MaTesX Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 No dlatego teraz szukam przedniej opony bo mam ja tak po bokach zjechana ze mi ucieka przy zakretach, a prawie wogole sie nie skladam.... dopompuje i moge wtedy smigac.... a z tymi 160km/h to sciema:) v-Max tdrki po pelnym odblokowaniu to 140.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIAS1989 Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 Ja tak szczerze powiem z ręka na sercu ze odradzalem zeby tego nie kupowal bo mu sie szybko znudzi >>> i wyszlo na moje po 2 miechach chce zmieniac to przeciez jest komarek. chociaz nie wiem jak sie zachowuje odblokowana moze ten wlaczajacy sie w nich niby atak cos daje :icon_mrgreen: ja uważam ze sie nie znudzi, jest to motor w miare uniwersalny, ma niezle przyspieszenie i leci 100km/h (mowie o zablokowanym). Motorem o wiekszej pojemnosci 16sto latek nie pojezdzi spokojnie po ulicach, tzn. bez strachu o złapanie przez policje. Chciałem jeszcze zaznaczyc ze motory kusza do coraz mocniejszego odkrecania. Tdr'ka bedzie idealnym motorem do nabrania doswiadczenia. Motor o wiekszej pojemnosci bedzie wiecej palił, naprawy beda droższe i bez braku doswiadczenia ja bym sie bał.A jesli tdr'ka sie znudzi mozna odblokowac i motore osiaga (podobno) 28km i jest mocniaj, szybciej, ciekawiej. Według mnie tdr'ka na początek jest idealna i jak bedzie sie jezdziło po lekkim terenie, utwardzonych drogach i zmieniało trasy, a nie cały czas po jednej to napewno motorek sie nie nzudzi, bo nawet zablokowany potrafi podniesc adrenaline. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 ja uważam ze sie nie znudzi, jest to motor w miare uniwersalny, ma niezle przyspieszenie i leci 100km/h (mowie o zablokowanym). Motorem o wiekszej pojemnosci 16sto latek nie pojezdzi spokojnie po ulicach, tzn. bez strachu o złapanie przez policje. Chciałem jeszcze zaznaczyc ze motory kusza do coraz mocniejszego odkrecania. Tdr'ka bedzie idealnym motorem do nabrania doswiadczenia. Motor o wiekszej pojemnosci bedzie wiecej palił, naprawy beda droższe i bez braku doswiadczenia ja bym sie bał.A jesli tdr'ka sie znudzi mozna odblokowac i motore osiaga (podobno) 28km i jest mocniaj, szybciej, ciekawiej. Według mnie tdr'ka na początek jest idealna i jak bedzie sie jezdziło po lekkim terenie, utwardzonych drogach i zmieniało trasy, a nie cały czas po jednej to napewno motorek sie nie nzudzi, bo nawet zablokowany potrafi podniesc adrenaline. Tutaj sie z toba nie zgodze ze motor o wiekszej pojemnosci bedzie wiecej palil i ze naprawy beda drozsze. Mam dr 350 ma 30 kucy pali mi 4,5 litra na 100 a taka tdr 125 spali z 5-6 wiem bo kumpel ma, a pozatym to 2T czyli czesci sie szybciej zuzywaja, pozatym jeszcze kase wywalac na jakis olej do mieszanki. Po co sie bawic w takie zabawki lepiej dozbierac i kupic jakiegos 4T chocby Suzuki dr 125 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stormraider Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 @Arma87 piszesz,ze po co bawic sie w takie zabawki,a proponujesz dr125,ktora znudzi sie 2x szybciej niz tdr'ka. W tdr'ce jak powszechnie wiadomo siedzi ten sam silnik co w tzr i dt i wbrew pozorom ma troche potencjalu ale malo kto go potrafi do konca odblokowac i stad pewno u Ciebie przekonanie,ze tdr 125 to cos ala komarek. Bo od zablokowanego tez na pewno bym wolal dr125 ale po odblokowaniu to juz calkiem inna bajka. Pozdrawiam. Cytuj Bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cubix Opublikowano 21 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 wato też zaznaczyć, ze dr 125 to nieco inny motocykl; ma nieco inne przeznaczenie. zresztą jest troszke maly :wink: mówię tu o gabarytach. w porównaniu chociarzby z dt wygląda na 50pozdrawiam :icon_exclaim: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIAS1989 Opublikowano 21 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 (edytowane) Tutaj sie z toba nie zgodze ze motor o wiekszej pojemnosci bedzie wiecej palil i ze naprawy beda drozsze. Mam dr 350 ma 30 kucy pali mi 4,5 litra na 100 a taka tdr 125 spali z 5-6 wiem bo kumpel ma, a pozatym to 2T czyli czesci sie szybciej zuzywaja, pozatym jeszcze kase wywalac na jakis olej do mieszanki. Po co sie bawic w takie zabawki lepiej dozbierac i kupic jakiegos 4T chocby Suzuki dr 125dr 125 znudzi sie szybciej niz tdr 125, a co do spalania podobno (nie jestem pewien, ale tak pisza) po odblokowaniu pali mniej niz zablokowana, a moja (zablokowana) pali przy spokojnej jezdzie bierze 4,2, przy mieszanej (troche ostro, troche spokojnie) ok 4,7-5l, pryz ciaglym dawaniu w palnik potrzebuje ok 6l. Natomiast przy 4t podczas serwisu dochodzi regulacja zaworow, lancuch rozrzadu itd.Co dozuzycia 2t to podobno mozna przejechac na jednym tłoku nawet 20tys km i kompletnie nic wtedy sie nie robi, zero regulacji, no a w 4t.... luzy na zaworach :icon_razz: Nie posiadajac prawa jazdy kat. A zdecydowanie polecam 125 z 2t.Ale w gruncie rzeczy wybór silnika jest kwestia