Skocz do zawartości

KOLCOWANIE OPON


Rekomendowane odpowiedzi

normalne nakrętki + duża podkładka, śruby m6 30 mm na przód poszło 135 na tył 120, nic sie nie luzuje

 

 

 

tak to wygląda, niestety śnieg był jak błoto i jazda nie była widowiskowa, ale na białej drodze asfaltowej 100kmh to żaden wyczyn, a mina wyprzedzanych kierowców jest warta zobaczenia ;]

 

ogólnie jak ktoś ma dwa wieczory wolnego to polecam ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mowa tutaj o m6 jaka twardość ? mam w pracy dobre śruby z twardością 10.8 bodajże , tylko ze m8 myślicie , że to by była lekka przesada ? czy m8 też może być? , jeszcze pytanko odnośnie przygotowywania moto na zimę , przystrajaliście gaźnik ? bo słyszałem , że moto inaczej reaguje na zimne powietrze , co z olejem w amortyzatorach ? wymienialiście na rzadszy lub coś robiliście? i co z filtrem powietrza ? nie pociąga śniegu ? zaklejacie go jakaś ?:)

 

filmik fajny :) idzie jak przecinak , wrzucę z enduro zimą jak zrobię ;)

Edytowane przez creawe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gaznik trzeba przestawic, chyba ze chcesz miec w krajnym przypadku dziure w tłoku wytopioną. Zimne powietrze powoduje ubogą mieszanke i wypada to skorygowac, w wiekszosci przypadków wystarczy zwiekszyc dawke paliwa na srubie i podnieśc iglice , lecz trzeba pamietac ze nie zawsze to zda egzamin i trzeba bedzie sie pobawic nimi. Wyznacznikiem tutaj będzie kolor świecy, kawa z mlekiem/rdzawy/brazowy - ideal, biała szara , jasna zaubogo, czarna, morka, okopcona za bogato.Filtr wystarczy odpowiednio nasączyc olejem do nich przeznaczonym i bedzie git. oleju w lagach nie musisz ruszac , chyba ze masz stary i przepracowany ( sezon nalatany) to wymien

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

z ta diura w tloku to przesadziles.sruba od powietrza obrot mniej najwyzej,jednak latam co zime mocno i czy to 2T czy 4T nigdy nic sie niestalo bez zadnego przestawiania.ciekawe czy moto puszczane na skandynawie maja inaczej regulowane gazniki...watpie:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z ta diura w tloku to przesadziles.sruba od powietrza obrot mniej najwyzej,jednak latam co zime mocno i czy to 2T czy 4T nigdy nic sie niestalo bez zadnego przestawiania.ciekawe czy moto puszczane na skandynawie maja inaczej regulowane gazniki...watpie:P

Czasem możesz sie przeliczyć z tą dziurą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawe czy moto puszczane na skandynawie maja inaczej regulowane gazniki...watpie:P

 

stara xt600 na rynek szwajcarski i z przeznaczeniem w góry, ma fabrycznie zamontowane coś w rodzaju regulatora ilości powietrza który zależnie od wysokości npm (a więc i wilgotności i gęstości powietrza) minimalnie koryguje skład mieszanki żeby zawsze był prawidłowy

 

tutaj jest cośtsm o tym gdzieś było bardziej szczegółowo jak znajde wrzucę

http://xtzclub.pl/threads/1901-XT-600-Tenere-r%C3%B3%C5%BCnica-pomi%C4%99dzy....

 

Nie,nie tu chodzi o barometryczny regulator.Wersja szwajcarska ma takie coś, przydatne przy jeździe na różnych wysokościach nad poziomem morza

 

 

dokładniej od nas z forum

 

A co do pracy gaźnika w wysokich górach, to niektóre modele XT600 sprzedawane głównie w Szwajcarii

(Alpy i niemalże labolatoryjne dbanie o środowisko) były wyposażane w tzw. dozownik barometryczny, jego zadaniem było takie gospodarowanie składem mieszanki aby silnik pracował optymalnie niezależnie od wysokości n.p.m., a co za tym idzie od cciśnienia atmosferycznego. Dobry patent wg mnie.

Załączam link do fotki:

http://1.1.1.5/bmi/www.xt600.de/xt_werksta...rometerdose.jpg

 

nie działa fotka no ale wiadomo o co chodzi

 

 

także coś jest na rzeczy a że regulacja gaźnika nie jest trudna to warto to zrobić........ja też latałem w -10 na crm125 i mtx80 bez regulacji gaźnika ale poprostu nie wiedziałem że trzeba to zrobić na szczęscie nic się nie stało :D

Edytowane przez michoa

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, ja mam takie pytanie, czy zdałoby egzamin kolcowane opon enduro, nie kostka, tylko uniwersalne, mniejszymi śrubami ale gęściej?

 

A tak przy okazji, kupie koła lub opony

http://forum.motocyklistow.pl/index.php?/topic/149819-kola-opony-z-detkami-opony-kostka/page__pid__1856157#entry1856157

Edytowane przez rachub48

Jawa Robby 50 ==> Yamaha XT 600E ==> Honda CB 900F Hornet

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Nie ubijać tu piany, że śruby tańsze itp. Po prostu znalazłem alternatywę.

http://allegro.pl/ko...2033992961.html

kolcen.jpg

Edytowane przez _Monter_

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość robert73

Po ostatniej przewrotce postanowilem poszukac czegos zamiast lancuchow, bo jak wiadomo z lancuchami po asfalcie jezdzic sie nie da a mysle ze jak by wkrecic kilka gwozdzi to by sprawy sie mialy inaczej oto wyniki poszukiwania:

http://www.best-grip.com/ita/pneumatici.asp

Tabela rozmiarow:

 

http://www.best-grip.com/pdf/tabella_IT.pdf

I opona moto:

 

 

http://www.best-grip.com/images/pneumatici_2009/particolora_eventi_speciali_2.JPG

 

Stosowal ktos z was te rzeczy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po ostatniej przewrotce postanowilem poszukac czegos zamiast lancuchow, bo jak wiadomo z lancuchami po asfalcie jezdzic sie nie da a mysle ze jak by wkrecic kilka gwozdzi to by sprawy sie mialy inaczej oto wyniki poszukiwania:

http://www.best-grip.../pneumatici.asp

Tabela rozmiarow:

 

http://www.best-grip.../tabella_IT.pdf

I opona moto:

 

 

http://www.best-grip..._speciali_2.JPG

 

Stosowal ktos z was te rzeczy?

 

nie nada się, od razu szlak trafi te kolce na asfalcie. Takie coś nadaje się dla enduro i lod

Mika Ahola

1974 - 2012

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...