qba Opublikowano 1 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 normalne nakrętki + duża podkładka, śruby m6 30 mm na przód poszło 135 na tył 120, nic sie nie luzuje tak to wygląda, niestety śnieg był jak błoto i jazda nie była widowiskowa, ale na białej drodze asfaltowej 100kmh to żaden wyczyn, a mina wyprzedzanych kierowców jest warta zobaczenia ;] ogólnie jak ktoś ma dwa wieczory wolnego to polecam ;] Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
creawe Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 (edytowane) mowa tutaj o m6 jaka twardość ? mam w pracy dobre śruby z twardością 10.8 bodajże , tylko ze m8 myślicie , że to by była lekka przesada ? czy m8 też może być? , jeszcze pytanko odnośnie przygotowywania moto na zimę , przystrajaliście gaźnik ? bo słyszałem , że moto inaczej reaguje na zimne powietrze , co z olejem w amortyzatorach ? wymienialiście na rzadszy lub coś robiliście? i co z filtrem powietrza ? nie pociąga śniegu ? zaklejacie go jakaś ?:) filmik fajny :) idzie jak przecinak , wrzucę z enduro zimą jak zrobię ;) Edytowane 4 Listopada 2011 przez creawe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 5 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2011 gaznik trzeba przestawic, chyba ze chcesz miec w krajnym przypadku dziure w tłoku wytopioną. Zimne powietrze powoduje ubogą mieszanke i wypada to skorygowac, w wiekszosci przypadków wystarczy zwiekszyc dawke paliwa na srubie i podnieśc iglice , lecz trzeba pamietac ze nie zawsze to zda egzamin i trzeba bedzie sie pobawic nimi. Wyznacznikiem tutaj będzie kolor świecy, kawa z mlekiem/rdzawy/brazowy - ideal, biała szara , jasna zaubogo, czarna, morka, okopcona za bogato.Filtr wystarczy odpowiednio nasączyc olejem do nich przeznaczonym i bedzie git. oleju w lagach nie musisz ruszac , chyba ze masz stary i przepracowany ( sezon nalatany) to wymien Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 z ta diura w tloku to przesadziles.sruba od powietrza obrot mniej najwyzej,jednak latam co zime mocno i czy to 2T czy 4T nigdy nic sie niestalo bez zadnego przestawiania.ciekawe czy moto puszczane na skandynawie maja inaczej regulowane gazniki...watpie:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 z ta diura w tloku to przesadziles.sruba od powietrza obrot mniej najwyzej,jednak latam co zime mocno i czy to 2T czy 4T nigdy nic sie niestalo bez zadnego przestawiania.ciekawe czy moto puszczane na skandynawie maja inaczej regulowane gazniki...watpie:PCzasem możesz sie przeliczyć z tą dziurą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 (edytowane) ciekawe czy moto puszczane na skandynawie maja inaczej regulowane gazniki...watpie:P stara xt600 na rynek szwajcarski i z przeznaczeniem w góry, ma fabrycznie zamontowane coś w rodzaju regulatora ilości powietrza który zależnie od wysokości npm (a więc i wilgotności i gęstości powietrza) minimalnie koryguje skład mieszanki żeby zawsze był prawidłowy tutaj jest cośtsm o tym gdzieś było bardziej szczegółowo jak znajde wrzucęhttp://xtzclub.pl/threads/1901-XT-600-Tenere-r%C3%B3%C5%BCnica-pomi%C4%99dzy.... Nie,nie tu chodzi o barometryczny regulator.Wersja szwajcarska ma takie coś, przydatne przy jeździe na różnych wysokościach nad poziomem morza dokładniej od nas z forum A co do pracy gaźnika w wysokich górach, to niektóre modele XT600 sprzedawane głównie w Szwajcarii(Alpy i niemalże labolatoryjne dbanie o środowisko) były wyposażane w tzw. dozownik barometryczny, jego zadaniem było takie gospodarowanie składem mieszanki aby silnik pracował optymalnie niezależnie od wysokości n.p.m., a co za tym idzie od cciśnienia atmosferycznego. Dobry patent wg mnie.Załączam link do fotki:http://1.1.1.5/bmi/www.xt600.de/xt_werksta...rometerdose.jpg nie działa fotka no ale wiadomo o co chodzi także coś jest na rzeczy a że regulacja gaźnika nie jest trudna to warto to zrobić........ja też latałem w -10 na crm125 i mtx80 bez regulacji gaźnika ale poprostu nie wiedziałem że trzeba to zrobić na szczęscie nic się nie stało :D Edytowane 30 Listopada 2011 przez michoa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rachub48 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 (edytowane) Witam, ja mam takie pytanie, czy zdałoby egzamin kolcowane opon enduro, nie kostka, tylko uniwersalne, mniejszymi śrubami ale gęściej? A tak przy okazji, kupie koła lub oponyhttp://forum.motocyklistow.pl/index.php?/topic/149819-kola-opony-z-detkami-opony-kostka/page__pid__1856157#entry1856157 Edytowane 1 Grudnia 2011 przez rachub48 Cytuj Jawa Robby 50 ==> Yamaha XT 600E ==> Honda CB 900F Hornet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 (edytowane) Nie ubijać tu piany, że śruby tańsze itp. Po prostu znalazłem alternatywę.http://allegro.pl/ko...2033992961.html Edytowane 4 Stycznia 2012 przez _Monter_ Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 E tam , śruby do płyty wiórowej maja szeroki gwint i leżą jak ulał :icon_biggrin: Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robert73 Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 Po ostatniej przewrotce postanowilem poszukac czegos zamiast lancuchow, bo jak wiadomo z lancuchami po asfalcie jezdzic sie nie da a mysle ze jak by wkrecic kilka gwozdzi to by sprawy sie mialy inaczej oto wyniki poszukiwania:http://www.best-grip.com/ita/pneumatici.asp Tabela rozmiarow: http://www.best-grip.com/pdf/tabella_IT.pdf I opona moto: http://www.best-grip.com/images/pneumatici_2009/particolora_eventi_speciali_2.JPG Stosowal ktos z was te rzeczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
creawe Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 (edytowane) ja zrobiłem kolce na m8 śruby zamkowe , ale jeszcze nie założyłem , bo na razie odwilż u nas Edytowane 17 Lutego 2012 przez creawe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 Po ostatniej przewrotce postanowilem poszukac czegos zamiast lancuchow, bo jak wiadomo z lancuchami po asfalcie jezdzic sie nie da a mysle ze jak by wkrecic kilka gwozdzi to by sprawy sie mialy inaczej oto wyniki poszukiwania:http://www.best-grip.../pneumatici.aspTabela rozmiarow: http://www.best-grip.../tabella_IT.pdfI opona moto: http://www.best-grip..._speciali_2.JPG Stosowal ktos z was te rzeczy? nie nada się, od razu szlak trafi te kolce na asfalcie. Takie coś nadaje się dla enduro i lod Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.