Skocz do zawartości

Poprawienie dynamiki w gs 500 (??)


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Jak mozna zwiekszyc dynamike tego moto?Co myslicie o tym ze zbyt długie przełożenia skrzyni można zmienić poprzez montaż mniejszej o jeden ząb zębatki zdawczej (15 zamiast 16)? Czy zakladanie stozka naprawde zwieksza o 10% moc silnika? :? Jakie znacie jeszce inne metody zeby moto bylo bardziej dynamiczne i mocniejsze?.

Pozdro :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie znacie jeszce inne metody zeby moto bylo bardziej dynamiczne i mocniejsze?.

 

Jak nie masz co robić z pieniędmi to możesz założyc nitro ewentualnie :?

 

Ale po co pakować kase w motocykl, którego przeznaczeniem nie jest tor a spokojna jazda?

 

 

tego co napisałem nie bierz do siebie to tylko taka moja skromna opinia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przełożenie ma sens, reszta zabiegów nie bardzo, proporcjonalnie do kosztów i efektów?? 10% na filtrze, wydechu itp ?? Czasami w dół, jak się przekombinuje :-). Jak Ci brakuje mocy, to kup 600-tkę, bo z GS`a rakiety nigdy nie zrobisz.

 

Pawel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Jak mozna zwiekszyc dynamike tego moto?Co myslicie o tym ze zbyt długie przełożenia skrzyni można zmienić poprzez montaż mniejszej o jeden ząb zębatki zdawczej (15 zamiast 16)? Czy zakladanie stozka naprawde zwieksza o 10% moc silnika? :? Jakie znacie jeszce inne metody zeby moto bylo bardziej dynamiczne i mocniejsze?.

Pozdro :!:

 

...jest jeden taki sposób, jeden forumowicz go wprowadza w życie :D SCHUDNĄĆ 11 -15 kg :lol: :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no, wiadomo ze nie zrobie z niego rakety :) ale mam zamiar sie nim jeszcze pobujac z jeden sezon przynajmniej :roll: Tylko czasami na trase jak sie zabieram powiedzmy do wyprzedzania katamaranow ,ktore smigaja wiecej niz 120 to sie musze niezle napocić :? stad taki post :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czasami na trase jak sie zabieram powiedzmy do wyprzedzania katamaranow ,ktore smigaja wiecej niz 120 to sie musze niezle napocić Confused

 

 

Ja też mam GSa, wprawdzie 450, ale moc właściwie ta sama. Taki już urok małych pojemności, że w mieście rewela a na trasie już ciężko. Stożek nawet jeżeli miałby pomóc, to przeniósł by moc maksymalną w wyższe rejony, przez co musiałbyś go jeszcze więcej kręcić...

Jak już ktoś wcześniej napisał najlepszym wyjściem będzie kupno większego motocykla :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba Pawel tutaj na forum napisał, że najlepszym sposobem na poprawę osiągów to dospawanie dwóch cylindrów :D GS to taka maszyna, że niewiele da się z niej wycisnąć poza to co dała fabryka. Trzeba się przyzwyczaić.

Poza tym BENDAROS fajny avatar :) Dywizjon 303 Fiedlera czytam co jakiś czas i nigdy mi się nie nudzi :D

Boniek

gg 644826

Yamaha TDM900

Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko czasami na trase jak sie zabieram powiedzmy do wyprzedzania katamaranow ,ktore smigaja wiecej niz 120 to sie musze niezle napocić :?  stad taki post :mrgreen:

Ząbek w dół na zębatce zdawczej nieco polepszy sprawę - na krótko bo na krótko, ale zawsze. :) Popularna forma "tuningu" wśród posiadaczy GS-ek, sam przerabiałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawe jak sie sprawuje ta mala szybka na swietle, ktora mi sie tak bardzo nie podoba. co ona w zasadzie poprawia. bo jesli robimy sie bardziej oplywowi to tez moze nieco pomoc.

 

a moze wieksze kola zamontowac.. (pomysl poddaje pod dyskusje) :)

 

paliwko zmienic na v-power..

 

w ostatecznosci silnik zamontowac od czegos wiekszego jak ktos przywiazal sie do ramy GS-a.. :D hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawe jak sie sprawuje ta mala szybka na swietle, ktora mi sie tak bardzo nie podoba. co ona w zasadzie poprawia. bo jesli robimy sie bardziej oplywowi to tez moze nieco pomoc.

Poprawia wygląd kurtki bo robale na tej szybce właśnie się rozbijają :)

Poza tym napór wiatru jest zdecydowanie mniejszy na kierowcę. O wiele lepiej się jeździ nie tracąc sił na walkę z wiatrem.

Boniek

gg 644826

Yamaha TDM900

Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...