MiND Opublikowano 11 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2006 prosil bym o wymiar od tloka w GMP do konca gwintu w glowicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukass102 Opublikowano 18 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 (edytowane) Wie ktoś czy głowica od S51 podejdzie do S70? Tak/Nie i dlaczego? Edytowane 18 Września 2006 przez Lukass102 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BArt_X Opublikowano 19 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 Nie podejdzie, bo ma zbyt małą średnicę; tłok z s51 ma 38 mm a z s70 45 mm. Do s60 podobno taka głowica pasuje, ale nie jestem pewien. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebav Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 Mam taki problem, że przed remontem trzeba było długo biegać żeby odpalił sądziłem że to przez to że miał straszny luz na wale. teraz po remoncie wszystko niby jest ok ale nie chce palić : iskra jest benzyna dochoodzi a zapłon nie wiem ale sie dlugo bawiłemi nie udało mi sie tak zrobic żeby chodził na pych nie mówiąć już o kickstarterze. napiszcie co to może być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romek :) Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 (edytowane) Dobra teraz mój problem pisze bo już zieleniałem co to może być.Simson nie ma pełnej mocy a mianowicie nie wkręca na wyższe i dławi się na niskich.próbowałem wszyskiego-gaźnik nowa regulacja książkowa własna itd pływak pewfektycyjnie ustawiony i na hama rozlegulowanym to samo-kondensator platyny nowe (chodź to chyba nie ma znaczenia)-simeringi nie powypadały i nie żygająsprzęgło sprawdziłem tarcze wymieniełem olej wlany na poziom -świece zmieniałem 5 różnych wsadzilem wszyestkie zalało uwagi żyga na potenge z kolanka czyli nie przepala ;] ale jak jest gaźnik na hama skręcony to też??!! ale jak chce odpalić to pali z 1 ale gaz mam do oporu ustanienie na iglicy też zmieniłem nic nie dało...... a no i co ciekawe simsonem da się jeździć co prawda trzeba go trzymać na wysokich ale jak już ruszy to między 1a 2 muli potem zaczyna się bujać i jakoś ciągnie ale czuć że ma mnie mocy. p.s na dodatek troche dymi przy tym a jak odręciłem głowce to nagar był czarny a jeźdze na mobilu 2T . Benzyne też wykluczam bo pół godziny temu kupiłem nową i wlałem i to samo. Edytowane 21 Września 2006 przez romek :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiND Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 simmeringa na oko sie niesprawdzi a czesto nowe szybko padaja bo sa lipnej jakosci lub nieumiejetnie wsadzone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 witam. w moim simku mam reflektor H1 , instalacje 12v no i wejscie mam na żarówki H4 mam 60/55 W wydaje mi sie ze to duzo jak na ten motorek i słabło świecą. na allegro znalazłem <<strona>> i czy nie bedzie mi jej przepalało?? moze sa jakies inne rozwiazania np. cewka ładowania jest u mnie odłaczona, mozna by było zastapic ja jeszcze jedna cewka swietlna?? mam jeszcze jedno pytanie czy <<ta>>żarówka bedzie pasowac bo ona nie ma tych "ramion" . z gory dzieki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romek :) Opublikowano 23 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2006 MiND wymieniłem simmerig był chyba walnięty a teraz jest ten proble że ten cały olej dostał się na silnk i nie wiem jak go usunać bo żyga dalej tylko już troche mnie postawiłem go i odpaliłem zaciągnołem linke i pochodził na wyższych (około 4tys)ale to nic nie dało troche lepiej się wkręcał się na wyższe do 7-8 (przedtem do 6max) macie jakiś pomysł jak to wszystko wyczyścić nie ropoławiając silnika?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BArt_X Opublikowano 23 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2006 Idź się nim przejedź przez dłuższy kawałek, na najwyższym biegu i wysokich obrotach. Jeśli zapala i chodzi to się wyczyści. Poza tym na pewno cały olej się nie dostał, bo to chyba niemożliwe :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romek :) Opublikowano 25 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 teraz jak mu zmiejszyłem poziom na iglicy aby dostawał mnie paliwam, to efekt jest odwrotny żyga a nawet leje się z kolanka mieszanką.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dono Opublikowano 26 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 Mam taki problem, że przed remontem trzeba było długo biegać żeby odpalił sądziłem że to przez to że miał straszny luz na wale. teraz po remoncie wszystko niby jest ok ale nie chce palić : iskra jest benzyna dochoodzi a zapłon nie wiem ale sie dlugo bawiłemi nie udało mi sie tak zrobic żeby chodził na pych nie mówiąć już o kickstarterze. napiszcie co to może być sprawdź w tej kolejności: Nowa świeca, fajka, przewód WNCzyszczenie i regulacja wg. książki gaźnika, czyszczenie filtra powietrzaUstaw przerwę na przerywaczu 0,4mm i ustaw załon 1,8mm przed GMPJeśli to nie pomoże to wymień simmeringi, mogłeś coś źle włożyć. Kompreche przypuszczam że masz dobrą? jak to wszystko zrobisz to musi odpalić. możesz też zmienić kondensator, bo często padają w simsonach. ja założyłem zapłon elektronik i miałem spokój :notworthy: teraz jak mu zmiejszyłem poziom na iglicy aby dostawał mnie paliwam, to efekt jest odwrotny żyga a nawet leje się z kolanka mieszanką.... Albo simmering rypnięty (najczęsciej od magneta ale może być też od skrzyni) albo zapłon źle ustawiony albo gaźnik do czyszczenia. mój simson się dzisiaj dusił to mu wyczyściłem gaźnik i jest ok. 2 tyg. temu musiałem wymienić simmering bo też padł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romek :) Opublikowano 30 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2006 No a ja wymieniłem już drugi simemring i nadal to samo już mnie krew zalewa w garażu bo dziś wyczyściłem cały gaźnik dokładnie rozebrałem wyczyściłem przedmuchałem a na koniec jeszcze nowy filrt paliwa dałem i nadal to samo ;]. Jedyne co nowe zauważyłem to to, że za zdjęciu filtra powietrza motor się kręcił do wyżysz ale nadal się dusi.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majsters51 Opublikowano 30 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2006 Panowie mam ptanie ile tarcz sprzeglowych jest w waszuch simkach bo na schemacie sa cztery a u mnie jest pięć :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romek :) Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 (edytowane) 4 tarcze w s51 edit 4 biegowym Edytowane 3 Października 2006 przez romek :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dono Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 no to nie wiem romek. ja kiedys miałem koło magnesowe luźne (nity popuściły) i było tak samo, więc sprawdź koło. innym razem miałem chyba klin źle włożony czy coś, bo było to samo. koło nie dochodziło do końca, bo klin się stawiał, więc też możesz to zobaczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.