Jagdtiger Opublikowano 27 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2004 V2 - silnik w układzie V z dwoma cylindramiR4 - silnik rzędowy z czterema cylindramiVka to po prostu silnik V2szlifierka to po prostu ścigacz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dybcio Opublikowano 27 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2004 V2 - silnik w układzie V z dwoma cylindramiaha - to już widziałem R4 - silnik rzędowy z czterema cylindramitego nie widziałem - jakieś zdjęcie można prosić :?: Vka to po prostu silnik V2to też kumam szlifierka to po prostu ścigaczdomyślałem się ;) Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Słabek Opublikowano 27 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2004 wybór V2 czy R4 to kwestia indywidualnych upodobań... chodzi o sposób ułożenia cylindrów w kształcie litery "V" i rzędowo - czyt. w rzędzie, w tym przypadku są to dwa cylindry V, czyli V2 i R4 czyli cztery gary w rzędzie ;) rzedowych czterocylindrówkach sposób ułożenia czterech cylindrów rzędowo 8) ale też wiem jak potrafi kopnąć w zadek wściekła Vka kopnąć w zadek V-ka - czyt. przyśpieszyć motocyklem o sposobie ułożenia cylindrów w silniku w kształcie litery "V" :) szlifierką wyrwiesz każdego spod świateł szlifierką - czyt. ścigaczem, np Gsx-r 1000 :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Słabek Opublikowano 27 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2004 ups... :oops: nie zauważyłem drugiej strony :oops: przepraszam, za tego moją powtórkę :oops: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dybcio Opublikowano 27 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2004 ups... :oops: nie zauważyłem drugiej strony :oops: przepraszam, za tego moją powtórkę :oops: Nie ma za co - zawsze to lepiej jak dwóch tłumaczy. Ale i tak nie ma to jak fotka=1000 słów ;) Dzięki Hopaki :!: PS: Wybaczam Ci wielebny. Możesz odejść PUK PUK PUK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiktor Opublikowano 19 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2004 WitamZastanawiam sie nad kupnem TLa 97 dlatego chciałbym sie dowiedziec co sądzą o nim użytkownicy; odnoście usterkowości - na co nażekaja co sie psuje, jakie ma wady i zalety według was, ile pali i czy pozycja za kierownicą pozwala na jakiekolwiek podóże. z góry dziekiWiktor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2004 slyszalem ze: - pojawiaja sie pekniecia w okolicach glowki ramy- sprzeglo sie rozsypuje- przez pierscienie dostaje sie benzyna do silnika- duzo pali ogolnie nie warto, zastanow sie moze lepiej nad modelem TL1000R, ma w/w wady poprawione, chociaz tez duzo pali. No i duzo wiecej kosztuje :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamWo Opublikowano 19 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2004 Albo Honde VTR 1000.NIe pali az tyle i chyba si eduzo mniej sypie.Mocy ma ciut mniej bo 110 konikow, ale V-ka wiec dol ma niezly. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2004 sam sie zastanawiam nad VTR1000 jako nastepny moto :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OZ Opublikowano 19 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2004 Chyba Ario kiedys byl zainteresowany takim sprzetem. Moze ma jakies informacje zrodlowe. Sproboj do niego na PW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiktor Opublikowano 20 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2004 Dzieki za wyjaśnienie mi sprawy... chyba TLa wybuije sobie z glowy przy cenie benzyny 4,04 PSRedwater w nwiązniu do twojego zapytania w watku o Jasle ( sorki ze nie tam)... przepadlem na dłuższy czas :D ale mam nadzieję że teraz będe miał częściej przyjemność dyskutować z wami na forum :D ...Pozdrawiam Wiktor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 20 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2004 www.superbike.com.pl - na tej stronie chłopaki opisują wady i zalety tego moto z punktu widzenie użytkowania. Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woytas Opublikowano 20 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2004 Jeżeli chodzi o VTR to też dużo pali dochodziła nawet do 11litrów (miałem 3lata), ale niestety chyba wszystkie sportowe V-ki dużo palą. Za to V-ka daje ci to czego nie da ci żadna rzędówka. Jeżeli chodzi o trwałość VTR-y to moja była bez zarzutów, teraz mam Varadero (ten sam silnik z małymi zmianami) również super się sprawuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiszpan Opublikowano 20 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2004 faktem jest że V2 potrafi miec apetyt smoka! U mnie jest co prawda tylko 650ccm ale średnio z baku znika paliwo w tempie 5,5-6,0l/100km. a w koncu 1000ccm musi się lepiej odżywiać :D więc zuzycie typu 8-9l/100km raczej nikogo nie powinno szokować :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2004 Jeżeli chodzi o VTR to też dużo pali dochodziła nawet do 11litrów (miałem 3lata), moglbys rozwinac? 11 przy ekstremalnej jezdzie czy tylko przy spontanicznym odkrecaniu manety? a ile przy spokojnej jezdzie bo ja slyszlem ze srednio ok. 8l/100km pali ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.