nagle niespodziewanie simson zgasl:( .po ogledzinach zobaczylem ze nie ma iskry.jaka moze byc usterka ze simson nie chodzi i jak moge ja ewentualnie wybadac.prosze o wskazowki i rady.za pomoc z gory dziekuje!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiND Opublikowano 31 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2006 jesli nie ma iskry to zobacz pierw swiece, moze sie wykonczyla :icon_mrgreen: a dalej nic to trzeba zajrzec do zaplonu czy wszystkie kable sa na miejscu i czy nie ma zadnych urwanych. potem dopiero wymieniaj czesci;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordRamzes Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 Witam słuchajcie mam pytanie a mianowicei chce przerobić simka na zapłon elektroniczny 12v wiem ze musze kupić :-magneto dla elektronika _iskiernik-modół zapłonowy-elbe napiszcie co jeszcze i czy trzeba kupowac elbe czy nie i o co chodzi z modółem zapłonowym z regulacja bo sa 2 z rehulacja i bez czekam na odp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teslasim Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 - magneto bez krzywki- stator dla cewek z impulsatorem (cewki mozna przełożyć)- moduł zapłonowy (te z regulacją są oryginalne a bez pewnie nie ale to tylko regulacja początku wyzwalania tyrystora więc sie bez tego obejdziesz) Elba z zapłonem niema nic wspólnego odpowiada tylko za ładowanie i kierunkowskazy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wilczek291 Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 Witam!!Posiadam simsona s51 i ma pytanie czy można do niego dokupic rozrusznik(jak by ktoś przesłał link ze zdjeciem jak to wygląda był bym wdzieczny). I moje drógie pytanie, :) ile normalny seryjny simson powinien wyćągać na prostej?? wymieniłem w nim świece i kondensator dostał mocy ale v-max mu spadł, bo wczesniej jechał około 60-62km/h a teraz tylko 53-55km/h :D :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teslasim Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 (edytowane) Elektryczny rozrusznik był seryjniew skuterach SR 50 CE i pokrewnych. http://img101.imageshack.us/my.php?image=14yk3.jpghttp://img140.imageshack.us/my.php?image=6641631632pc.jpgto jest starszy typ używany kosztuje 200-300zł, jest na 12V silnik ma moc 0,1kW, ale ma wady zmniejsza osiągi silnika i zmniejsza trwałość łożyska od strony magneta to jest nowszy typ bez wad ale ciężko osiągalnyhttp://img231.imageshack.us/my.php?image=f71b4pi.jpg Wg danych technicznych 50ccm powinien jechać 60km/h z pełnym obciążeniem (ok 175kg). Edytowane 3 Listopada 2006 przez teslasim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wilczek291 Opublikowano 4 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 Wielkie dzieki!!:icon_eek::D wsumie to myślałem ze ten rozrusznik tanszy jest;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateo15-s Opublikowano 10 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 Może teraz ja. Mam następujący problem jak simek jest ciepły to zapala i pracuje idealnie. Ale jak postoi tak, że ciepła od cylindra prawie nie czuć to ciężko jest go zapalić. Trzeba wyłączyć zapłon kopnąć kilka razy na ssaniu włączyć i dopiero działa. Kopanie na włączonym zapłonie i ssaniu nic nie daje, prędzej się zaleje. Ustawiałem już większą dawkę paliwa, ale wtedy, gdy się zagrzał to bardzo się mulił. Proszę pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukass102 Opublikowano 10 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 To teraz zmniejsz dawke paliwa. Na zimno silnik potrzebuje więcej bęzyny i pali dobrze, na ciepło może mieć jej za dużo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukass102 Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 Wiecie jak odróżnić cylinder niemiecki od innych? Na cylindrze w miejscu styku z głowicą mam wybity napis 036. To znaczy, że jest niemiecki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majsters51 Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 Ja polecam polskie cylindry kupiłem taki i juz 4 rok smigam na nim i jest z nim taka sprawa fakt ze poerscienie mieniam co 9 miesiecy ale za to na cylindrze nie ma sladu wiec polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiND Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 to mze nie docierasz i dlatego tak czesto zmieniasz chyba ze robisz duzo km;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 Witam.Mam pytanie jaka jest najlepsza swieca do simka??obecnie jezdze na ISKRA 70 w lecie jezdziłem na 75, słyszałęm ze swieca NGK B7HS jest lepsza od B8HS ,mozecie sie wypowiedziec na temat tych swiec??dzieki i pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.