Skocz do zawartości

duke75

Forumowicze
  • Postów

    448
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O duke75

  • Urodziny 05/12/1975

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Krakow/Kłaj

Osobiste

  • Motocykl
    Ducati SS1000ds,SS 900
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    5519237
  • Strona www
    http://www.ducati-klub.pl

Osiągnięcia duke75

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku (18/46)

0

Reputacja

  1. Widzę, ża masz podobną opinie co do serwisu Azmotu. Ja właśnie przywiozłem moto z Motorowni w Poznaniu. Zrobiłem tam przegląd jednego Dukata w lipcu oraz zawiozłem drugiego, który stał w Azmocie miesiąc i pan fachman od Peugeota nie miał pojęcia co jest grane stosując dość często przerywnik na "K". Mocno wkurzony wziąłem ten motocykl i zawiozłem do Poznania gdzie Maciej poradził sobie bez wielkich filozofii. "Pan od Ducati" czyli Marek jest moim zdaniem akurat plusem w tym salonie. Oprócz Macieja, polecam Ci jeszcze (niestety) Czechów, bo jak mniemam potrzebujesz serwis autoryzowany (moto na gwarancji). Ja byłem w Pradze i pełen profesjonalizm + ceny przystępne a nasz klubowicz był Ostrawie i też bardzo zadowolony. Zerknij tu: http://ducati-klub.pl/ForumDucati/viewtopic.php?f=19&p=4497&sid=6c10a9d3c26aa33522c90c09e0e4b1d4#p4497
  2. Osobiście na nim nie jeździłem ale byłem ostatnio w Toskanii i jechałem za grupą kilku Diavelów. Jeden Węgier, który nim jeździł mi powiedział,że prowadzi się lepiej w winklach niż jego Hypermotard a odejście ma nieziemskie. Poza tym mój teść, który ma Shadow 750 powiedział,że się zakochał. Myślę,że to moto który łączy amatorów ścigów i czoperów :icon_mrgreen:
  3. No przenieśli się, przenieśli... Ja też wszystkim Wesołych Świąt!!!! Pozdro Janek!!!
  4. Miałem dokładnie podobne problemy z SS 750 (rok 1992) z DynoJet stage 1 + filtr K& N + wydech Termignoni. Wszystko było ok do momentu pierwszego przeglądu i czyszczenia gaźników w PL. Od roku 2003 do 2005 czyli do momentu "dzwona", mój mechanik czyli Tomek-Szogun z Krakowa napisał habilitacje w dziedzinie gaźników. Nie opadające obroty dość łatwo zostały załatwione ale cały czas zarzucało przednią święcę i po ok. 100km od wkręcenia nowej miałem ją czarną jak węgiel i znów czyszczenie itd. Moim zdaniem główny powód to DynoJet szczególnie stage 1, który nie daje przyrostu osiągów a głównie większe spalanie i kupe problemów w regulacji. Kiedy go sprzedawałem zaleciłem kupującemu wywalenie dynojetów i od tej chwili nie słyszałem o problemach gaźnikowych w tym moto. Moim zdaniem powinieneś wsadzić fabryczne klamoty i jak jakiś spec. (np. Piotr Dudek) Ci to złoży i wyreguluje to powinineś mieć po problemie.
  5. Zginął nasz kolega z Krakowa-Michał na GSXR 750. Pogrzeb w najbliższą sobotę w Kielcach. Kto może niech przyjedzie. Oto szczegóły: http://www.forum.ducati-klub.pl/viewtopic....dca1319374ab7af
  6. ...ale właściciel jest zachwycony!!! Krupin99 to skromny chłopak ale podobno (bo jeszcze nie widziałem) odwalił kawał dobrej roboty :clap:
  7. U nas w klubie jest Multistrada 800, właściciel Bacacyl :buttrock:
  8. Rzadko sie widzi stunt na ducati. Aż żal na to patrzeć :biggrin:
  9. 1. akurat w Wawie macie komfort pod tym względem: jest Probike, CafeRacer, Darek Musielak i pewnie inne miejsca o których nie wiem. Jak chcesz to skontaktuj się z Konradem w Wawy-naszym klubowiczem(link masz na dole). On Ci pomoże. 2. a po co co 6 tys?? w tych modelach się robi co 10 tys. 749/999 jako 4-zaworowce są wyraźnie droższe w serwisie niż dwuzaworowce ale dokładnej ceny Ci nie powiem 3.paski też są duże droższe ale komplet powinien kosztować koło 500zł maks. 4. w 749 dużo wersji nie masz tzn. jest S-ka i R-ka ale S-ka jest bardzo rzadka a R-ka w PL ma już chyba wartosć kolekcjonerską. Co Ty chcesz od urody 749??!! Ja wolę 999/749 od 848/1098 a porównując z 916 to miałbym problem co kupić. Rzecz gustu... 5.w innych nie siedzę to Ci nie polecę. Mogę Ci polecić coś z punktu nr.8 bo w tym siedzę :crossy: 6. oczywiście,ze dadzą radę. Ja też takie rzeczy robię w zaufanym serwisie.....Yamahy :bigrazz: 7. Hmm, nie powinno być problemów ale róznie bywa... 8. Ducati raczej mało palą i generalnie nadają się do codziennej eksploatacji. 749 powinien się zamknąć w 5-6 litrach w normalnej jeździe. Musisz jednak pamiętać,że to motocykl sportowy i wartosci użytkowych ma tyle co kot napłakał. Ja właśnie dlatego oprócz Dukata mam własnie skuter Yamaha X-max 250 z którego jestem bardzo zadowolony. Odwala kawał dobrej roboty i nie przejmuję się czy pada i czy jest brudny. Jest pakowny, pali ok. 3.5 /100 a czasy dojazdu mam podobne co Ducati bo idzie nawet 150/h. W ten sposób w tamtym roku zrobiłem 22 tys. km, 15 na skuterze a 7 na moto. Tak się oszczędza Duke :icon_mrgreen: Pozdr
  10. ...żebyś się nie zdziwił. Może to być zbyt narowiste moto jak na pierwszy raz. Ja bym zaczął od 620-695.
  11. No cóż jest to smutne dla wielu Ducatistów. Na spotkaniu prezydentów klubów w Bolonii jedna z najstarszych klubowiczek we Włoszech wręcz błagała publicznie kierownictwo Ducati,żeby go nie zatrudniali czym wywołała ogromne brawa wsród zgromadzonych prezesów z całego świata, głównie Włochów. Powiedziała mniej więcej tak: "Nie bierzcie go bo jak on wygra to weźmie całą chwałę dla siebie a jak przegra to krytyka pójdzie na Ducati" No coś w tym jest...Rossi jest autonomicza marką samą w sobie...
  12. Wiem o jednym monsterze 696 wersja "+", kupionym w salonie PL z przebiegiem 6 tys km co to właściciela przycisnęło i za dobre pieniądze pilnie odda.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...