Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

V2 - silnik w układzie V z dwoma cylindrami

aha - to już widziałem

R4 - silnik rzędowy z czterema cylindrami

tego nie widziałem - jakieś zdjęcie można prosić :?:

Vka to po prostu silnik V2

to też kumam

szlifierka to po prostu ścigacz

domyślałem się ;)

 

Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wybór V2 czy R4 to kwestia indywidualnych upodobań...

 

chodzi o sposób ułożenia cylindrów w kształcie litery "V" i rzędowo - czyt. w rzędzie, w tym przypadku są to dwa cylindry V, czyli V2 i R4 czyli cztery gary w rzędzie ;)

 

rzedowych czterocylindrówkach

 

sposób ułożenia czterech cylindrów rzędowo 8)

 

ale też wiem jak potrafi kopnąć w zadek wściekła Vka

 

kopnąć w zadek V-ka - czyt. przyśpieszyć motocyklem o sposobie ułożenia cylindrów w silniku w kształcie litery "V" :)

 

szlifierką wyrwiesz każdego spod świateł

 

szlifierką - czyt. ścigaczem, np Gsx-r 1000 :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ups...  :oops:  nie zauważyłem drugiej strony  :oops:  przepraszam, za tego moją powtórkę  :oops:

 

Nie ma za co - zawsze to lepiej jak dwóch tłumaczy. Ale i tak nie ma to jak fotka=1000 słów ;)

 

Dzięki Hopaki :!:

 

 

PS: Wybaczam Ci wielebny. Możesz odejść PUK PUK PUK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam

Zastanawiam sie nad kupnem TLa 97 dlatego chciałbym sie dowiedziec co sądzą o nim użytkownicy; odnoście usterkowości - na co nażekaja co sie psuje, jakie ma wady i zalety według was, ile pali i czy pozycja za kierownicą pozwala na jakiekolwiek podóże.

 

z góry dzieki

Wiktor

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

slyszalem ze:

- pojawiaja sie pekniecia w okolicach glowki ramy

- sprzeglo sie rozsypuje

- przez pierscienie dostaje sie benzyna do silnika

- duzo pali

 

ogolnie nie warto, zastanow sie moze lepiej nad modelem TL1000R, ma w/w wady poprawione, chociaz tez duzo pali. No i duzo wiecej kosztuje :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za wyjaśnienie mi sprawy... chyba TLa wybuije sobie z glowy przy cenie benzyny 4,04

 

PS

Redwater w nwiązniu do twojego zapytania w watku o Jasle ( sorki ze nie tam)... przepadlem na dłuższy czas :D ale mam nadzieję że teraz będe miał częściej przyjemność dyskutować z wami na forum :D ...

Pozdrawiam Wiktor

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o VTR to też dużo pali dochodziła nawet do 11litrów (miałem 3lata), ale niestety chyba wszystkie sportowe V-ki dużo palą. Za to V-ka daje ci to czego nie da ci żadna rzędówka. Jeżeli chodzi o trwałość VTR-y to moja była bez zarzutów, teraz mam Varadero (ten sam silnik z małymi zmianami) również super się sprawuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

faktem jest że V2 potrafi miec apetyt smoka! U mnie jest co prawda tylko 650ccm ale średnio z baku znika paliwo w tempie 5,5-6,0l/100km. a w koncu 1000ccm musi się lepiej odżywiać :D więc zuzycie typu 8-9l/100km raczej nikogo nie powinno szokować :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
Jeżeli chodzi o VTR to też dużo pali dochodziła nawet do 11litrów (miałem 3lata),

 

moglbys rozwinac?

11 przy ekstremalnej jezdzie czy tylko przy spontanicznym odkrecaniu manety? a ile przy spokojnej jezdzie bo ja slyszlem ze srednio ok. 8l/100km pali ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...