PiotrekRR Opublikowano 23 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 Nie lepiej zapytac w przyklejonym, zbiorczym temacie o Ducati? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KingRider Opublikowano 23 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 Ducati to Ferrari wśród motocykli- nie każdy może je mieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 23 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 Moj brat jezdzil kiedys na MEZ4 na VFR-ce, w miare dobre opony do sokojnej turystycznej jazdy- oczywiscie nowe, ale do ostrzejszej jazdy sie nie nadaja -wlasnie z powodu slabszej przyczepnosci- to wlasnie na MEZ4 mial slizga i glebe w zakrecie , potem zmienil na Dunlopy miekkie - ale nie pamietam jakie i problemy ustapily...A z tymi "autostradami" lepiej uwazac- ostatnio jak jechalem po mundur do Bialegostoku to widzialem jak tir wyprzedzal zuka, a tego tira nastepny tir- dobrze ze duzo pobocza bylo i mala predkosc golfowa mialem- bo inaczej musialbym panicznie spier.... do rowu:-((( , tak wiec zawsze trza uwazac...Pozdr. i spokojnosci zycze...Janek Klekotek 748 S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patriko Opublikowano 23 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 A ja zapamiętałem słowa Dominika Szymańskiego - "... nie ma czego się bać..." Wystarczy :) A poza tym jest dział dla chłopców Dukatowców - lepiej by było tam zapytać - bardzo życzliwi Panowie - na pewno pomogą ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joniec Opublikowano 23 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 Faktycznie macie rację Prośba do moderatora o usunięcie tematu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duke75 Opublikowano 23 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 Jesli chodzi o opony to kiedys jeździłem na Michelinach Pilot Sport i byłem bardzo zadowolony potem za namową pewnego Włocha spróbowałem Pirelli Diablo i sie w nich zakochałem-rewelka. Teraz jeżdże znów na Pilot Sport bo na takich kupiłem mojego SS1000 ale jak sie skończa to kupię znów Pirelli Diablo.Co do Metzelerów to mam kumpla co ma pare kompletów tego modelu co szukasz za jakies 800 zł za komplet- nówki rocznik 2007 Cytuj DESMOBSESSION DOC POLSKA www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frencci Opublikowano 23 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 Dzieki za rady dotyczace pisania postow, zostane jednak przy swoim sposobie. Formuluje pytania tak, zeby z odpowiedzi dowiedziec sie rzeczy, ktore mnie interesuja. Informacje byly ciekawe i bardzo mi sie przydaly.Co do decyzji kupna, to rzeczywiscie takowa juz zapadla, zdaje sobie bowiem sprawe, ze na obecnym komplecie nie pojezdze bez konca. :crossy: Co do rodzaju opon i w drugiej kolejnosci miejsca kupna, to potrzebuje jeszcze sporo informacji i czasu. W. Jak widac - ilu Polakow- tyle opinii. Jednak szczerze odradzam tych opon, w podobnych cenach sa juz komplety nowoczesniejszych gum, takze wielomieszankowych. Tym bardziej- jesli juz Dunlop z tylu ucieka Tobie- to mysisz dawac zdrowo w palnik na ulicach. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 Ducati to Ferrari wśród motocykli- nie każdy może je miećA to niby dlaczego? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 Hej, WWW ja mam z tyłu MEZ4 i już przy moich 50 koniach łapie uślizg przy niewielkim pochyleniu w czasie dynamicznego przyspieszania. Tak że nie polecam do mocniejszych maszyn.Przy dość głębokim złożeniu bardzo często mi tył uślizguje nawet przy lekkim przyspieszaniu. Dopiero przy temperaturach powyżej 28-30°C można się w miarę bezpiecznie pochylić, ale i tak nie udaje mi się zamknąć opony, bo po kilku uślizgach mam opór psychiczny...PozdrSeb Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 ....A z tymi "autostradami" lepiej uwazac- ostatnio jak jechalem po mundur do Bialegostoku to widzialem jak tir wyprzedzal zuka... Janek, a w którym miejscu jest ta autostrada do Białego? :icon_razz: Na A2 nalezy jeszcze uważać na latające łańcuchy (szczególnie w okolicach 20-30 km od strony Strychowa :cool: :cool: Ja w swoim Monsterku po Pirelkach Diablo nałożyłem Micheliny Pilot Road i była to bardzo dobra oponka (w moim mniemaniu oczywiście). Tera zamierzam również kupić Michelin Pilot Road 2TC do swojego ST2 i wydaje mi sie że będzie to najlepszy lepszy wybórpozdrawiam Was mokroKris (Muminek) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 Powiem Krzysiu tak- jak to roznica czy jest do Bialego czy nie ma jak w naszym kraju nie ma Autostrad- sa tylko drogi szumnie nazwane autostradami- no ale taka nasza tradycja-mielim