gustu :buttrock: Edytowane 21 Lutego 2007 przez MACIAS1989 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 21 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 (edytowane) Wez mnie chlopie nie rozsmieszaj mam dawac moto do serwisou zeby mi zawory wyregulowali ;) Jak mi odetna obydwie ręce to wtedy dam do serwisu. No ale jak ktos tylko sie wozi i na niczym kompletnie sie nie zna to daje takie pierdoly do serwisu i placi kupe kasy za nic :( P.S 4T niewysillone taki jak np moj zrobia na jednym tloku 50 tys km. Jakbys troche czytal to bys sie dowiedzail ze 2T odchodza do lamusa powoli Edytowane 21 Lutego 2007 przez Arma87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIAS1989 Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Nie każdy jest obeznany i potrafi wyregulowac zawory.A co do 2t motory sa dalej uzywane w zawodach i ciesza sie duza popularnoscia, tak samo 2t jak i 4t maja swoich zwolennikow. A mało wysilony dr 125 moze bedzie ekonomiczniejszy od tdr'ki czy innego 2t, ale slabszy i napewno szybciej sie znudzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaTesX Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 2t jak i 4t maja swoje wady i zalety jak kazde moto zreszta....Na przykladzie fulla w 2t musisz dosyc czesto wymieniac tłok a co za tym idzie pierscienie i inne Jednak czesci te zdecydowanie mniej kosztuja niz czesci do 4t ktore z kolei wymnieniasz rzadziej ale wiecej za nie placisz.... oczywiscie to byl przyklad fulla bo jesli chodzi o moto na ulice to oczywiscie ze moim zdaniem, a z pewnoscia wiele osob sie z nim zgodzi lepszy jest 4t...I mowie tu juz od jakies konkretnej pojemnosci(600cm) bo ''setki'' czy ''dwusetki'' 4t to slabe maszyny poniewaz 4t pokazuje pazur dopiero w wiekszej pojemnosci.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIAS1989 Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Dlatego na prawo jazdy kat. A1 zdecydowanie polecam 2T, motory o wiekszej pojemnosci to oczywiscie 4T. Może ktoś posiada jakies informacje o CDI do tdr'ek? Jak odblokować, czy moze dostepne są moduły tuningowe itd. ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu-985 Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Co do wytrzymałości to moja tdr-ka od nowości zrobiła 30tys na jednym tłoku..Po czym zmieniłem tłok i jezdzi dalej:) Co do spalania moja w pełni odblokowana pali w mieście troszke ponad 6 przy ostrej jezdzie.. W trasie przy przelotowej 100km/h ok 5.5l. Jeżeli A1 to tylko 2t. 125 4t są za słabe... Co do wytrzymałości to moja tdr-ka od nowości zrobiła 30tys na jednym tłoku..Po czym zmieniłem tłok i jezdzi dalej:) Co do spalania moja w pełni odblokowana pali w mieście troszke ponad 6 przy ostrej jezdzie.. W trasie przy przelotowej 100km/h ok 5.5l. Jeżeli A1 to tylko 2t. 125 4t są za słabe... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIAS1989 Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 W trasie przy przelotowej 100km/h ok 5.5l. Czyli Twoj motorek jest odblokowany? Moze ogladales cdi, czy było otwierane, czy cos tak ktos grzebał? :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cubix Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 czy ktoś z obecnych tu robiłswoją yamaszką dłuższe trasy?generalnie chodzi mi o kilkaset kilometrów.jak się sprawowal motocykl?grzał się? mieliscie jakies niespodzianki? :icon_razz: pozdro :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIAS1989 Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 O widze zmienieś nick. ;) Co prawda na swojej tdr'ce kilkaset kilometrow nie zrobiłem w ciagu jednego dnia, ale zdazylo mi sie przejechac 120km, taki wypad dookoła miasta :biggrin: , było ok. 20-25 stopni, motorek sie nie grzał, jechałem ok. 80-90km/h, nic nie bolało, dla mnie bardzo dobrze sie spisywała tdr'ka. ;) Niespodzianki moga sie trafić w ciagu 2km jazdy, zalezy to od stanu technicznego motorka. :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cubix Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 O widze zmienieś nick. ;) Co prawda na swojej tdr'ce kilkaset kilometrow nie zrobiłem w ciagu jednego dnia, ale zdazylo mi sie przejechac 120km, taki wypad dookoła miasta :P , było ok. 20-25 stopni, motorek sie nie grzał, jechałem ok. 80-90km/h, nic nie bolało, dla mnie bardzo dobrze sie spisywała tdr'ka. :smile: Niespodzianki moga sie trafić w ciagu 2km jazdy, zalezy to od stanu technicznego motorka. ;)tak zmieniłem nick dzięki uprzejmości Shreka :) masz racje, niespodzianki zazwyczaj zdarzają sie już po kilku kilometrach, potem nie powinno nic sie stać ;) cieszy mnie fakt ze motocykl jest wygodny, sam posiadając taki z pewnością korzystałbym z jego turystycznych walorów :crossy: jeszcze jedno pytanie bardziej praktyczne, na pierwszy rzut oka nieważne :D w necie widzac filmik zrazil mnie dość skrzeczący, ryczący odglos motocykla z tłumiku :notworthy: jkak to wyglada w praktyce? :crossy: pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.