Skocz do zawartości

Wszystko o Simsonie !


Pawel
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam taki problem, że przed remontem trzeba było długo biegać żeby odpalił sądziłem że to przez to że miał straszny luz na wale. teraz po remoncie wszystko niby jest ok ale nie chce palić : iskra jest benzyna dochoodzi a zapłon nie wiem ale sie dlugo bawiłemi nie udało mi sie tak zrobic żeby chodził na pych nie mówiąć już o kickstarterze. napiszcie co to może być

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra teraz mój problem pisze bo już zieleniałem co to może być.

Simson nie ma pełnej mocy a mianowicie nie wkręca na wyższe i dławi się na niskich.

próbowałem wszyskiego

-gaźnik nowa regulacja książkowa własna itd pływak pewfektycyjnie ustawiony i na hama rozlegulowanym to samo

-kondensator platyny nowe (chodź to chyba nie ma znaczenia)

-simeringi nie powypadały i nie żygają

sprzęgło sprawdziłem tarcze wymieniełem olej wlany na poziom

-świece zmieniałem 5 różnych wsadzilem wszyestkie zalało

 

uwagi żyga na potenge z kolanka czyli nie przepala ;] ale jak jest gaźnik na hama skręcony to też??!!

ale jak chce odpalić to pali z 1 ale gaz mam do oporu ustanienie na iglicy też zmieniłem nic nie dało...... a no i co ciekawe simsonem da się jeździć co prawda trzeba go trzymać na wysokich ale jak już ruszy to między 1a 2 muli potem zaczyna się bujać i jakoś ciągnie ale czuć że ma mnie mocy.

 

p.s na dodatek troche dymi przy tym a jak odręciłem głowce to nagar był czarny a jeźdze na mobilu 2T . Benzyne też wykluczam bo pół godziny temu kupiłem nową i wlałem i to samo.

Edytowane przez romek :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. w moim simku mam reflektor H1 , instalacje 12v no i wejscie mam na żarówki H4 mam 60/55 W wydaje mi sie ze to duzo jak na ten motorek i słabło świecą. na allegro znalazłem <<strona>> i czy nie bedzie mi jej przepalało?? moze sa jakies inne rozwiazania np. cewka ładowania jest u mnie odłaczona, mozna by było zastapic ja jeszcze jedna cewka swietlna?? mam jeszcze jedno pytanie czy <<ta>>żarówka bedzie pasowac bo ona nie ma tych "ramion" . z gory dzieki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MiND wymieniłem simmerig był chyba walnięty a teraz jest ten proble że ten cały olej dostał się na silnk i nie wiem jak go usunać bo żyga dalej tylko już troche mnie postawiłem go i odpaliłem zaciągnołem linke i pochodził na wyższych (około 4tys)ale to nic nie dało troche lepiej się wkręcał się na wyższe do 7-8 (przedtem do 6max) macie jakiś pomysł jak to wszystko wyczyścić nie ropoławiając silnika??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taki problem, że przed remontem trzeba było długo biegać żeby odpalił sądziłem że to przez to że miał straszny luz na wale. teraz po remoncie wszystko niby jest ok ale nie chce palić : iskra jest benzyna dochoodzi a zapłon nie wiem ale sie dlugo bawiłemi nie udało mi sie tak zrobic żeby chodził na pych nie mówiąć już o kickstarterze. napiszcie co to może być

 

sprawdź w tej kolejności:

 

Nowa świeca, fajka, przewód WN

Czyszczenie i regulacja wg. książki gaźnika, czyszczenie filtra powietrza

Ustaw przerwę na przerywaczu 0,4mm i ustaw załon 1,8mm przed GMP

Jeśli to nie pomoże to wymień simmeringi, mogłeś coś źle włożyć.

 

Kompreche przypuszczam że masz dobrą? jak to wszystko zrobisz to musi odpalić. możesz też zmienić kondensator, bo często padają w simsonach. ja założyłem zapłon elektronik i miałem spokój :notworthy:

 

teraz jak mu zmiejszyłem poziom na iglicy aby dostawał mnie paliwam, to efekt jest odwrotny żyga a nawet leje się z kolanka mieszanką....

 

Albo simmering rypnięty (najczęsciej od magneta ale może być też od skrzyni) albo zapłon źle ustawiony albo gaźnik do czyszczenia. mój simson się dzisiaj dusił to mu wyczyściłem gaźnik i jest ok. 2 tyg. temu musiałem wymienić simmering bo też padł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No a ja wymieniłem już drugi simemring i nadal to samo już mnie krew zalewa w garażu bo dziś wyczyściłem cały gaźnik dokładnie rozebrałem wyczyściłem przedmuchałem a na koniec jeszcze nowy filrt paliwa dałem i nadal to samo ;]. Jedyne co nowe zauważyłem to to, że za zdjęciu filtra powietrza motor się kręcił do wyżysz ale nadal się dusi....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to nie wiem romek. ja kiedys miałem koło magnesowe luźne (nity popuściły) i było tak samo, więc sprawdź koło. innym razem miałem chyba klin źle włożony czy coś, bo było to samo. koło nie dochodziło do końca, bo klin się stawiał, więc też możesz to zobaczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...