zajc Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 Lub np. cb 750 przejechać autostradami przez Niemcy i Francję -nuda zabije!!! Nieprawda! Jezdzilem autostradami swoja CB, i nudno nie bylo -powiem wiecej, bylo calkiem ciekawie :D Przy predkosciach rzedu 170-180 non stop tam nie mozna sie nudzic. To jest walka ;) To wlasnie plastikiem przy 200 km/h dlubie sie w nosie, bo nie ma co robic. A przy jezdzie golasem z takimi predkosciami ,wystepuje duza roznorodnosc. Godzina jazdy i postoj na stacji benzynowej, bo wtedy pali okolo 10 litrow na kazde przebyte 100 km :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melon19 Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 Mimo że nakedy są piękne to spalanie przy dużych prędkościach (tzn ok 180) to jest ból, bo jednak opór robi swoje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Staszek_s Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 spoko Zajc, kup tę haję turbo golasa to będziesz miał jeszcze więcej atrakcji. Bo tak sobie gdybam, że powyżej 300 km/h jak zaczniesz dłubać w nosie palcem, to ci on tyłem głowy wyjdzie od oporu powietrza! :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcincbr600 Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 Jak do tej pory smigałem zawsze plastikami i tak apredkość jak 200 nie robiła na mnie ani na pasażerce wielkiego wrażenia. W sierpniu byłem na daniach otwartych Triumpha w Gdynie gdzie miałem okazje pojeżdzić na Speed Triple w wersji golas ( no tym samym co śmigają w serialu Magda M :D ) i chciałem go sprawdzić na naszej obwodnicy. Byłem mięki wytrzymałem tylko do 180 km na godzinę. Ból w rekach straszny, dlonie same spadały z kierownicy. Jak leżałem na baku chcąc sprawdzić czy nie ma nic na pasie obok za mną musiałem skręcić głowę - otworzyła mi sięszyba w kasku i pekł zaczep. Moto w sobie super - super dół silnika, super starty spod świateł - za każdym razem czarny ślad, dobry do przeciskania się między samochodami ale nie do dłóższej jazdy na trasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vx800 Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 Dlaczego zmieniłem plastik na goliznę:1. jest bardziej uniwersalny (łatwiej się jedzie po piachu, po mieście)2. XXem nie latałem na maksa, bo moim (czysto subiektywne!) zdaniem w Polsce rzadko gdzie warto przekraczać 160km/h3. Trypel nie pali więcej4. Trypel idzie jak burza do 200km/h, dalej też jest dynamicznie ... dla mnie dość5. Trasy robię nie dłuższe niż (zazwyczaj) 250-500km dziennie i solo, więc brak (mała jest) owiewki nie przeszkadza6. Mam silne łapy i szyję, więc daję radę7. Moto jest bardziej poręczne8. Moto bardziej odpowiada mojej definicji motocykla, niż plastik9. Moto wygląda i pracuje tak, że jestem podjarany nawet jak je widzę w garażu koło Urala :) a jak odpalę, to mam wzwód :) 10. CZYSTO SUBIEKTYWNE RZECZY PZDRJ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domieniek Opublikowano 8 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 Heh... ;) dzięki vx800 za komkretne odpowiedzi :) pozdrawiam :) Cytuj Motorynka - Komar 50 - Jawa TS 350 x2 - Mz Etz 251e - Kawasaki zx6r 636 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aftys6 Opublikowano 11 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 W filmiku jest widoczne jak przy 270 koleś wyprzedza starego Opla Rekorda. Różnica predkości jest niewielka, najwyżej 40-50 km/h, niesądze żeby 15-17 letni trup(opel oczywiście), wyciągał ponad 200km/h.Zreszto widać w innych fragmentach np dostewczego mikrobusa.Widziałem rózne dziwadła w Niemczech, ale z dostawczakiem prujacym 200km/h sie niespotkałem. Miałem kiedyś przyjemnoścć jechać na nieobudowanym Bandziorze około 200km/h, przyjemność konczy sie po około 10-20 sekundach jazdy. Według mnie ten filmik to komercyjna lipa. pozatym te 500 KM w Hayabusie też troche wykarcza poza granice techniki i logiki. Moto Valentinao Rossiego, ma około 300 KM.Ale cóż kazdy ma inne zdanie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikitl Opublikowano 12 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 W 100% popieram kolege!!! Ghost Rider to film komercyjny tak jak Strażnik Teksasu, wiec musi byc naciagany bo inaczej na siebie nie zarobi :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Engels Opublikowano 12 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 Miałem kiedyś przyjemnoścć jechać na nieobudowanym Bandziorze około 200km/h, przyjemność konczy sie po około 10-20 sekundach jazdy. Eeee tam... Chuck Norris dałby radę szybciej i dłużej... :mrgreen: Sorka za spam, ale po uwadze ze Strażnikiem Teksasu się nie mogłem powstrzymać :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajac Opublikowano 12 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 Moto Valentinao Rossiego' date=' ma około 300 KM. [/quote']A Rossi może se turbo założyć?? I czy chce szybko po torze jechać czy po prostej?Wracając do GR to jak przejedziecie sie gsxr 1000 na pełną moc to od razu bedziecie wiedzieli czy to lipa czy nie. Zapewniam was, że licznik do tego nie jest potrzebny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 12 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 Moto Valentinao Rossiego' date=' ma około 300 KM.[/quote']Ale wynika to z ograniczenia przepisami,a nie technika :DAuta WRC maja 300 KM, i nie wynika to z tego ze wiecej sie nie da-bo seryjny EVO IX dostepny w salonie moze miec 340 KM, i moze go kupic kazdy. Nie mowiac o szerokich mozliwosciach tuningu tego auta... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajac Opublikowano 12 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 A jeszcze pytanko do gościa który w GR 2 niby widział R1 jadące 290 z tego co mi wiadomo to ta ekipa nie używa yamek bo są za wolne :Dna liczniku widać R ale to nie to R gratuluje znajomości sprzetów i rozpoznawania prędkości po liściach na mijanych drzewach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aftys6 Opublikowano 12 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 nokt nie rozpoznaje predkosci po lisciach, wystarczy kilka razy obejrzec filmik i przeanalizować niektore szczególy, a napewno zauważysz kilka detali które świadcza o tym że ten filmik jest lipą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk Opublikowano 12 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 nie mówie że wszystko w ghost riderze jest na 100% prawdziwe, więc żeby nie było niedomówień. Chcę tylko powiedzieć że ciężko jest ocenić prędkość na filmie, oglądnąłem wiele filmików i zauważyłem że powyżej pewnej prędkości nie widać już różnicy prędkości, nie wiem od czego to zależy, może zbyt mało klatek na sekunde? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kioRa Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 a co powiecie o tym :/ http://video.google.com/videoplay?docid=-2...8824&q=hayabusa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.