Skocz do zawartości

Wiktor

Forumowicze
  • Postów

    46
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Skąd
    Rzeszow

Osiągnięcia Wiktor

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Dzieki za wyjaśnienie mi sprawy... chyba TLa wybuije sobie z glowy przy cenie benzyny 4,04 PS Redwater w nwiązniu do twojego zapytania w watku o Jasle ( sorki ze nie tam)... przepadlem na dłuższy czas :D ale mam nadzieję że teraz będe miał częściej przyjemność dyskutować z wami na forum :D ... Pozdrawiam Wiktor
  2. Witam Zastanawiam sie nad kupnem TLa 97 dlatego chciałbym sie dowiedziec co sądzą o nim użytkownicy; odnoście usterkowości - na co nażekaja co sie psuje, jakie ma wady i zalety według was, ile pali i czy pozycja za kierownicą pozwala na jakiekolwiek podóże. z góry dzieki Wiktor
  3. Witam ... tam takie glupie gadanie :) :) ;) ( bez obrazy oczywiście) teraz najlepsze jest Suzuki ( choć fachowcy twierdzą ze nadal najlepszym seryjnym sportem jest R1- patrz ostatni SUPERBIKE) przedtem była Yamaha, jeszcze wcześniej Honda , a jeszcze ;) wcześniej Kawasaki... Kwestia kilku miesięcy wyjdzie jakaś nowa SS i bedziemy sie podniecać jeszcze ciekawaszym sprzętem... Samo życie :lol: Pozdrawiam WIktor
  4. Witam Krolikos nie chce Cię martwić ale w moto mojej dziewczyny ( VT250F) były dokładnie takie same objawy, a przyczyną jak sie okazało było spalenie 1/3 cewek w alternatorze. Niestety nie wiem co było przyczyną samego spalenia, choć spec który to naprawiał znalazł tą usterke. Jeśli byłbyś w stanie przytargać moto do Rzeszowa ( nie wiem czy uznasz to za sensowne) to mógłbym dać Ci namiar na gostka, który to zrobi w sensownej cenie. Pozdrawiam WIktor
  5. Witam Jeżdże w Cabergu Michel, mam go od 3 lat i zdążyłem poznać jego zalety i wady 8) Ogulnie można powiedzieć, że jest to Nolan N60 by Caberg (jak wziołem te dwa kaski do ręki to były praktycznie takie same z prawie tymi samymi "bajerkami"). Zalety: Cena ( gdy kupowałem ) 450zł. Całkiem wygodny ( przynajmniej dla mnie :D ). Masa ok. 1350g. Łatwo można wyciągnąć wkład ( by wyprać brudasa :D ). Wygodne ( w porównaniu do Nolana i bez dopłaty) wywietrzniki na głowe oraz na twarz, są na tyle duże, że nawet w grubej rękawiczce nie ma problemu z ich przestawianiem. Bardzo fajny sposób zapinania - na zatrzask, z przyciskiem którzym łatwo można poluzować zapięcie i dźwigienką, którą można szybko i łatwo naciągnąć zbytni poluzowane zapięcie pod szyją. Szybka, która faktycznie przeciwdziała zaparowaniu ( zapawowała w lecie podczas nagłego oberwania chmury, gdy stałem w korku, a temperatura była ok 35-40'C - musiałem ją poprostu otworzyć, choć i tak nic nie widziałem bo tak napierd**** desz :D . Druga sytuacja w której paruje to temperatura w okolicach 0'C i niżej). Faktycznie prawie nie rysująca sie szyba - sprawdziłem podczas szpifowania na odcinku kilku metrów po asfalcie :D :D :D Wady: Powyżej 100 zaczyna wiać od spodu, a powyżej 120 szczeliną od góry szybki :) Słaba jakość "poskładania elementów do kupy" oraz średnia jakość niektórych materiałow ( w drugim dniu wypad mi nosek, na niektórych [czarnych] częściach widać ślady białego kleju, mojej dziwczynie pękł -sam z siebie - dekielek zabezpieczający maskujący mocowanie szyby). Długość samego paska którym opina sie szyje można regulować ale nie ma czym przypiąć do kupy tego " nadmiaru" paska - w efakcie napierdala on o skorupe powodująć bardzo denerwujące stukanie - można to conajwyrzej obciąć. Za mały nosek. Spora powieżchnia czołowa kasku - teraz mam nieżle spakowany kark :D :D ... no to więcej grzechów nie pamiętam :roll: Pozdrawiam Wiktor PS Myśle, że stosunek ceny do jakości i funkcjonalności kasku jest dobry i gdybym kupował kask ( w sklepie anie nagiełdzie) w tej cenie to też bym go wybrał.
  6. Witam Z tymn spalaniem 8l to lekkie przegięcie. Moja kasia ma ten sam silnik 550 ( z malutkimi rużnicami takimi jak gaźniki wolnossące) i pali 4,5-5,5 w zależności od stylu jazdy. Pozdrawiam Wiktor
  7. Witam W motorynce robilem tak samo.. ale to nie jest motorynka, a i łańcuch troszke droższy... Głównie chodzi mi o to jak go zakuć. Czy mam sklepać młotkiem, czy jeszcze jakoś inaczej. Nie chce zakładać na taką zwykłą spinke. Pozdrawiam Wiktor