zostac tygrysem europy, a na razie to nawet malym kotkiem nie jestesmy tylko szara myszka:-(((.Wg mnie autostrada to przynajmniej 5 pasow w 1 strone+ duzo idealnie wyprofilowanych zakretow i pare prostych, nie mowiac o samej strukturze nawierzchni...Jak to mozliwe ze w kraju gdzie wiekszosc obszaru to niziny- mniej lub bardziej polodowcowe, gdzie nie ma zbyt stalego/twardego skalnego podloza daje sie tak malo warstwy przygotowawczej pod beton i nawierznie - jak bylem swego czasu w Grecji to dokladnie przyrzalem sie ze na twardej skale dodatkowo bylo "podsypki" ok. 2 metry, oprocz tego podczas budowy z 2 stron byly sypane drogi szutrowe z przejazdami pod budowana nawierzchnia- potem tymi drogami realizowany jest tez ruch lokalny typu traktory i owce, a jak to wyglada u nas sam widzialem - na dodatek sama"autostrada" jest zle skonstruowana- bo jadac lewym pasem po swej lewej jest tzw pas zieleni/zwir- a powiniemn byc tzw pas ratunkowy... otoz jadac lewym pasem podczas wykonywania gwaltownego manewru omijania samochodem ciezarowym, wpadamy lewa strona w szuter/ piasek. miekka trawe i co- sciaga nas gwaltownie w lewo i przebijamy sie na przeciwlegle pasy na czolowke...jesli juz takie g. wymyslono to odleglosc miedzy przeciwleglymi pasami powinna wynoscic przynajmniej 50-100 m...Trudno nie bylo u nas autostrad z prawdziwego zdarzenia i dlugo nie bedzie, wiec raczej lepiej przeczytac artykul slynnego speca od Ducatow M .Ienatcha-stay easy, keep smaling, take easy itp road is not track,its place for peace not war- cokolwiek to znaczy... :icon_mrgreen: :lalag: :smile: Pozdr. Trzymajta sie cieplo- ja tam dzisiaj jak jechalem Drgawka do Jedwabnego sie troche zdziwilem bo lod na drogach, a miala byc wiosna??Dopiero jak wracalem po polach to sie zgrzalem, ale jak tu sie nie zgrzac lapiac uslizgi nie calkiem kontrolowane na endurasie:-)))Wasz Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frencci Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 Hej, WWW ja mam z tyłu MEZ4 i już przy moich 50 koniach łapie uślizg przy niewielkim pochyleniu w czasie dynamicznego przyspieszania. Tak że nie polecam do mocniejszych maszyn.Przy dość głębokim złożeniu bardzo często mi tył uślizguje nawet przy lekkim przyspieszaniu. Dopiero przy temperaturach powyżej 28-30°C można się w miarę bezpiecznie pochylić, ale i tak nie udaje mi się zamknąć opony, bo po kilku uślizgach mam opór psychiczny...PozdrSeb Masz zupelna racje Scitro, przy zmianie chetnie pomoge w doborze i ew. uzyskaniu dobrej ceny. Zjezdzilem pare kompletow i mam paru znajomych :bigrazz: Janek, a w którym miejscu jest ta autostrada do Białego? :cool: Na A2 nalezy jeszcze uważać na latające łańcuchy (szczególnie w okolicach 20-30 km od strony Strychowa :cool: :buttrock: Ja w swoim Monsterku po Pirelkach Diablo nałożyłem Micheliny Pilot Road i była to bardzo dobra oponka (w moim mniemaniu oczywiście). Tera zamierzam również kupić Michelin Pilot Road 2TC do swojego ST2 i wydaje mi sie że będzie to najlepszy lepszy wybórpozdrawiam Was mokroKris (Muminek) Bardzo dobry wybor moim zdaniem. Te trzystrefowe Road'y sa podobniez piekielnie dobre, a na wodzie lepsze o 'punkt' od podobno perfekcyjnych 'Power'ow'. Komplet ok...tysiac zl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurjuszi Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 tez mnie to interesuje - 1098 marzeniewydaje mi sie ze najwiekszym problemem u nas jest obluga desmoDlaczego? Że mało który mechanik się na tym zna, tak? A o 1098 myśli moja żona :smile: ja się go boję. pozdr Cytuj "Łudududududududududuuuu... Łudududududududduddddd" - Theodor (Zegrze 2010)"Hondy mają taki dziwny dźwięk..." - Autor nieznany (Udrzyn 2010) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pinhol Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Bardzo dobry wybor moim zdaniem. Te trzystrefowe Road'y sa podobniez piekielnie dobre, a na wodzie lepsze o 'punkt' od podobno perfekcyjnych 'Power'ow'. Komplet ok...tysiac zl. Potwierdzam! wczoraj latałem na Pilot Road2 i nawet przy temp. powietrza ok3stopni gumy nagrzewaj sie dość szybko i trzymają doskonale. Dałem 1050zł (120/17 i 160/17) z dostawą i wiem że to dobrze wydana kasa.Do Monsterka 800 na szosę -świetne, czekam na możliwość przetestowania na torze :crossy: pozdr! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
www Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 A juz wlasciwie zdecydowalem sie na Powery, a tu Roady przechodza do kontrataku... Dzieki za opinie, czytam uwaznie i rozwazam w swoim sercu :wink:W. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.