JAKI Opublikowano 25 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2005 witam, jesli komus to cos przyblizy to chodzi mi o cylindry w mojej JAWIE TS 350, jaka do tego fabre najlepiej uzyc, jesli ktos ma juz jakas sprawdzonom to prosze podac, jaka jest jej cena, i czy jest to farba w spraju czy w zwykłej puszcze która sie nanosi pedzlem. NA co zwrócic uwage przy malowaniu cylindra? sa tego jakies złe strony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 26 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2005 http://www.redmotorz.studioo.pl/technika/c.../czernienie.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sovietek Opublikowano 26 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2005 ja w kaśce malowałem zwykłą "piecówą" - czyli farbądo wysokich temperatur, w sprayu - dostaniesz ją w każdym motoryzacyjnym. zwróć uwagę - jak przy każdym malowaniu - żeby powierzchnia była dobrze oczyszczona i odtłuszczona. największym plusem jest fakt,że to jest farba ogólnie dostępna i łatwa w użyciu.. :evil:co do trwałości - malowałem rok temu u jak narazie - ładnie trzyma.na początku (pierwsze kilometry) cylindry śmierdziały i się z nich dymiło (to chyba minus ;-) ), ale conieco się wypaliło i szafa gra. i teraz moje pytanie do reszty: malowaliście na zimnych czy rozgrzanych cylindrach?ja malowałem na zimnych (podczas remontu), a słyszałem że jak się pomaluje na gorący cilinder, to lepiej trzyma itd..co o tym sądzicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwas Opublikowano 26 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2005 Cylindrów chłodzonych powietrzem nie należy malowac, ponieważ naniesiona farba stwarza izolację cieplną i przez to cylinder gorzej odprowadza ciepło... lepszym rozwiązaniem według mnie jest wypolerowanie aluminiowych żeberek, ja tak zrobiłem jak miałem kiedys etz 250 i efekt był zadowalającypozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sovietek Opublikowano 26 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2005 a żeliwny cylinder? :evil:rdza na nim również nie jest dobrym rozwiązaniem ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwas Opublikowano 27 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2005 a żeliwny cylinder? Smilerdza na nim również nie jest dobrym rozwiązaniem Wink szczota druciana w łape i do dzieła :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 27 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2005 Polerowanie też nie jest najlepszym rozwiązaniem bo zmniejsza powierzchnię odprowadzania ciepła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 27 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2005 A po jaką cholerę malować piękne aluminiowe cylindry?Jeżeli są brudne w wyniku zaniedbania to wystarcz je umyć.Pralke se pomaluj :evil: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek775 Opublikowano 27 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2005 Czy do czernienia zeliwnego cylindra nada sie smar grafitowy bo łoju jakotakiego nie mam?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JAKI Opublikowano 27 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2005 czy bedzie sie do tego nadawac farba która jest przeznaczona do malowania zacisków i bebnów hamulcowych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 27 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2005 Ja bym ich wcale nie malował tylko przychylił się do propozycji Piotra Dudka i wyczyścił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sovietek Opublikowano 27 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2005 aluminiowych bym rowniez nie malowal.malowanie aluminium, to moim zdaniem poprostu zboczenie :evil: a zeliwne - jak juz wczesniej pisałem - polecam tzw. "piecówe". ktoś pisał, że rdzę szczotką usunąć..pewnie, ale po usunięciu pomalować, chyba że ktoś chce co 2 tygodnie jeździć szczotką po garach ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2005 tez bym nue malowal tych cylindrow . mam cb 500 i nie wiem czym pomalowac tlumik a jestem lakiernikiem od 13 lat. gdyby byl aluminiowy to bym go wypolerowal. malowalem go sprayem ale to kiszka. nie jest odporna ta farba na benzyne itp. :) jaka farba pomalowac tlumik ? pomozcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 29 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2005 A słyszałeś o lakierze proszkowym odpornym na wysokie temperatury?Zabawa niedroga i bardzo trwała. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperPL Opublikowano 29 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2005 Ja np w mojej ETZ pomalowałem ten piękny :) (mnie sie nie podobał) cylinder czarnym sprayem + wypolerowałem ranty. Po starnnym przygotowaniu cylindra farba sie już trzyma 2gi rok i wygląda jak dzień po malowaniu. Jeśli chodzi o chłodzenie - nic się nie dzieje, czyli wszystko OK. Osobiście bym malował i polerował ranty.Oto kilka fotek, jak to wygląda: Jeśli chodzi o producenta spray`u to jeśli jesteś zainteresowany to sprawdzę przy najbliższym pobycie w warsztacie. Dodane: warstwa jaką uzyskałem tym spreyem jest cienka - spray bardzo dobrze "kryje" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.