  8. Witam Wymieniam łańcuh ( no i zębatki) w VT Anki, zamiast 104 ogniw przysłali 112, no i musze go skrucić. No i właśnie taki pytanko: jak w warunkach domowych bez specjalistycznego sprzętu rozkuć na "imagle z młotkiem w ręku" :) , następnie jak zakuć i na co zwrócić uwage? Pozdrawiam Wiktor PS W zestawia oprucz zwykłej skówki na zakładke mam jeszcze ogniwko razem z o-ringami
  9. Witam A może zębatki z jakiegoś powodu nie są w jednej linii... ? Pozdrawiam Wiktor
  10. Witam Zadnego konkretnego kasku Ci nie poleca... ale przy kupnie weź pod uwagę czy kask ma "nosek", nie parującą szybke ( antifog), sposób zamykania szybki ( czy blokuje się ją jakoś - istotne przy szybkiej jeżdzie), jaka jest wentylacja kasku, ile wlotów powietrza :) ..., ile wazy kask ( 1400g to granica powyżej której nie kupiłbym) sposób zapinania kasku ( pod szyją): czy jest jakaś klamra, która pozwala szybko odpiąć kask, czy łatwo reguluje sie długość zapięcia, z czego jest wykonana taśma z której wykonane jest zapięcie. Ogulnie musisz przyglądnąć sie kaskowi, jedo jakości , czy coś nie odpada i nie trzeszczy. Ja kupując sobie teraz kask wybrałbym firme SHOEI, model z górnej pułki. Tu zobacz jeszcze tu: http://forum.swiat-motocykli.pl/viewtopic.php?t=3589 Pozdrawiam Wiktor
  11. Witam Ja też polecam Virago 535. Jednak tak naprawdę to poleciłbym udać sie ze swoją kobietą w jakieś miejsce "gdzie jest dużo motorków" ;) :) :( by mogła sobie pooglądać, który jej sie podoba ( tu bedzie duży przesiew - ale słusznie, jak coś kupuje to musi sie jej podobać). Pużniej powinna sie przymieżyć do każdego, który sie jej podoba ze szczegulnym uwzględnieniem wysokości kanapy, i co ważniejesze, jak przy swoim wzroście sięga nogami do ziemi, czy sięga tylko jedną czy obydwoma nogami. Pozdrawiam Wiktor
  12. Witam Fajny motorek na początek, nieźle wygląda i ma wszystkie bajery w stylu centralny amorek, chlodzenie wodą, chydrauliczne sptrzęgło... ale te zalety mogą przy starszych i wysłużonych motocyklach stać wadą, ponieważ więcej rzeczy potencjalnie morze ci sie zepsuć. Jak bedziesz oglądać ten sprzęt to sprawdź czy nie ma luzu w układzi korbowo-tlokowym ( gdy odpalisz silnik skręcaj powoli wolne obroty - może ktoś poda ci jeszcze inny sposób na to). Nie wiem czy w tym modelu nie było coś nie tak z wałkami ( jak w magnie). Pojawiaja sie również problemy z zawieszeniem PRO-LINK i ogulnie z mocowaniem wachacza, który na zakręci może Cię niemiło zaskoczyć ( moto bedzie sie waliło w zakręt). Sprawdź również wydechy ponieważ Honda w starszych modelach miała problem z jakością stali z której wykonane były tłumiki. Jeśli chodzi o charakterystyke silnika to jest to jednostka typowo wysokoobrotowa ( no przynajmniej dla mnie jeżdźącego LTD550) i silnik zaczyna zabierać sie do roboty dopiero od 7-8tyś., ogulnie słaby odczuwalny moment obrotowy, jednak jeśli weźmie się pod uwage, że to 250ccm to jest nieżle. Nie ma co sie spodziewać przyśpieszeń 5s/100 ani prędkości 160. Masz tu link do najlepszej ( moim zdaniem) stronki http://freespace.virgin.net/simon.r.bromley/index.html Jeśli masz jakieś pytania to pisz do mnie. Pozdrawiam Wiktor PS Może chcesz odkupić moto od mojej Anki? ;)
  13. Witam Jak nie msz przeglądu to nie bedziesz mógł przerejstrować moto ( i wykupić tablic ). Pozdrawiam Wiktor
  14. Witam To ja jeszcze dodam , że wazne jest by ta substancja smarna w kontakcie z tempereturą nie przekształciła sie w klejące ciało stałe. Pozdrawiam WIktor
  15. Witam Linek pokrytych teflonem nie należy smarować żadnymi wynalazkami, szłyszałem jedynie, że można w pancerzyk wszypać troche sproszkowanego grafitu ( np.: z ołówka). Jeśli linka jest zwykła to można w pancerzyk wpouścić strzykawką z igłą jaliś olej przekładniowy lub inny specyfik zmniejszający tarcie ( WD40 itd). Jeśli demontujesz linke to hcyba było by dobrze gdybyś przelał ją najpierw ropą ( albo czymś podonym w właściwościach) by wypłukać wszystkie syfy z pancerzyka, odstawił do przeschnięcia. Następnie zawieś na czymś linkę i wpuszczaj substancję smarną od góry dopuki nie przesączy sie na sam dół. Żeby olej szybciej spłynną poruszaj linką w pancerzyku. Jeśli chodzi o linke cofającą to zastaów sie - jeśli gaz ci sie zatnie to wolał byś ją mieć czy nie :?: Pozdrawiam WIktor
×
×
  • Dodaj nową pozycję...