Skocz do zawartości

osiągi simsonów


Tiger
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Heh, ktoś wcześniej napisał że mierzył ze skuterem (kiłej fokus  ??). Więc mój kumpel ma TGB czy jakoś tak. Też sie chwalił że idzie mu powiedzmy 70km/h, fakt wg jego licznika tyle szedł

Tak, ale pisałem że samochodem też było mierzone :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DiboS60 napisał:

Pokaz mi jakis inny europejski Motorower z 85 tak wygladajac' date='wyposazony,z takimi osiągami,jak simson w takiej cenie??

 

W europie to nic ciekawego nie robia, ale w japonii HOnda MTX, Suzuki Ts50er, Yamaha RD itp Razz[/quote']

Mówisz masz. Simsony były produkowane w czasach podziału niemiec na NRD i RFN. NDR było zacofane i właśnie tam je produkowali. Natomiast w RFN produkowany był motorower marki "Hercules" i "Zundap". Model tego motoroweru z 80r. miał mocniejszy silnik, full elektryke znacznie bogatszą niż młodsze simsony, wygląd klasyczny podobny do simsona (troche bajerów miał więcej: alufelgi, owiewka, tarczowy hebel z przodu w standardzie) i cena na poziomie simsona jak nie niższa - tego dokładnie nie wiem. W polsce żadko spotykana marka. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam S51 Enduro po remoncie dobrze dotarty bez tuningu ze mna na pokladzie (waże 70kg) osiąga 65km/h raz PRAWIE doszedlem do 70 ale z bardzo dużej górki. Spalanie przy normalnej jeździe jakies 2,5-3 litry. Przy probach jazdy na kole i śmiganiu po żwirowi dochodziło nawet do 3,5 litra. Teraz mam wypełniacze na wale i nie odczuwam większej różnicy ale mam w planach zalożenie wiekszej zębatki.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wierze w seryjne simki lecace 80km/h, jezeli skladany jest na orginalnych czesciach to bardzo mozliwe.

 

Teraz mam simka na polskich podrobach, w zime planuje remont na orginalnych czesciach, po zimie i dotarciu napisze wam ile leci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega sie chwalil ze jego simek idzie 85.. no to ja siadlem na etke i pojechalem za nim.. pokazywalo 65 jak w pysk strzelił. Mowil ze nie jechal na maxa. Wrocilismy do mnie do domu i jeszcze raz.. 65 i wiecej nie poszedl. Na 2 za nim jechalem i wrzucilem 3. Wyjechalismy na stroma i dluga gore. I z simka flaki lecialy a ja na 4 jechalem za nim i 72 pokazywalo. Redukcja na 3 i decha... Mnie juz nie bylo bo na zegarze pokazalo sie zaraz 120 i 130... wreszcie 140 YEAH!! Proponuje zalozyc licznik od roweru zmierzyc obwod kola wpisac w licznik i wtedy bedziecie wiedziec ile jechaliscie:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuje zalozyc licznik od roweru zmierzyc obwod kola wpisac w licznik i wtedy bedziecie wiedziec ile jechaliscie:P

 

to jest najlepsze rozwiazanie' date=' sam takie mam i max to 65 :) i to jush koniec silnika

 

 

Ja wierze w seryjne simki lecace 80km/h' date=' jezeli skladany jest na orginalnych czesciach to bardzo mozliwe. [/quote']

 

chyba z duzeeeej górki bo na prostej to simek sie nie wkreci sie na ostatnim biegu na maxa bo nie ma sily.

 

 

ps. wy te predkoosci miezycie na stopkach?? ja kiedys mialem ten analogowy no i tak sprubowalem no i było cos około :P:D 60-100 :P aha ta dokladnosc analogowych :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba Twoj sie nie wkreca Mow za swoją maszynke

 

i tu masz tylko troszke racji , ty masz akurat dobry sprzet (po przerubkach) ale ja muwie o zwyklum simku

 

i uwazam ze zwykly simek sie nie wkreci na max obroty na prostej . sprawdzic to mozna naciskajac sprzeglo czy obroty wzrosna.

 

ta zasada ze silnik na osatnim biegu sie nie wkreca do maxa jest we wszystkich silnikach nie tylko w simkach. (np czytalem na forum "wszystko o dt...." ze dt na luzie ma tam iles i z kazdym biegiem traci obroty.)

 

ps jak by sie zwykly simek wkrecal na ostatnim biegu do maxa to inzynierowe z IFA dali by nastepny bieg. a nie dali..

 

pozdro...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe bo to jest niemozliwe fizycznie zeby silnik wkrecil sie na ostatnim biegu pod tak duzym obciążeniem jak na biegu jalowym bez ociążenia :P Nawt hayabusa sie tak zachowuje albo Turbine marine :P:Pale ja myslalem ze wogole ci nie wchodzi na wieksze obroty na 4 biegu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedzcie jak to jest z tymi wypełniaczami na wale?? Jak to trzeba zrobić no i czy daje to coś mocy i prędkości. A i jeszcze jeśli chodzi o powiększenie kanałów czy można to wykonać prz standardowym szlifowaniu cylindra i czy jest warto ?? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

,,lekko powiększyć kanały i je puźniej wypolerować" Lekko slbo przelotowe nawt o 60 % to zalezy jakie obroty chcesz mieć i spalanie :) Korki na wale zmniejszają komore wstepnego sprezania;]Jest to chyba jedyna modyfikacja nie doprowadzajaca silnika do szybszej zagłady :P ja jeszcze kiedys dawalem podkowy :P ale zmienilem wal potem a w nowym juz niechcialem nic wiercic :P pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...