Skocz do zawartości

JAKI

Forumowicze
  • Postów

    132
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O JAKI

  • Urodziny 04/25/1987

Informacje profilowe

  • Lubię
    lalaka
  • Skąd
    TYCHY

Osobiste

  • Motocykl
    XJ 600 DIVERSION
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    1772570
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia JAKI

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin (14/46)

0

Reputacja

  1. Kolega JAKI jest OSZUSTEM!!! wziął kasę za alternator i koło magnesowe do FAZERA, a przysłał tylko alternator jak się upomniałem o zwrot części kasy wyzwał mnie od wieśniaków i stwierdził że kasy nie ma. OSTRZEGAM PRZED GOŚCIEM

  2. Witam, jesli ktos bylby zainteresowany to prosze o kontakt;) głowica lezy u mnie juz od jakiegos czasu, jest odpowiednio zabezpieczona;) razem z zaworami, sprezynkami i szklankami, nie zwichrowana, nie wymaga planowania, zawory szczelne, nie pokrzywione, nie powypalane, zadnych uszkodzen czy nie prawidlowosci, pochodzi z motocykla o przebiegu 47tys km. tanio sprzedam;) POZDRAWIAM
  3. Witam, niestety ale 19 nie dam rady, takze prosze o usuniecie mnie z listy, miłej zabawy :buttrock: !!!!!
  4. Mi odpowiada zarowno pierwszy jak i drugi termin;) Tuba jak to tam wyglada odnosnie płatnosci? trzeba rezerwowac i robic jakąś przedwpłate?
  5. nie poroblem w tym zeby sie zmiesciła;) zapytaj kumpla jak mu sie jezdzi, czy moto np nei ze słabło? czy ma jakies problemy na zakretach? POZDRAWIAM
  6. Witam, powoli zaczołem sie rozgladac za oponkami, duzo czytałem o tym na forum no i chyba stane po stronei grona osób które jezdza na nowych lezakowanych gumach;) słysząłem ze ktos do YAMAHY XJ 600 DIVERSION dał na przód 120 (orginał 110) i uzyskłą przez to lepsze prowadzenie, jako ze opona 120/17 jest łatwiej dostepna niz 110/17 jest to ciekawe rozwiazanie, prosze o wypowiedzenie sie na ten temat. Nastepny problem mam z tylnia opona jako ze ciezko jest dostac 130/18, najłatwiej byłoby dac 120/18, czy to nie bedzie za waska opona? i czy skoro na tył dam 120 to czy na przodzie wteyd moge miec tez 120? czy lepiej dac juz troche wezsza? POZDRAWIAM i bardzo prosze o wypowiedzi.
  7. zdjolem owiewke i przejechlem sie bez, drgania owszem byly ale juz nie tk anglosnione jk z ta owiewka, wytlumilem owiewkaw miejscach styku uszczeklmi do okien, tak ze nic nie widac, no i jest duzo lepiej, teraz nie mosze zaciskc zebwo jak chce przejsc z 4tys na 6tys ;p
  8. wcoraj zdjolem a w zasadzie podnioslem pokrywe zaworów bo nie umialem jej calkowicie wyciagnac, krawedzie styku sa gladziutkie, wyczyscilem je i odtluscilem oprcz tego okazalo se ze uszczlka jest wcisnieta na jednym z tych gumowych oczek z prawej strony, poprawilem to wszystko ladnie skrecilem no i teraz nic nie cieknie;) takze mysle ze obejdzie sie bez wymiany uszczelki, a jesli pojawi sie choc kropla to wymieniam odrazu;]
  9. napewno z pod pokrywy, na poczatku w jdnym miejscu załeczo lekko sie pocic i wyciekac, teraz juz na dwóch krawedziach tej uszczelki sie poci. No chyba racja z tym zeby zalac mniej o 80zł i zrobic to odrazu i miec spokój. POZDRAWIAM I DZIEKI hmmm a czy to pocenie moze miec zwiazek z jakas inna usterka? np ze zawory przepuszczaja i wydmuchuje mi olej? bo pocenie sie tej uszczelki widoczne jest tylko z prawej strony. a tam tez swiece sa jasniejsze. POZDRAWIAM
  10. znajomy ktory tez ma ka sam xj zwrócił uwage na te drgania ja jezdziłem na jego sprzecie to były mniejsze niz u mnie ;(
  11. bałem sie ze ta uszczelka bedzie kosztwac z 150zl :icon_rolleyes: wymienie ja na pewno ale nie wiem czy razem z regulacja zaworow bo moge wtedy na to kasy nie miec, a dam rade potem sam bez wikeszych komplikacji wymienic ta uszczelke w domowym garazu?
  12. na poczatku było tam widac tylko jakies znikome slady oleju, a teraz zauwazyłem, ze z pod uszczelki w kilku miejsach wycieka olej, moze nie tyle ze wyciak co sie poprostu poci, ale ponize robia sie z tego zacieki. Wkrótce bede oddawał moto do regulacji zaworów czy po takim zabiegu daja nowa ta gumowa uszczelke (czy jest ona wliczona w cene? - 220zł), czy moze powiedziec im zeby dali tycke sylikonu albo jakis loktite?
  13. WItam, wspomniałem o tej dolegliwosci juz w temacie w którym chwaliłem sie mojim nowym sprzetem, zostało mi wtedy napisane ze dla XJ to normlane ze ze miedzy 4-5 a w zasadzie 4,5-5 tys obr/min wystepuja drgania i ze trzeba poprostu najlepiej je omijac. Troche juz pojezdziłem no i kurcze troche mnie to martwi, a juz na pewnio drazni. JEst to akurat taki przedział w obrotach z którego najchetniej bym korzystał, chcac go omijac to albo mułowałoto przemieszczam sie do 4tys albo juz krece sprzetea od 5,5-6 tys. Mało tego te drgania to nie sa jakies tam maluitkie drgania, jest hałas i czuje to lekko w podnózkach, w klamkach hamulca i sprzegła takze wydaje mi sie ze nie mozna tego od tak zlekcewarzyc. dzisiaj celowo jechałem w tym przedziale obrotów i reka chciałem wykmnic tego przyczyne, dotykajac silnika nie cuzłem na nim zadnych drgan, czułem je za to na owiewce, no i na tych rurach z ramy co ida obok kolan. Co moze byc przyczyna takich drgan? jak to sprawdzic? jak temu zaradzic? POZDRAWIAM
  14. no to ja wam powiem ze ja tez bede... mało tego... mysle ze bedzie od groma ludzi :] bo pogoda na sezon juz jest, problem w tym ze to my nie jestesmy gotowi :) i po to własnie jest ta impreza :] ja bede szperał za jakas fajna kurteczka a moja kobita bedzie mi marudzic która to gorsza;P
×
×
  • Dodaj nową pozycję...